Vesti

Sve što jesam - Parfois proleće-leto 2019.

Parfois nas u svojoj novoj kampanji poziva da se prepustimo svežini i lakoći koju donosi nova sezona. Kampanja “Sve što jesam” obuhvata bezvremensku udobnost toplih dana koje donosi proleće.

Glavno nadahnuće nove Parfois kampanje je identitet žene koja je samopouzdana, opuštena i neopterećena pravilima. Parfois žena nije vezana uz prošlost, ali je prihvata kao nešto što je deo nje. To je žena koja inspiriše i koja ukazuje na to da ne smemo da sledimo unapred zamišljenje ideje bez da ih prethodno ispitamo. U današnje vreme koje karakteriše preopterećenost informacijama, nema boljeg dokaza o poznavanju samih sebe od toga što uistinu želimo da budemo.

Nova kolekcija ističe se prefinjenim i minimalističkim detaljima i oblicima. Boje koje preovladavaju u kolekciji su tople, dramatične i tropske, te dolaze u obliku elegantnih silueta koje čine ravnotežu između svakodnevne i visoke mode. Ističu se materijali poput prirodnih vlakana i slame, a cvetni i grafički print na laganim tkaninama donose zanimljive kontraste.

Kampanja "Sve što jesam" doziva tople dane i predstavlja odmor za naše misli i sve ono što želimo da postignemo. Kada je žena sposobna da prihvati svoju prošlost, onda je spremna da bude i vlasnik sopstvene budućnosti.

Budite opušteni, odaberite modne kombinacije idealne za izlazak i nosite ih kod kuće, bosi. Odaberite modne dodatke ne ograničavajući se izborom bojama. Uživajte u toplim danima uz Parfois kolekciju i pozdravite proleće!

Novu kolekciju pronađite u radnjama Parfois u Ušće Shopping Centru, Merkator centru i Stadion Shopping Centru u Beogradu,  BIG Shopping Centru i Promenada Shopping Centru u Novom Sadu i Shopping centru Kragujevac Plaza u Kragujevcu. Predstavnicima medija ćemo rado da ustupimo dodatne fotografije ili da pozajmimo artikle za fotografisanje iz nove Parfois kolekcije.

Tags:
Povezane teme

Stil dana

12 novih hitova iz H&M-a

Pogledajte kakve nam novitete donosi H&M!

Vesti

Novi život monograma Louis Vuitton

Zlatni monogram, koji se sastoji od slova LV na čokoladno smeđoj pozadini, postao je simbol modne kuće Louis Vuitton.

Inspiracija

Inspiracija – crna haljina

Mala crna haljina – vanvremenski odevni komad!

Easy Chic

Lutka Barbie je postala junakinja "Ratova zvezda"

Mattel nastavlja da stvara nove priče pomoću lutke Barbie, koja je ove godine napunila 60 godina.

Vesti

Patike nedelje: saradnja Puma i Sue Tsai

Svetle patike sa romantičnim natpisima.

Satovi i Nakit

TAG Heuer predstavlja novi Aquaracer za žene

Tri nova Aquaracer modela za žene predstavljaju nepogrešivi nautički životni stil bez narušavanja ronilačkih funkcija po kojima je poznata ova linija satova.

Satovi i Nakit

Pandora će kolekciju nakita posvetiti Hariju Poteru

Jedan od najpoznatijih brendova nakita na svetu najavio je da će sada njihov asortiman biti dopunjen za još jednu kolekciju.

Stil dana

Srebrne cipele koje volimo ovog leta

Srebrne cipele imaju svoj trenutak, a koja devojka ne bi želela da doda dašak sjaja svom stajlingu?

Vesti

Kalifornija zove: Selena Gomez u novoj Puma kampanji

Selena Gomez nastavlja saradnju sa sportskim brendom Puma.

Vesti

Tašna Lola – glavni jesenji hit brenda Burberry

Brendovi se i dalje aktivno pripremaju za novu modnu sezonu.

Easy Chic

Najveći hit letnje sezone – Panama šešir

Kako Irina Šajk, Kaja Gerber i drugi modeli nose najotmenije kape sezone?

Easy Chic

Dior je lansirao ekskluzivne slamčice

Modni brend Christian Dior i dalje proizvodi korisne i skupe sitnice.