PROMO

Chicco - prvih šezdeset godina

Baby boomers generacija,  generacija X, milenijalci i generacija Z.

Pored svih specifičnosti koji se vezuju za pripadnike svake od ovih generacija, navika i životnih stilova, mi smo uspeli da pronađemo nešto što ih vezuje sve. Mnogi od pripadnika svake od ovih generacija odrasli su uz proizvode jednog od najpoznatijih brendova bebi i dečje opreme, Chicco. Pa sada sve njih bez sumnje možemo da nazovemo Chicco generacija.

Priča o brendu Chicco je priča o roditeljskoj ljubavi, priča o putovanju kroz vreme koje je počelo davne 1958. godine. Prvu stranicu ove zanimljive priče ispisao je Pjetro Kateli, koji je nadahnuće dobio u trenutku kada je postao otac dečaka Enrika, po čijem je nadimku nazvao novi brend - Chicco. U to vreme Pjetro se bavio pronalaskom i razvojem aparata koji su svoju primenu pronalazili  u farmaceutskoj industriji.  

Međutim, ulaskom u svet roditeljstva, otvorio mu se jedan potpuno novi svet. Njegova ideja vodilja je bila da novopečenim roditeljima ponudi proizvode koji će im olakšati svakodnevicu i pomoći da se snađu u ovoj prelepoj ali i zahtevnoj ulozi. Zato je Kateli pomno pratio promene koje se dešavaju u društvu i u porodici i svakoj generaciji roditelja ponudio baš onakve proizvode koje su odgovarale njihovim potrebama i navikama. Sa posebnim akcentom na kvalitet i bezbednost najmlađih.

Chicco proizvodi obuhvataju sve faze ranog dečijeg razvoja: od trudnoće, preko rođenja deteta i dojenja, pa sve dok ono ne napuni 3 godine. Prva oprema za bebe, higijena i zaštita, oprema za izlazak iz kuće i putovanje, odmor i spavanje, igru, garderoba i cipelice - sve je to Chicco.

Chicco internacionalna priča počinje 1967. godine kad je otvorena prva Chicco radnja van teritorije Italije.  Radnja u Španiji je bila prvi korak ka velikom putovanju koje je posle 60 godina Chicco dovelo u 120 zemalja sveta, među kojima je i Srbija.

Ovaj brend koji je već 60 godina u službi roditeljstva, specifičan je po mnogo čemu.
Da li znate da je na samom početku Chicco izdao praktični vodič za odgajanje beba koji je tokom šezdesetih u Italiji bio osnovno štivo za edukaciju mladih roditelja?

Chicco je bio prvi brend koji je na tržištu ponudio flašicu i cuclu u jednom pakovanju i prvi koji je patentirao anti kolik flašice.

Možete li samo zamisliti koliko roditeljima značilo kada je Chicco davne 1968. tržištu ponudio zeke? Sve pojedničane delove garderobe čarapice, majice, pantalonice... bili su objedinjeni u samo jednom proizvodu.

Osluškujući potrebe roditelja, a vodeći se istraživanjem i inovacijama, nastala su i prva kolica sa kišobran sistemom sklapanja.

1999. godina je takođe posebna u Chicco kalendaru jer je tada počela revolucija u prevozu beba. Naime Chicco je dizajnirao trio sistem, sistem koji je u jednom objedinio kolica, nosiljku i auto-sedište.

Za današnje roditelje, koji su stalno u pokretu, zvezda proizvod je Chicco Baby Hug 4 in 1, jedinstvena kolevka koja raste zajedno sa bebom, a roditelju dozvoljava da mališan uvek bude uz njega.

Tags:
Povezane teme

PROMO

Najmoćniji Huawei telefon do sada od danas u prodaji!

Od predstavljanja nove Huawei P40 serije u martu, sa nestrpljenjem smo čekali da svaki od uređaja koji su deo nje ugledamo u našim prodavnicama.

PROMO

ŠOPING VIKEND Vikend letnji popusti 4. i 5. jula u šoping centru Stadion

Program povodom početka leta i veliki popusti čekaju sve koji 4. i 5. jula budu posetili šoping centar Stadion.

PROMO

Svečano otvoren Beo Shopping Center

Beograd dobio novu šoping destinaciju veličine 20 fudbalskih terena

PROMO

Novo šoping iskustvo - otvara se Beo Shopping Center

Beograd je veoma dinamičan grad sa velikim potencijalom za napredak i prosperitet, a ovog juna dobija i svoju novu šoping destinaciju sa preko 130 vodećih globalnih i regionalnih b...

PROMO

Bandana, Colossal & Temple style – stigla je nova kolekcija Tike majica

Nova Tike kolekcija majica stigla je u Tike šop u ulici Kralja Petra 24 u Beogradu, a dostupna je i online. Modeli Bandana, Colossal i Temple Style zasigurno će privući pažnju i na...

PROMO

Najjači Huawei tablet stiže u Srbiju!

Huawei je korisnicima u Srbiji predstavio dugo iščekivani Huawei MatePad Pro – najnoviji tablet izuzetnog dizajna i kvaliteta. Od 08. do 15. juna, ekskluzivno možete napraviti pred...

PROMO

NIKE šalje jaku poruku protiv rasizma

U znak protesta povodom smrti troje Afroamerikanaca koji su tokom ove godine stradali zbog boje svoje kože u Sjedinjenim Američkim Državama, brend NIKE je po prvi put u istoriji pr...

PROMO

Vrhunska kamera Huawei P40 Pro telefona za vrhunske fotke na društvenim mrežama

Svi znamo da je Huawei P serija sinonim za fotografije profesionalnog kvaliteta. Iz godine u godinu, Huawei radi na unapređivanju pametnih telefona, kako bi svojim korisnicima pruž...

PROMO

Šoping centar Promenada Novi Sad od ovog vikenda ponovo otvoren za sve posetioce

U petak, 22. maja, šoping centar Promenada otvoren je u skladu sa zakonomi dobijenom upotrebnom dozvolom broj ROP-NSD-1589-IUP-30/2020 i uz dodatne mere zaštite preporučene od stra...

PROMO

Ponovo zajedno vikend popusti

Osluškujemo potrebe svakog potrošača i pružamo osećaj sigurne i pouzdane kupovine.

PROMO

Usisivač izvan granica uobičajenog

Tako fleksibilan. Tako snažan. Tako brz.

PROMO

Sedam godina mesto koje spaja

Šoping centar Stadion, tri dana rođendanskog slavlja

PROMO

Forever Friends fondacija donirala 100.000 evra za borbu protiv korona virusa

Forever Friends – humanitarna fondacija kompanije Fashion Company donirala je sto hiljada evra u dinarskoj protivvrednosti Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje, kao podršku...

PROMO

HUAWEI P40 serija najavljuje doba vizionarske fotografije

Uz najveći Huawei CMOS senzor do sada, flegšip telefoni HUAWEI P40 serije nude celodnevne Super Definition fotografije sa moćnim kamerama, visokim 5G performansama i vrhunskim diz...