grazia

PROMO

Chicco - prvih šezdeset godina

Baby boomers generacija,  generacija X, milenijalci i generacija Z.

Pored svih specifičnosti koji se vezuju za pripadnike svake od ovih generacija, navika i životnih stilova, mi smo uspeli da pronađemo nešto što ih vezuje sve. Mnogi od pripadnika svake od ovih generacija odrasli su uz proizvode jednog od najpoznatijih brendova bebi i dečje opreme, Chicco. Pa sada sve njih bez sumnje možemo da nazovemo Chicco generacija.

Priča o brendu Chicco je priča o roditeljskoj ljubavi, priča o putovanju kroz vreme koje je počelo davne 1958. godine. Prvu stranicu ove zanimljive priče ispisao je Pjetro Kateli, koji je nadahnuće dobio u trenutku kada je postao otac dečaka Enrika, po čijem je nadimku nazvao novi brend - Chicco. U to vreme Pjetro se bavio pronalaskom i razvojem aparata koji su svoju primenu pronalazili  u farmaceutskoj industriji.  

Međutim, ulaskom u svet roditeljstva, otvorio mu se jedan potpuno novi svet. Njegova ideja vodilja je bila da novopečenim roditeljima ponudi proizvode koji će im olakšati svakodnevicu i pomoći da se snađu u ovoj prelepoj ali i zahtevnoj ulozi. Zato je Kateli pomno pratio promene koje se dešavaju u društvu i u porodici i svakoj generaciji roditelja ponudio baš onakve proizvode koje su odgovarale njihovim potrebama i navikama. Sa posebnim akcentom na kvalitet i bezbednost najmlađih.

Chicco proizvodi obuhvataju sve faze ranog dečijeg razvoja: od trudnoće, preko rođenja deteta i dojenja, pa sve dok ono ne napuni 3 godine. Prva oprema za bebe, higijena i zaštita, oprema za izlazak iz kuće i putovanje, odmor i spavanje, igru, garderoba i cipelice - sve je to Chicco.

Chicco internacionalna priča počinje 1967. godine kad je otvorena prva Chicco radnja van teritorije Italije.  Radnja u Španiji je bila prvi korak ka velikom putovanju koje je posle 60 godina Chicco dovelo u 120 zemalja sveta, među kojima je i Srbija.

Ovaj brend koji je već 60 godina u službi roditeljstva, specifičan je po mnogo čemu.
Da li znate da je na samom početku Chicco izdao praktični vodič za odgajanje beba koji je tokom šezdesetih u Italiji bio osnovno štivo za edukaciju mladih roditelja?

Chicco je bio prvi brend koji je na tržištu ponudio flašicu i cuclu u jednom pakovanju i prvi koji je patentirao anti kolik flašice.

Možete li samo zamisliti koliko roditeljima značilo kada je Chicco davne 1968. tržištu ponudio zeke? Sve pojedničane delove garderobe čarapice, majice, pantalonice... bili su objedinjeni u samo jednom proizvodu.

Osluškujući potrebe roditelja, a vodeći se istraživanjem i inovacijama, nastala su i prva kolica sa kišobran sistemom sklapanja.

1999. godina je takođe posebna u Chicco kalendaru jer je tada počela revolucija u prevozu beba. Naime Chicco je dizajnirao trio sistem, sistem koji je u jednom objedinio kolica, nosiljku i auto-sedište.

Za današnje roditelje, koji su stalno u pokretu, zvezda proizvod je Chicco Baby Hug 4 in 1, jedinstvena kolevka koja raste zajedno sa bebom, a roditelju dozvoljava da mališan uvek bude uz njega.

Tags:

Pročitajte još

Povezane teme

PROMO

PRAVO U SRCE GRADA: Rajićeva SC slavi 5. rođendan!

Pridružite se humanitarnoj izložbi modnih fotografija u samom srcu grada ovog septembra.

PROMO

Nova Jenny Fairy kolekcija podiže modni ulog!

"Caliente, Caliente" je španski ritam koji obećava zaista vrelu jesenju sezonu. Ove jeseni ćemo plesati uz note Jenny Fairy Records kampanje, koje će nas odvesti na modno putova...

PROMO

Beograd postao bogatiji za još jedno delo ulične umetnosti

Mural posvećen teškoj astmi privlači znatiželjne poglede prolaznika.

PROMO

Poslednji dani astronomskih popusta u Promenadi!

Back to school šoping dani stižu u Promenadu od 27. do 31. avgusta!

PROMO

Nedelja 28. avgust dan je posebnih popusta u Stadionu!

Letnji raspust se polako bliži kraju i puni lepih utisaka krećemo u novu školsku godinu.

PROMO

Poklanjamo vam anti-age uređaj za kožu: Fenomenalni FOREO BEAR!

Zahvaljujući FOREO BEAR uređaju, preskupi anti-age tretmani postaju stvar prošlosti.

PROMO

Pravila nagradnog konkursa: FOREO BEAR

Učestvujte u nagrađivanju i osvojite fenomenalan FOREO BEAR!

PROMO

Iskoristite neverovatne popuste na proizvode za negu kose u svim Lilly drogerijama

Lilly Drogerie su za svoje verne potrošače pripremile još jedno iznenađenje! Popust do čak 30 odsto na sve proizvode za negu kose i to u periodu od 08. do 21. avgusta.

PROMO

Novi letnji parfem Nine Ricci sadrži 92% prirodnih sastojaka

Mirisna kompozicija se otvara citrusnim i voćnim notama jabuke Granny Smith i italijanskog limuna...

PROMO

Ovo su razlozi zbog kojih nikako ne smete da zanemarite putno osiguranje

Putno osiguranje vas u svim ovim okolnostima može zaštititi, a najbolje od svega jeste to što ne morate sami da brinete o svakom detalju

PROMO

Novi beogradski muzej koji je vest leta!

Otvaranje muzeja privuklo je veliki broj ljubitelja i poznavaoca viskija, među kojima je bilo mnogo poznatih ličnosti.

PROMO

Sezona poklona bez granica: mts ti poklanja 150 GB!

Stižu dobre vesti i za one kojima su potrebni neograničeni internet, pozivi, poruke i dodatni gigabajti u romingu!

PROMO

Dobre vesti za srčane bolesnike!

Savremena terapija značajno poboljšava kvalitet života obolelih od srčane slabosti.

PROMO

Ovi gelovi za tuširanje mirišu ceo dan kao letnji parfem

Lepota i moć prirode sinoć su napravile odličan uvod za upoznavanje sa prefinjenom egzotikom.

PROMO

Održano drugo izdanje Weekend Bazzar festa za sve ljubitelje umetnosti i zabave!

Weekend Bazzar fest, koji je prošlog mesesa posetilo više hiljada ljudi, održan je po drugi put u Beogradu na šetalištu iza zgrade Geozavoda.