PROMO

Coca Cola & Tommy Hilfiger kolekcija stigla u Srbiju

Tommy Hilfiger i Coca-Cola kompanija objavili su lansiranje TOMMY JEANS Coca-Cola® kapsule, kao posebno re-izdanje kolekcije koju je Tommy Hilfiger dizajnirano davne 1986. godine.

Ova dva kultna američka brenda neguju i dele isto nasleđe ukorenjeno u pop kulturi, a ponovo su se zajedno okupili kako bi kroz posebnu kapsulu kolekcije dali značaj individualnosti, odlučnosti i optimizmu, a pre svega kako bi obnovili istorijsku saradnju.

„TOMMY JEANS Coca-Cola kolekcija slavi ikoničnu prekretnicu u istoriji Tommi Hilfigera“, rekao je Averi Baker, Chief Brand Officer, Tommy Hilfiger Global. „Coca-Cola kolekcija koju smo lansirali 80-tih godina bila je hrabra, drugačija i odmah prepoznatljiva. Ovo reizdanje se nadovezuje na našu prvu saradnju sa Coca Cola-om, proslavljajući optimistički i mladalački duh, uz dodatak modernog mladalačkog stila. Pokretanjem prve Coca Cola kolekcije TOMMY HILFIGER postao je pionir u spajanju mode sa pop kulturom“. 

Inspirisana originalnim Coca Cola logom, integrisana digitalna kampanja predstavljena je na minimalističan način i slavi inkluzivni duh TOMMY HILFIGER brenda. Kampanju je zabeležila  Meinke Klein u saradnji sa dizajnerom Luke Daiem, a modeli koji su učestvovali u kampanji prikazuju bogatstvo različitosti. To su India Graham, Tivanni Ebuehi, Zong Meng, Isabella Gallego, Kit Varrington, Mars Murrai, Daniel Desmarais, Jiahe Zhang i Desire Mia. Kampanja takođe uključuje i ekskluzivni intervju sa Tommi Hilfigerom, koji će biti podeljen preko društvenih kanala, a američki dizajner se osvrće i na prvu originlanu kolekciju nastalu u saradnji sa Coca Cola-om.

TOMMY JEANS Coca-Cola kolekcija za muškarce i žene oživljava komade iz originalne kolekcije 80-ih sa drugačijim, savremenim siluetama i novim logotipom. Pored majica i dukseva u kraljevsko plavoj, žutoj, crvenoj, beloj i nebesko plavoj boji sa velikim TOMMY JEANS i Coca Cola logom preko grudi, ljubiteljima ovog brenda na raspolaganju su i crveni šorc sa belom trakom sa strane, na kojoj je smešten logo, majice u plavoj, crvenoj i beloj boji, bela majica sa logom u 5 različitih boja, crvena i bela sportska jakna sa patentnim zatvaračem na prednjoj strani, kao i ragbi majica u različitim bojama i veliki duksevi sa TOMMY JEANS i Coca Cola logom.

„Ovaj savremeni izraz Tommy Hilfigerove prvobitne saradnje sa Coca-Colom stavlja u fokus ove ikonične dizajne prilagođene trendovima nove generacije“, rekao je Michelle Moorehead, Direktor licenciranja i maloprodaje Coca Cola kompanije. "Zajednička posvećenost naših brendova autentičnosti i optimizmu ispoljava se kroz ovu kolekciju."

TOMMY HILFIGER je od samog početka sarađivao sa ikonama pop kulture iz sveta mode, muzike, umetnosti i zabave. Tommy Hilfiger bio je jedan od prvih dizajnera koji su spojili modu i slavne ličnosti. Postao je pionir u industriji tako što je oblačio mlade umetnike kao što su Aaliyah, Mark Ronson i Usher, a David Bovie i Beyonce učestvovali su u reklamnim kampanjama ovog brenda. U skorije vreme, Tommy Hilfiger sarađivao je sa međunarodnim supermodelom Gigi Hadid, dizajnirajući TommyXGigi četiri ženske kapsule. Pored toga brend sarađuje i sa Levisom Hamiltonom, četvorostrukim šampionom u Formuli 1.

