grazia

PROMO

Coca-Cola HBC Srbija ponovo dokazala svoju posvećenost lokalnoj zajednici

Povodom predstavljanja rezultata u oblasti održivosti u 2018.  godini, kompanija Coca-Cola HBC Srbija objavila je nove ciljeve i planove kako da dodatno doprinese očuvanju životne sredine i razvoju zajednice do 2025. godine.

Uz očuvanje i smanjivanje upotrebe prirodnih resursa i dalja ulaganja u društvo, kompanija će posebno biti posvećena umanjenju uticaja ambalaže, i to kroz ostvarenje tri cilja do 2025. godine: 

  • Da sva ambalaža bude reciklabilna
  • Da 35 odsto PET ambalaže sadrži reciklirani materijal
  • Da kompanija prikupi 75 odsto ambalaže u kojoj pakuje proizvode

Naše veliko nasleđe nam govori da Coca-Cola HBC porodica ostaje uspešna samo kada se menjamo i kada smo deo dobrih promena. Mi smo ti, koji kao lider u oblasti održivosti u sektoru proizvodnje napitaka, već pola veka nastojimo da unapređujemo kvalitet života u Srbiji i sa velikim ponosom krećemo ka ostvarivanju novih ciljeva. Naša uloga je velika i odgovorna i zato smo uvereni da ćemo napraviti značajne pomake kao kompanija, što će doprineti još efikasnijem upravljanju otpadom i smanjenju uticaju na okruženje”, istakao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija, na predstavljanju 6. lokalnog izveštaja o održivom poslovanju ove kompanije.

Novi ciljevi se odnose i na Srbiju, u kojoj je kompanija samo u prošloj godini uložila 41 milion dinara u programe podrške zajednici, dok su zaposleni volontirali u više od 850 sati.  Kompanija je umanjila upotrebu vode tokom protekle decenije za čak 53 odsto, dok je ukupna potrošnja energije po litru proizvedenog pića u istom periodu smanjena za 52 odsto. U okviru platforme Coca-Cola mladima, preko 3000 mladih je dobilo nova znanja i iskustva, a 256 se nakon programa uspešno zaposlilo. Kao najpoželjniji poslodavac među mladima, kompanija svojim zaposlenima nudi podsticajno radno okruženje, te indeks privrženosti zaposlenih iznosi čak 92 odsto. Istovremeno, kompanija je prepoznata kao dobavljač broj jedan u Srbiji, što potvrđuje posvećenost partnerima i razvoju tržišta. Dodatno, u planu je  smanjenje ukupnog broja kalorija u napicima za 25 odsto na 100 ml proizvoda. 

Ovogodišnji, šesti po redu, Izveštaj o održivom poslovanju je pripremljen prema međunarodno priznatom GRI standardu i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku. Takođe, Coca-Cola HBC Grupa je prema Dau Džons indeksu održivosti (DJSI) za 2018. rangirana među tri najbolja proizvođača pića i na globalnom i na evropskom nivou.

Povezane teme

PROMO

LJUBIMAC ANTALIJSKIH TURISTA: Kvalitetan, udoban i pristupačan Porto Bello 5*

Antalija nije samo letovalište, to je dvomilionski grad, koji itekako živi tokom cele godine, pa je uvek interesantan, kako za kupovinu i obilaske kulturno-istorijskih lokaliteta,...

PROMO

Knjaz Miloš obogaćeni izvor esencijalnih minerala

Kombinacije cinka i selena, i cinka i magnezijuma, za snažan imunitet

PROMO

Najbolja ponuda za dame u Promenadi

Stiglo je najživopisnije godišnje doba kada je moda u pitanju.

PROMO

Neringa Siaudikyte - Letnja oaza

Sa Neringom Siaudikyte, poznatim litvanskim pop izvođačem razgovarali smo o njenoj karijeri, ključnim faktorima za uspeh u muzičkoj industriji, planovima za budućnost i načinu na k...

PROMO

Dani velikih popusta

U želji da vas obradujemo rešili smo da organizujemo šoping dane koji će obeležiti vruću letnju sezonu koja je pred nama.

PROMO

Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster

Vrhunska moda i najpoznatiji svetski brendovi koje zastupa Sportina Group od sada i na Shoppster.com

PROMO

#posao: Tražimo Social Media Managera!

Ukoliko voliš modu, pratiš trendove, a o lifestyle temama uvek imaš šta da kažeš, možda si baš ti osoba za nas!

PROMO

Slavimo osam godina!

Rođendansko slavlje šoping centra Stadion

PROMO

Plazma Stiksi sa slanim kikirikijem i karamelom – novi ukus koji nas spaja

Svima omiljena Plazma, i posle više od pola veka, uspeva da iznenadi naša nepca novim ukusima.

PROMO

Akcija - Posadi svoj hlad

Podela besplatnih sadnica građanima Sombora

PROMO

One koje inspirišu

Program za pripadnice lepšeg pola pod nazivom One koje inspirišu održava se 8. marta u Stadion šoping centru.

PROMO

Otvoren najveći Nike shop u Istočnoj Evropi

Najveći Nike shop u Istočnoj Evropi zvanično je otvoren u TC Galerija Belgrade na prvom spratu, a poznati brend je ovom prilikom predstavio potpuno novi koncept koji nudi jedinstve...

PROMO

Poznate voditeljke otkrile koji su im omiljeni proizvodi iz Lilly drogerija!

Kristina Radenković, Danijela Buzurović, Marija Egelja i Marina Kotevski, voditeljke poznate po svom negovanom izgledu, konačno su otkrile koji su to proizvodi deo njihove svakodne...

PROMO

Najlepši poklon: Sigurna luka za sigurnu ljubav

Ljubav je pokretačka snaga koju ništa ne može da zaustavi. To je najlepše osećanje koje se ne može meriti ni sa čim drugim. Zato, ljubav treba negovati i čuvati, kao dragulj.

PROMO

Zaljubi se u…

Obeležavanje Dana zaljubljenih u SC Stadion