grazia

PROMO

IGROM DO PROMENE

Igra čini svet većim kako za decu tako i za odrasle, otvarajući beskrajne mogućnosti za razvoj mobilnosti, kreativnosti, druženja i zabave.  Kampanjom „Igrom do promene“ IKEA poziva osobe svih uzrasta da se vrate na pravi način igranja. Hajde da provedemo manje vremena sa elektronikom i više vremena jedni s drugima. Jer ne postoji veza nalik na onu koju razvijamo kroz igru.

Kampanja kompanije IKEA „Igrom do promene“ je ovde da nas podseti na to koliko je igra značajna u svakodnevnom životu - ne samo za decu, već i za ljude svih životnih doba. Da bi podigle svest o važnosti igre, robne kuće IKEA širom sveta će se tokom narednih sedam nedelja pretvoriti u zabavna mesta za susrete i sprovoditi razne aktivnosti u cilju isticanja iskonske potrebe za igrom - proglašenom za osnovno pravo svakog deteta UN Konvencijom o pravima deteta.

Igra je najprirodniji i najzabavniji način da deca razviju ključne životne veštine koje uključuju komunikaciju, saradnju, rešavanje problema i kreativnost. S druge strane, ispitivanja pokazuju da deca danas provode manje vremena na otvorenom od zatvorenika, i da većina dece ne zna kako da se igra bez pomoći tehnologije. Koalicija „Prava igra“ - nova globalna saradnja između kompanija IKEA, Unilever, Lego Fondacija i National Geographic, prvi je korak u saradnji čitavog društva da se ovo promeni. Zajedno, ovi globalni brendovi ističu važnost igre kao sredstva za učenje i razvoj veština neophodnih za budućnost.

IKEA istovremeno stoji iza najvećeg svetskog istraživanja na temu igre. Izveštaj o igri kompanije IKEA, u kome su učestvovale desetine hiljada dece i odraslih, otkriva da veliki broj roditelja čezne da se u većoj meri igra s decom, a deca da provode više vremena s roditeljima. Kroz LUSTIGT kolekciju, IKEA ohrabruje roditelje ne samo da se zaista igraju, već im i omogućava da se pridruže mlađima, jer je LUSTIGT osmišljen tako da naglasi važnost igre kako za odrasle tako i za decu.

„Igrom do promene“ uključuje i kolekciju SAGOSKATT, dostupnu u robnoj kući IKEA od decembra, koja se sastoji od pet igračaka koje su dizajnirala deca iz celog sveta. Četvrtu godinu zaredom, deca širom sveta će dizajnirati sopstvene maštovite igračke, a ideje pet pobednika biće pretvorene u plišane igračke koje će se prodavati tokom naredne kampanje. Svi prihodi od prodaje kolekcije SAGOSKATT biće u svakoj zemlji donirani u humanitarne akcije koje se fokusiraju na igru i razvoj deteta, po izboru te zemlje. Ovogodišnje takmičenje u crtanju u Srbiji održaće se 5-18.11.2018. a celokupan promet od prošlogodišnje prodaje SAGOSKATT kolekcije biće doniran Sigurnoj kući u Beogradu.

Takođe, u okviru kampanje „Igrom do promene“, robna kuća IKEA poziva svoje kupce da „doniraju dvaput” tako što će ostaviti igračke koje su kupili u kutiji za donacije postavljenoj na izlazu iz robne kuće, doprinoseći celoj akciji davanjem igračaka za decu koja žive u skromnijim prilikama.

A vi, da li ste spremni za igru? :) 

Tags:
Povezane teme

PROMO

Plazma Stiksi sa slanim kikirikijem i karamelom – novi ukus koji nas spaja

Svima omiljena Plazma, i posle više od pola veka, uspeva da iznenadi naša nepca novim ukusima.

PROMO

Akcija - Posadi svoj hlad

Podela besplatnih sadnica građanima Sombora

PROMO

One koje inspirišu

Program za pripadnice lepšeg pola pod nazivom One koje inspirišu održava se 8. marta u Stadion šoping centru.

PROMO

Otvoren najveći Nike shop u Istočnoj Evropi

Najveći Nike shop u Istočnoj Evropi zvanično je otvoren u TC Galerija Belgrade na prvom spratu, a poznati brend je ovom prilikom predstavio potpuno novi koncept koji nudi jedinstve...

PROMO

Poznate voditeljke otkrile koji su im omiljeni proizvodi iz Lilly drogerija!

Kristina Radenković, Danijela Buzurović, Marija Egelja i Marina Kotevski, voditeljke poznate po svom negovanom izgledu, konačno su otkrile koji su to proizvodi deo njihove svakodne...

PROMO

Najlepši poklon: Sigurna luka za sigurnu ljubav

Ljubav je pokretačka snaga koju ništa ne može da zaustavi. To je najlepše osećanje koje se ne može meriti ni sa čim drugim. Zato, ljubav treba negovati i čuvati, kao dragulj.

PROMO

Zaljubi se u…

Obeležavanje Dana zaljubljenih u SC Stadion

PROMO

Jakna kao osnova zimskog garderobera

Najpoželjniji modeli sezone na popustu do -60%

PROMO

Isprobajte Huawei Watch GT 2 Pro i uživajte u omiljenim zimskim aktivnostima

Zima je odličan period za kvalitetno provođenje vremena. Nakon praznika koji su iza nas, ovo je idealan trenutak da se fizički aktiviramo.

PROMO

Galerija Belgrade: Vreme je za kupovinu poklona!

Novogodišnja euforija se zahuktava, a dok čekamo to veče koje će „promeniti sve“, priželjkujemo da naše najdraže obradujemo onim stvarima koje su tokom godine čežnjivo gledali u iz...

PROMO

Praznična trpeza, prijateljska reč, podrška

Vreme praznika uvek nas podseti na međusobnu solidarnost i probudi iskrenu potrebu da nekome darujemo poklon, pažnju ili lepu reč.

PROMO

Sneakerville show oduševio sve ljubitelje urbanog stila

Uprkos fizičkoj distanci, brojne poznate ličnosti, brend ambasadori i ljubitelji patika, sporta,  umetnosti i street kulture okupili su se kako bi obeležili ovogodišnji Sneakervill...

PROMO

Nike vodi računa o zaštiti životne sredine

Klimatske promene, nastale usled prekomernog zagađenja različitim štetnim materijalima, ostavile su negativan uticaj kako na ljude, tako i na životinje i prirodu.

PROMO

Na lak način nadoknadite minerale koji nedostaju organizmu

Hraniti se zdravo ponekad predstavlja pravi izazov za savremenog čoveka.