grazia

Vesti

Zglob u fokusu: nova reklamna kampanja za Gucci satove

Italijanska modna kuća Gucci objavila je novu reklamnu kampanju za satove, čiji je izvor inspiracije kultura rukovanja.

Alesandro Mikele je sarađivao sa američkim fotografom Arijem Markopoulosom, a glavni lik kampanje bio je političar koji je pozdravio razne ljude i svi nose nove Grip i G-Timeless Automatic satove iz Gucci kolekcije.

Fokus nove reklamne kampanje je ažurirani model Grip i nove verzije G-Timeless Automatic-a. Dizajn modela Grip odnosi se na svet skateboardinga i pogodan je za žene i muškarce. Novi sat dobro pristaje uz zglob i pravi se u dva dizajna. Prva varijanta je obložena žutim zlatom, ima tri prozora koji prikazuju sate, minute i datum i narukvicu od žutog zlata sa GG graviranjem. Druga verzija Grip sata je opremljena čeličnim kućištem i zamenljivim zelenim trakama od kože aligatora. G-Timeless automatski sat je od čelika, opremljen crnim brojčanikom od oniksa i kultnom slikom Gucci pčela i čeličnom narukvicom. Tu je i druga opcija - sa kopčom od žutog zlata 750, brojčanik je od plavog lapisa sa slikom pčela i kaišem od kože guštera u plavoj boji.

 foto:Gucci

 

Pročitajte još

Povezane teme

Vesti

BOSS organizovao žurku za Naomi Kembel

Lepotica je tradicionalno proslavila rođendan u Kanu.

Vesti

Summer kolekcija brenda H&M je tu!

Uživajte u sjajnim lanenim sakoima, heklanim bluzama i haljinama, fantastičnim kupaćim kostimima

Stil dana

Smart casual u izvedbi Emili Ratajkovski

Blejzer, crop top i zvonaste pantalone za šetnju njujorškim ulicama.

Stil dana

Da li je ovo najsavršenija zlatna haljina?

Megan Markl pravi kraljevske stilske izbore.

Inspiracija

Modna inspiracija: Poput grčkih boginja

Ovog proleća desila se potpuna modna dominacija romantičnih tendencija iskazanih pre svega haljinama maksi dužina izvedenih od čipke i satena.

Vesti

Nova hot spot mesta za šoping u Beogradu

U TC Galerija otvorene su tri nove radnje luksuznih brendova Calzedonia, Intimissimi i Intimissimi Uomo.