PROMO

Coca-Cola HBC Srbija predstavila rezultate ulaganja u zajednicu peti put zaredom

U godini obeležavanja pola veka poslovanja, Coca-Cola HBC Srbija predstavila je peti lokalni Izveštaj o održivom poslovanju za 2017. godinu koji prikazuje rezultate kompanije u domenu ulaganja u zajednicu, angažovanja zaposlenih, zaštite životne sredine i dostignuća na tržištu. Ovogodišnje predstavljanje izveštaja posvećeno je mladima imajući u vidu da je kompanija od nedavno sve svoje napore usmerila u podršku njihovom profesionalnom razvoju, sa ciljem da ih što više osnaži i poveća njihovu mogućnost zaposlenja.

„Održivost je sastavni deo našeg poslovanja i uvek tragamo za novim načinima kako da doprinesemo okruženju u kome poslujemo. Iz godine u godinu postavljamo sve ambicioznije ciljeve i ostvarujemo bolje rezultate, ali  svesni smo da budućnost zajednice leži u novim generacijama.  Zbog toga smo se kao kompanija strateški opredelili da ulažemo u profesionalni i lični razvoj mladih  u okviru sveobuhvatne platforme Coca-Cola mladima.  Na ovaj način, kroz njihova znanja i veće samopouzdanje stvaramo bolje persepektive za razvoj cele zajednice“, izjavio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija.

Kompanija je u prethodnoj godini uložila više od 41 milion dinara u razvoj zajednice, od čega je samo za programe podrške mladima bilo izdvojeno više od 17 miliona dinara. Više od hiljadu mladih dobilo je pomoć u razvoju svog poslovnog identiteta i profesionalne karijere, nakon čega je njih 200 dobilo zaposlenje. Zaposleni su uložili  700 volonterskih sati, a „Coca-Cola klub volontera” proglašen je za najbolji program razvoja zaposlenih kroz volontiranje na CSR Forumu. U poslednjih deset godina potrošnja vode po litru proizvedenog pića smanjena je za 52 odsto, a ukupna potrošnja energije po litru proizvedenog pića u istom periodu za 51 odsto.

Kao potvrda izuzetnih rezultata u svim oblastima, Coca-Cola HBC Srbija je treći put zaredom osvojila  nagradu za najbolju operaciju u Coca-Cola HBC Grupi, zatim prvu nagradu za postignute rezultate u oblasti zaštite životne sredine, kao i nagradu za najbolji odnos sa kupcima u 2017. godini.

Ovogodišnji Izveštaj o održivom poslovanju je, kao i prethodni, pripremljen prema međunarodno priznatom GRI4 standardu i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku. Takođe, Coca-Cola HBC Grupa je prema Dau Džons indeksu održivosti (DJSI) za 2018. rangirana među tri najbolja proizvođača pića i na globalnom i na evropskom nivou. Coca-Cola HBC je nedavno objavila ciljeve u oblasti održivosti do 2025. godine koji se odnose na šest ključnih oblasti: smanjenje emisije, upotreba vode i upravljanje vodom, Svet bez otpada, izvori sastojaka,  ishrana,  naši ljudi i zajednice.

Tags:
Povezane teme

PROMO

One koje inspirišu

Program za pripadnice lepšeg pola pod nazivom One koje inspirišu održava se 8. marta u Stadion šoping centru.

PROMO

Otvoren najveći Nike shop u Istočnoj Evropi

Najveći Nike shop u Istočnoj Evropi zvanično je otvoren u TC Galerija Belgrade na prvom spratu, a poznati brend je ovom prilikom predstavio potpuno novi koncept koji nudi jedinstve...

PROMO

Poznate voditeljke otkrile koji su im omiljeni proizvodi iz Lilly drogerija!

Kristina Radenković, Danijela Buzurović, Marija Egelja i Marina Kotevski, voditeljke poznate po svom negovanom izgledu, konačno su otkrile koji su to proizvodi deo njihove svakodne...

PROMO

Najlepši poklon: Sigurna luka za sigurnu ljubav

Ljubav je pokretačka snaga koju ništa ne može da zaustavi. To je najlepše osećanje koje se ne može meriti ni sa čim drugim. Zato, ljubav treba negovati i čuvati, kao dragulj.

PROMO

Zaljubi se u…

Obeležavanje Dana zaljubljenih u SC Stadion

PROMO

Jakna kao osnova zimskog garderobera

Najpoželjniji modeli sezone na popustu do -60%

PROMO

Isprobajte Huawei Watch GT 2 Pro i uživajte u omiljenim zimskim aktivnostima

Zima je odličan period za kvalitetno provođenje vremena. Nakon praznika koji su iza nas, ovo je idealan trenutak da se fizički aktiviramo.

PROMO

Galerija Belgrade: Vreme je za kupovinu poklona!

Novogodišnja euforija se zahuktava, a dok čekamo to veče koje će „promeniti sve“, priželjkujemo da naše najdraže obradujemo onim stvarima koje su tokom godine čežnjivo gledali u iz...

PROMO

Praznična trpeza, prijateljska reč, podrška

Vreme praznika uvek nas podseti na međusobnu solidarnost i probudi iskrenu potrebu da nekome darujemo poklon, pažnju ili lepu reč.

PROMO

Sneakerville show oduševio sve ljubitelje urbanog stila

Uprkos fizičkoj distanci, brojne poznate ličnosti, brend ambasadori i ljubitelji patika, sporta,  umetnosti i street kulture okupili su se kako bi obeležili ovogodišnji Sneakervill...

PROMO

Nike vodi računa o zaštiti životne sredine

Klimatske promene, nastale usled prekomernog zagađenja različitim štetnim materijalima, ostavile su negativan uticaj kako na ljude, tako i na životinje i prirodu.

PROMO

Na lak način nadoknadite minerale koji nedostaju organizmu

Hraniti se zdravo ponekad predstavlja pravi izazov za savremenog čoveka.

PROMO

Inspirativno cross fit takmičenje u organizaciji brenda NIKE

Nastupili su hladni dani i sa sobom doneli idilu kojoj retko ko može odoleti: ležanje na udobnom krevetu, gledanje omiljene serije i ispijanje toplih napitaka. Međutim, pravi ljubi...

PROMO

Timberland boji grad u zeleno: sprovedena sadnja drveća u Beogradu

Poznate ličnosti, mediji i zaposleni Fashion Company u akciji za zeleniju budućnost