grazia

PROMO

Chicco - prvih šezdeset godina

Baby boomers generacija,  generacija X, milenijalci i generacija Z.

Pored svih specifičnosti koji se vezuju za pripadnike svake od ovih generacija, navika i životnih stilova, mi smo uspeli da pronađemo nešto što ih vezuje sve. Mnogi od pripadnika svake od ovih generacija odrasli su uz proizvode jednog od najpoznatijih brendova bebi i dečje opreme, Chicco. Pa sada sve njih bez sumnje možemo da nazovemo Chicco generacija.

Priča o brendu Chicco je priča o roditeljskoj ljubavi, priča o putovanju kroz vreme koje je počelo davne 1958. godine. Prvu stranicu ove zanimljive priče ispisao je Pjetro Kateli, koji je nadahnuće dobio u trenutku kada je postao otac dečaka Enrika, po čijem je nadimku nazvao novi brend - Chicco. U to vreme Pjetro se bavio pronalaskom i razvojem aparata koji su svoju primenu pronalazili  u farmaceutskoj industriji.  

Međutim, ulaskom u svet roditeljstva, otvorio mu se jedan potpuno novi svet. Njegova ideja vodilja je bila da novopečenim roditeljima ponudi proizvode koji će im olakšati svakodnevicu i pomoći da se snađu u ovoj prelepoj ali i zahtevnoj ulozi. Zato je Kateli pomno pratio promene koje se dešavaju u društvu i u porodici i svakoj generaciji roditelja ponudio baš onakve proizvode koje su odgovarale njihovim potrebama i navikama. Sa posebnim akcentom na kvalitet i bezbednost najmlađih.

Chicco proizvodi obuhvataju sve faze ranog dečijeg razvoja: od trudnoće, preko rođenja deteta i dojenja, pa sve dok ono ne napuni 3 godine. Prva oprema za bebe, higijena i zaštita, oprema za izlazak iz kuće i putovanje, odmor i spavanje, igru, garderoba i cipelice - sve je to Chicco.

Chicco internacionalna priča počinje 1967. godine kad je otvorena prva Chicco radnja van teritorije Italije.  Radnja u Španiji je bila prvi korak ka velikom putovanju koje je posle 60 godina Chicco dovelo u 120 zemalja sveta, među kojima je i Srbija.

Ovaj brend koji je već 60 godina u službi roditeljstva, specifičan je po mnogo čemu.
Da li znate da je na samom početku Chicco izdao praktični vodič za odgajanje beba koji je tokom šezdesetih u Italiji bio osnovno štivo za edukaciju mladih roditelja?

Chicco je bio prvi brend koji je na tržištu ponudio flašicu i cuclu u jednom pakovanju i prvi koji je patentirao anti kolik flašice.

Možete li samo zamisliti koliko roditeljima značilo kada je Chicco davne 1968. tržištu ponudio zeke? Sve pojedničane delove garderobe čarapice, majice, pantalonice... bili su objedinjeni u samo jednom proizvodu.

Osluškujući potrebe roditelja, a vodeći se istraživanjem i inovacijama, nastala su i prva kolica sa kišobran sistemom sklapanja.

1999. godina je takođe posebna u Chicco kalendaru jer je tada počela revolucija u prevozu beba. Naime Chicco je dizajnirao trio sistem, sistem koji je u jednom objedinio kolica, nosiljku i auto-sedište.

Za današnje roditelje, koji su stalno u pokretu, zvezda proizvod je Chicco Baby Hug 4 in 1, jedinstvena kolevka koja raste zajedno sa bebom, a roditelju dozvoljava da mališan uvek bude uz njega.

Tags:

Pročitajte još

Povezane teme

PROMO

Ove sezone ovako nosimo glamur!

Bliži nam se period u kome stajling može da vas učini modom zvezdom!

PROMO

Roman Olivere Zulović „Priručnik za solidan život“ predstavljen novosadskoj publici

Roman „Priručnik za solidan život“ Olivere Zulović, uvek aktuelna priča o dečijem pogledu na svet odraslih i odrastanje uopšte, predstavljen je sinoć novosadskoj publici u prisustv...

PROMO

Nezaboravna porodična zabava: Noć veštica u SC Stadion

Popularan praznik Noć veštica kako kod odraslih tako i kod najmlađih, kojima ovaj praznik donosi najviše radosti ove godine obeležavamo 29. i 30. oktobra u SC Stadion.

PROMO

Ova 3 jesenja mirisa mirišu na magični Orijent

Bogata i senzualna kombinacija nota ono je što ovu vrstu parfema jasno izdvaja od ostalih koji se mogu naći na tržištu.

PROMO

Stadion Šoping Centar: Zajedno protiv raka dojke

Posetite nas u šoping centru Stadionu u subotu 22. oktobra od 10 časova na nivou 0.

PROMO

H&M Move i Zlatan Ibrahimović zajedno pokreću svet

H&M Move sa velikim zadovoljstvom najavljuje dolazak Zlatana Ibrahimovića u svoj tim. Poznati švedski fudbaler pridružiće se brendu u proleće 2023. kako bi zajedno pokrenuli svet i...

PROMO

Po svetskim standardima: Stigao je najbolji priručnik za pedikir na domaćem tržištu

Samo ako posvećeno i ozbiljno pristupimo temi dobićemo uslugu visokog kvaliteta.

PROMO

PRAVO U SRCE GRADA: Rajićeva SC slavi 5. rođendan!

Pridružite se humanitarnoj izložbi modnih fotografija u samom srcu grada ovog septembra.

PROMO

Nova Jenny Fairy kolekcija podiže modni ulog!

"Caliente, Caliente" je španski ritam koji obećava zaista vrelu jesenju sezonu. Ove jeseni ćemo plesati uz note Jenny Fairy Records kampanje, koje će nas odvesti na modno putova...

PROMO

Beograd postao bogatiji za još jedno delo ulične umetnosti

Mural posvećen teškoj astmi privlači znatiželjne poglede prolaznika.

PROMO

Poslednji dani astronomskih popusta u Promenadi!

Back to school šoping dani stižu u Promenadu od 27. do 31. avgusta!

PROMO

Nedelja 28. avgust dan je posebnih popusta u Stadionu!

Letnji raspust se polako bliži kraju i puni lepih utisaka krećemo u novu školsku godinu.

PROMO

Poklanjamo vam anti-age uređaj za kožu: Fenomenalni FOREO BEAR!

Zahvaljujući FOREO BEAR uređaju, preskupi anti-age tretmani postaju stvar prošlosti.

PROMO

Pravila nagradnog konkursa: FOREO BEAR

Učestvujte u nagrađivanju i osvojite fenomenalan FOREO BEAR!

PROMO

Iskoristite neverovatne popuste na proizvode za negu kose u svim Lilly drogerijama

Lilly Drogerie su za svoje verne potrošače pripremile još jedno iznenađenje! Popust do čak 30 odsto na sve proizvode za negu kose i to u periodu od 08. do 21. avgusta.