grazia

Vesti

Vil Smit je prvi put postao lice modnog brenda

Svet mode nastavlja da traži heroje na koje će njihova publika odgovoriti pozitivno.

Tako je, uoči nove hladne sezone, Moncler pokazao svoj adut - glumac Vil Smit postao je zaštitno lice brenda. Za zvezdu “Muškarci u crnom”, saradnja sa modnim brendom bila je prva interakcija sa modnom industrijom, iako su njegova deca Villov i Džejden Smit davno postali miljenici modne javnosti. Oni se ne boje da predstave nove ideje koje su se nedavno činile nezamislivim, rizik je deo njihovog DNK, a žeđ za otkrićem ih pokreće napred. Moncler tim smatra da je Vil Smit, glumac, muzičar i producent, prava osoba za njihov brend.

Za sada je predstavljena promo fotografija koja najavljuje ovu saradnju, a uskoro će biti objavljena cela reklamna kampanja sa učešćem glumca. Na Instagramu brend saradnju sa glumcem najavljuje pod haštegom #GENIUSISBORNCRAZY.

 

 

Pročitajte još

Povezane teme

Vesti

BOSS organizovao žurku za Naomi Kembel

Lepotica je tradicionalno proslavila rođendan u Kanu.

Vesti

Summer kolekcija brenda H&M je tu!

Uživajte u sjajnim lanenim sakoima, heklanim bluzama i haljinama, fantastičnim kupaćim kostimima

Stil dana

Smart casual u izvedbi Emili Ratajkovski

Blejzer, crop top i zvonaste pantalone za šetnju njujorškim ulicama.

Stil dana

Da li je ovo najsavršenija zlatna haljina?

Megan Markl pravi kraljevske stilske izbore.

Inspiracija

Modna inspiracija: Poput grčkih boginja

Ovog proleća desila se potpuna modna dominacija romantičnih tendencija iskazanih pre svega haljinama maksi dužina izvedenih od čipke i satena.

Vesti

Nova hot spot mesta za šoping u Beogradu

U TC Galerija otvorene su tri nove radnje luksuznih brendova Calzedonia, Intimissimi i Intimissimi Uomo.