Odabrani modeli kolekcije TOMMY X COCA-COLA možete kupiti u multibrand radnje FASHION&FRIENDS u Beogradu – Ušće shopping center, a u najskorije vreme kapsula stiže i u TOMMY HILFIGER u Rajićeva shopping centru.

Tags:
Povezane teme

PROMO

Forever Friends fondacija donirala 100.000 evra za borbu protiv korona virusa

Forever Friends – humanitarna fondacija kompanije Fashion Company donirala je sto hiljada evra u dinarskoj protivvrednosti Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje, kao podršku...

PROMO

HUAWEI P40 serija najavljuje doba vizionarske fotografije

Uz najveći Huawei CMOS senzor do sada, flegšip telefoni HUAWEI P40 serije nude celodnevne Super Definition fotografije sa moćnim kamerama, visokim 5G performansama i vrhunskim diz...

PROMO

Reverse your Air Max Day, Stay at home

U vreme kada smo prisiljeni da ostanemo kod kuće, da se odreknemo druženja i aktivnosti na otvorenom kako bi spasili sebe, svoje najbliže a i sve oko nas, bitno je da pronađemo neš...

PROMO

VIKEND ZA PAMĆENJE: Ada Mall vas poziva da uživate u bogatom programu i brojnim iznenađenjima

Povodom Dana žena, događaj pod nazivom „Vikend za dame“ održava se 7. i 8. marta u šoping-centru Ada Mall, na poslednjem spratu. Sve pripadnice lepšeg pola moći će da uživaju u bog...

PROMO

Jennifer Lopez ponovo u glavnoj ulozi reklamne kampanje brenda Guess

Američki brend GUESS ovog proleća ponosno predstavlja glumicu, pevačicu, preduzetnicu i modnu ikonu Jennifer Lopez kao zaštitno lice nove advertising kampanje Guess & Marciano.

PROMO

TI SI JEDINSTVENA

Bogat program povodom obeleževanja Dana žena u Stadion šoping centru

PROMO

Unesite svežinu prirode u svoj novi život – BW Aqua i BW Verde

Zamislite da živite svoje snove – život ispunjen umirujućim vibracijama iz prirode, gde je bujno zelenilo vaš prvi sused.

PROMO

RESERVED – moderna romantika za proleće 2020.

Na posebnom press brunch-u upriličenom u najvećoj prodavnici u ADA MALL-u, predstavljeni su najveći aduiti kolekcije proleće/leto 2020

PROMO

H&M predstavio studio kolekciju za proleće/leto 2020 na događaju na Beverli Hilsu

Sinoć je u ambijentu svetlucave panorame Los Anđelesa i okeana predstavljena kolekcija Studio za proleće/leto 2020.

PROMO

Neka nas ljubav pokrene

Ovog vikenda Stadion Shopping centar pokrenuće lavinu ljubavi.

PROMO

Moderan izgled novog NIKE Air Max 90 modela inspirisan devedesetim

U svetu sportske obuće,usavršavanje i prilagođavanje starijih modela patika nije redak slučaj. Najveći sportski brendovi trude se da inovativnim dizajnom unaprede njihovenajčuvenij...

PROMO

H&M i Helena Kristensen najavljuju capsule kolekciju

H&M najavljuje saradnju sa fotografkinjom, kreativnom direktorkom i legendarnom manekenkom  Helenom Kristensen, poznatom i po svom oštrom oku i upečatljivim fotografijama.

PROMO

Galentine’s Day 2020 - proslava ženskog prijateljstva

Dan pre Dana zaljubljenih, 13. februar, možda nije zvanični praznik, ali obeležava se kao “Galentine’s day” odnosno dan koji slavi ljubav između Vas i Vaših prijateljica.

PROMO

Praznično iskustvo koje postaje sve bolje

Pored vesele atmosfere koju sa sobom nosi prednovogodišnji period, zima nam donosi i neke specifične izazove – fizičke, psihičke i emotivne.

PROMO

Prestupna 2020. godina poziva na izazove

Nova godina je baš iza ugla, a sa njom i nova prilika da izazovemo sebe i ostvarimo sve što do sada nismo. Optimisti će se posebno radovati poklonu koji će nam 2020. darovati, a...