Baby boomers generacija, generacija X, milenijalci i generacija Z.
Pored svih specifičnosti koji se vezuju za pripadnike svake od ovih generacija, navika i životnih stilova, mi smo uspeli da pronađemo nešto što ih vezuje sve. Mnogi od pripadnika svake od ovih generacija odrasli su uz proizvode jednog od najpoznatijih brendova bebi i dečje opreme, Chicco. Pa sada sve njih bez sumnje možemo da nazovemo Chicco generacija.
Priča o brendu Chicco je priča o roditeljskoj ljubavi, priča o putovanju kroz vreme koje je počelo davne 1958. godine. Prvu stranicu ove zanimljive priče ispisao je Pjetro Kateli, koji je nadahnuće dobio u trenutku kada je postao otac dečaka Enrika, po čijem je nadimku nazvao novi brend - Chicco. U to vreme Pjetro se bavio pronalaskom i razvojem aparata koji su svoju primenu pronalazili u farmaceutskoj industriji.
Međutim, ulaskom u svet roditeljstva, otvorio mu se jedan potpuno novi svet. Njegova ideja vodilja je bila da novopečenim roditeljima ponudi proizvode koji će im olakšati svakodnevicu i pomoći da se snađu u ovoj prelepoj ali i zahtevnoj ulozi. Zato je Kateli pomno pratio promene koje se dešavaju u društvu i u porodici i svakoj generaciji roditelja ponudio baš onakve proizvode koje su odgovarale njihovim potrebama i navikama. Sa posebnim akcentom na kvalitet i bezbednost najmlađih.
Chicco proizvodi obuhvataju sve faze ranog dečijeg razvoja: od trudnoće, preko rođenja deteta i dojenja, pa sve dok ono ne napuni 3 godine. Prva oprema za bebe, higijena i zaštita, oprema za izlazak iz kuće i putovanje, odmor i spavanje, igru, garderoba i cipelice - sve je to Chicco.
Chicco internacionalna priča počinje 1967. godine kad je otvorena prva Chicco radnja van teritorije Italije. Radnja u Španiji je bila prvi korak ka velikom putovanju koje je posle 60 godina Chicco dovelo u 120 zemalja sveta, među kojima je i Srbija.
Ovaj brend koji je već 60 godina u službi roditeljstva, specifičan je po mnogo čemu.
Da li znate da je na samom početku Chicco izdao praktični vodič za odgajanje beba koji je tokom šezdesetih u Italiji bio osnovno štivo za edukaciju mladih roditelja?
Chicco je bio prvi brend koji je na tržištu ponudio flašicu i cuclu u jednom pakovanju i prvi koji je patentirao anti kolik flašice.
Možete li samo zamisliti koliko roditeljima značilo kada je Chicco davne 1968. tržištu ponudio zeke? Sve pojedničane delove garderobe čarapice, majice, pantalonice... bili su objedinjeni u samo jednom proizvodu.
Osluškujući potrebe roditelja, a vodeći se istraživanjem i inovacijama, nastala su i prva kolica sa kišobran sistemom sklapanja.
1999. godina je takođe posebna u Chicco kalendaru jer je tada počela revolucija u prevozu beba. Naime Chicco je dizajnirao trio sistem, sistem koji je u jednom objedinio kolica, nosiljku i auto-sedište.
Za današnje roditelje, koji su stalno u pokretu, zvezda proizvod je Chicco Baby Hug 4 in 1, jedinstvena kolevka koja raste zajedno sa bebom, a roditelju dozvoljava da mališan uvek bude uz njega.