U proteklih šest meseci italijanski brend Roberto Cavalli je ostao bez kreativnog direktora.
U septembru 2016. godine Peter Dundas je napustio brend. Posle nekoliko meseci potrage za direktrom brenda konačno je objavljeno da je Pol Suridž novi kreativni direktor brenda Cavalli.
„Videli smo dosta kandidata za ovu poziciju i uvereni smo da smo napravili pravi izbor. Pol će pomoći da brend dostigne novi nivo i probudi interesovanje mlade generacije, ali bez gubljenja duha Roberto Cavalli.“ – kažu iz modne kuće.
Talentovani Britanac ima bogato iskustvo i radio je u mnogim luksuznim brendovima kao što su Calvin Klein, Burberry i Jil Sander. Između 2011. i 2014. godine bio je kreativni direktor brenda Z Zegnu, a nakon toga je bio kreativni konsultant brenda Acne Studios.
“Ponosan sam što ću nastaviti istoriju ove posebne italijanske modne kuće. Ovo je jedinstvena prilika za otvaranje novog poglavlja u Roberto Cavalli univerzumu koji slavi lepotu, senzualnost i žensku moć. Moja je namera da pokažem strast koju delim prema kodovima i viziji na kojima je Roberto Cavalli izgradio brend, a istovremeno proslavim izvrsnost italijanskog majstorstva”, rekao je novi kreativni direktor brenda.