PROMO

Chicco - prvih šezdeset godina

Baby boomers generacija,  generacija X, milenijalci i generacija Z.

Pored svih specifičnosti koji se vezuju za pripadnike svake od ovih generacija, navika i životnih stilova, mi smo uspeli da pronađemo nešto što ih vezuje sve. Mnogi od pripadnika svake od ovih generacija odrasli su uz proizvode jednog od najpoznatijih brendova bebi i dečje opreme, Chicco. Pa sada sve njih bez sumnje možemo da nazovemo Chicco generacija.

Priča o brendu Chicco je priča o roditeljskoj ljubavi, priča o putovanju kroz vreme koje je počelo davne 1958. godine. Prvu stranicu ove zanimljive priče ispisao je Pjetro Kateli, koji je nadahnuće dobio u trenutku kada je postao otac dečaka Enrika, po čijem je nadimku nazvao novi brend - Chicco. U to vreme Pjetro se bavio pronalaskom i razvojem aparata koji su svoju primenu pronalazili  u farmaceutskoj industriji.  

Međutim, ulaskom u svet roditeljstva, otvorio mu se jedan potpuno novi svet. Njegova ideja vodilja je bila da novopečenim roditeljima ponudi proizvode koji će im olakšati svakodnevicu i pomoći da se snađu u ovoj prelepoj ali i zahtevnoj ulozi. Zato je Kateli pomno pratio promene koje se dešavaju u društvu i u porodici i svakoj generaciji roditelja ponudio baš onakve proizvode koje su odgovarale njihovim potrebama i navikama. Sa posebnim akcentom na kvalitet i bezbednost najmlađih.

Chicco proizvodi obuhvataju sve faze ranog dečijeg razvoja: od trudnoće, preko rođenja deteta i dojenja, pa sve dok ono ne napuni 3 godine. Prva oprema za bebe, higijena i zaštita, oprema za izlazak iz kuće i putovanje, odmor i spavanje, igru, garderoba i cipelice - sve je to Chicco.

Chicco internacionalna priča počinje 1967. godine kad je otvorena prva Chicco radnja van teritorije Italije.  Radnja u Španiji je bila prvi korak ka velikom putovanju koje je posle 60 godina Chicco dovelo u 120 zemalja sveta, među kojima je i Srbija.

Ovaj brend koji je već 60 godina u službi roditeljstva, specifičan je po mnogo čemu.
Da li znate da je na samom početku Chicco izdao praktični vodič za odgajanje beba koji je tokom šezdesetih u Italiji bio osnovno štivo za edukaciju mladih roditelja?

Chicco je bio prvi brend koji je na tržištu ponudio flašicu i cuclu u jednom pakovanju i prvi koji je patentirao anti kolik flašice.

Možete li samo zamisliti koliko roditeljima značilo kada je Chicco davne 1968. tržištu ponudio zeke? Sve pojedničane delove garderobe čarapice, majice, pantalonice... bili su objedinjeni u samo jednom proizvodu.

Osluškujući potrebe roditelja, a vodeći se istraživanjem i inovacijama, nastala su i prva kolica sa kišobran sistemom sklapanja.

1999. godina je takođe posebna u Chicco kalendaru jer je tada počela revolucija u prevozu beba. Naime Chicco je dizajnirao trio sistem, sistem koji je u jednom objedinio kolica, nosiljku i auto-sedište.

Za današnje roditelje, koji su stalno u pokretu, zvezda proizvod je Chicco Baby Hug 4 in 1, jedinstvena kolevka koja raste zajedno sa bebom, a roditelju dozvoljava da mališan uvek bude uz njega.

Tags:
Povezane teme

PROMO

Forever Friends fondacija donirala 100.000 evra za borbu protiv korona virusa

Forever Friends – humanitarna fondacija kompanije Fashion Company donirala je sto hiljada evra u dinarskoj protivvrednosti Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje, kao podršku...

PROMO

HUAWEI P40 serija najavljuje doba vizionarske fotografije

Uz najveći Huawei CMOS senzor do sada, flegšip telefoni HUAWEI P40 serije nude celodnevne Super Definition fotografije sa moćnim kamerama, visokim 5G performansama i vrhunskim diz...

PROMO

Reverse your Air Max Day, Stay at home

U vreme kada smo prisiljeni da ostanemo kod kuće, da se odreknemo druženja i aktivnosti na otvorenom kako bi spasili sebe, svoje najbliže a i sve oko nas, bitno je da pronađemo neš...

PROMO

VIKEND ZA PAMĆENJE: Ada Mall vas poziva da uživate u bogatom programu i brojnim iznenađenjima

Povodom Dana žena, događaj pod nazivom „Vikend za dame“ održava se 7. i 8. marta u šoping-centru Ada Mall, na poslednjem spratu. Sve pripadnice lepšeg pola moći će da uživaju u bog...

PROMO

Jennifer Lopez ponovo u glavnoj ulozi reklamne kampanje brenda Guess

Američki brend GUESS ovog proleća ponosno predstavlja glumicu, pevačicu, preduzetnicu i modnu ikonu Jennifer Lopez kao zaštitno lice nove advertising kampanje Guess & Marciano.

PROMO

TI SI JEDINSTVENA

Bogat program povodom obeleževanja Dana žena u Stadion šoping centru

PROMO

Unesite svežinu prirode u svoj novi život – BW Aqua i BW Verde

Zamislite da živite svoje snove – život ispunjen umirujućim vibracijama iz prirode, gde je bujno zelenilo vaš prvi sused.

PROMO

RESERVED – moderna romantika za proleće 2020.

Na posebnom press brunch-u upriličenom u najvećoj prodavnici u ADA MALL-u, predstavljeni su najveći aduiti kolekcije proleće/leto 2020

PROMO

H&M predstavio studio kolekciju za proleće/leto 2020 na događaju na Beverli Hilsu

Sinoć je u ambijentu svetlucave panorame Los Anđelesa i okeana predstavljena kolekcija Studio za proleće/leto 2020.

PROMO

Neka nas ljubav pokrene

Ovog vikenda Stadion Shopping centar pokrenuće lavinu ljubavi.

PROMO

Moderan izgled novog NIKE Air Max 90 modela inspirisan devedesetim

U svetu sportske obuće,usavršavanje i prilagođavanje starijih modela patika nije redak slučaj. Najveći sportski brendovi trude se da inovativnim dizajnom unaprede njihovenajčuvenij...

PROMO

H&M i Helena Kristensen najavljuju capsule kolekciju

H&M najavljuje saradnju sa fotografkinjom, kreativnom direktorkom i legendarnom manekenkom  Helenom Kristensen, poznatom i po svom oštrom oku i upečatljivim fotografijama.

PROMO

Galentine’s Day 2020 - proslava ženskog prijateljstva

Dan pre Dana zaljubljenih, 13. februar, možda nije zvanični praznik, ali obeležava se kao “Galentine’s day” odnosno dan koji slavi ljubav između Vas i Vaših prijateljica.

PROMO

Praznično iskustvo koje postaje sve bolje

Pored vesele atmosfere koju sa sobom nosi prednovogodišnji period, zima nam donosi i neke specifične izazove – fizičke, psihičke i emotivne.

PROMO

Prestupna 2020. godina poziva na izazove

Nova godina je baš iza ugla, a sa njom i nova prilika da izazovemo sebe i ostvarimo sve što do sada nismo. Optimisti će se posebno radovati poklonu koji će nam 2020. darovati, a...