Italijanska modna kuća Gucci objavila je novu reklamnu kampanju za satove, čiji je izvor inspiracije kultura rukovanja.
Alesandro Mikele je sarađivao sa američkim fotografom Arijem Markopoulosom, a glavni lik kampanje bio je političar koji je pozdravio razne ljude i svi nose nove Grip i G-Timeless Automatic satove iz Gucci kolekcije.
Fokus nove reklamne kampanje je ažurirani model Grip i nove verzije G-Timeless Automatic-a. Dizajn modela Grip odnosi se na svet skateboardinga i pogodan je za žene i muškarce. Novi sat dobro pristaje uz zglob i pravi se u dva dizajna. Prva varijanta je obložena žutim zlatom, ima tri prozora koji prikazuju sate, minute i datum i narukvicu od žutog zlata sa GG graviranjem. Druga verzija Grip sata je opremljena čeličnim kućištem i zamenljivim zelenim trakama od kože aligatora. G-Timeless automatski sat je od čelika, opremljen crnim brojčanikom od oniksa i kultnom slikom Gucci pčela i čeličnom narukvicom. Tu je i druga opcija - sa kopčom od žutog zlata 750, brojčanik je od plavog lapisa sa slikom pčela i kaišem od kože guštera u plavoj boji.
foto:Gucci