Samo tri boje i odevni komadi koji nas asociraju na osnovnu školu.
Tommy Hilfiger je zahvaljujući saradnji sa Điđi Hadid, i poznatim mladim ličnostima postao omiljeni brend mlade generacije. Brend ovu veliku promenu slavi novom limitiranom kolekcijom Tommy Jeans.
Atmosfera u Njujorku je postala savršeni izbor za predstavljanje capusle kolekcije u vintedž stilu. Najnovija kolekcija Tommy Jeans se vraća korenima i stičemo utisak – da su ovo prve skice dizajnera.
Dakle, u najnovijim predlozima pronalazimo široke majice, pantalone od denima sa visokim strukom, teksas jakne, velike zimske jakne i dukseve. I sve je predstavljeno u glavnim bojama brenda: crvena, teget, bela, a neki komadi imaju retro dizajnerske elemente.
Ne znamo šta nas više privlači - dizajn odeće ili boje, ali mi smo oduševljen čitavom kolekcijom! Pogledajte slike ispod i javite nam šta mislite o najnovijoj kolekciji i celoj kampaniji.
foto:Tommy Hilfiger