PROMO

IGROM DO PROMENE

Igra čini svet većim kako za decu tako i za odrasle, otvarajući beskrajne mogućnosti za razvoj mobilnosti, kreativnosti, druženja i zabave.  Kampanjom „Igrom do promene“ IKEA poziva osobe svih uzrasta da se vrate na pravi način igranja. Hajde da provedemo manje vremena sa elektronikom i više vremena jedni s drugima. Jer ne postoji veza nalik na onu koju razvijamo kroz igru.

Kampanja kompanije IKEA „Igrom do promene“ je ovde da nas podseti na to koliko je igra značajna u svakodnevnom životu - ne samo za decu, već i za ljude svih životnih doba. Da bi podigle svest o važnosti igre, robne kuće IKEA širom sveta će se tokom narednih sedam nedelja pretvoriti u zabavna mesta za susrete i sprovoditi razne aktivnosti u cilju isticanja iskonske potrebe za igrom - proglašenom za osnovno pravo svakog deteta UN Konvencijom o pravima deteta.

Igra je najprirodniji i najzabavniji način da deca razviju ključne životne veštine koje uključuju komunikaciju, saradnju, rešavanje problema i kreativnost. S druge strane, ispitivanja pokazuju da deca danas provode manje vremena na otvorenom od zatvorenika, i da većina dece ne zna kako da se igra bez pomoći tehnologije. Koalicija „Prava igra“ - nova globalna saradnja između kompanija IKEA, Unilever, Lego Fondacija i National Geographic, prvi je korak u saradnji čitavog društva da se ovo promeni. Zajedno, ovi globalni brendovi ističu važnost igre kao sredstva za učenje i razvoj veština neophodnih za budućnost.

IKEA istovremeno stoji iza najvećeg svetskog istraživanja na temu igre. Izveštaj o igri kompanije IKEA, u kome su učestvovale desetine hiljada dece i odraslih, otkriva da veliki broj roditelja čezne da se u većoj meri igra s decom, a deca da provode više vremena s roditeljima. Kroz LUSTIGT kolekciju, IKEA ohrabruje roditelje ne samo da se zaista igraju, već im i omogućava da se pridruže mlađima, jer je LUSTIGT osmišljen tako da naglasi važnost igre kako za odrasle tako i za decu.

„Igrom do promene“ uključuje i kolekciju SAGOSKATT, dostupnu u robnoj kući IKEA od decembra, koja se sastoji od pet igračaka koje su dizajnirala deca iz celog sveta. Četvrtu godinu zaredom, deca širom sveta će dizajnirati sopstvene maštovite igračke, a ideje pet pobednika biće pretvorene u plišane igračke koje će se prodavati tokom naredne kampanje. Svi prihodi od prodaje kolekcije SAGOSKATT biće u svakoj zemlji donirani u humanitarne akcije koje se fokusiraju na igru i razvoj deteta, po izboru te zemlje. Ovogodišnje takmičenje u crtanju u Srbiji održaće se 5-18.11.2018. a celokupan promet od prošlogodišnje prodaje SAGOSKATT kolekcije biće doniran Sigurnoj kući u Beogradu.

Takođe, u okviru kampanje „Igrom do promene“, robna kuća IKEA poziva svoje kupce da „doniraju dvaput” tako što će ostaviti igračke koje su kupili u kutiji za donacije postavljenoj na izlazu iz robne kuće, doprinoseći celoj akciji davanjem igračaka za decu koja žive u skromnijim prilikama.

A vi, da li ste spremni za igru? :) 

Tags:
Povezane teme

PROMO

Jakna kao osnova zimskog garderobera

Najpoželjniji modeli sezone na popustu do -60%

PROMO

Isprobajte Huawei Watch GT 2 Pro i uživajte u omiljenim zimskim aktivnostima

Zima je odličan period za kvalitetno provođenje vremena. Nakon praznika koji su iza nas, ovo je idealan trenutak da se fizički aktiviramo.

PROMO

Galerija Belgrade: Vreme je za kupovinu poklona!

Novogodišnja euforija se zahuktava, a dok čekamo to veče koje će „promeniti sve“, priželjkujemo da naše najdraže obradujemo onim stvarima koje su tokom godine čežnjivo gledali u iz...

PROMO

Praznična trpeza, prijateljska reč, podrška

Vreme praznika uvek nas podseti na međusobnu solidarnost i probudi iskrenu potrebu da nekome darujemo poklon, pažnju ili lepu reč.

PROMO

Sneakerville show oduševio sve ljubitelje urbanog stila

Uprkos fizičkoj distanci, brojne poznate ličnosti, brend ambasadori i ljubitelji patika, sporta,  umetnosti i street kulture okupili su se kako bi obeležili ovogodišnji Sneakervill...

PROMO

Nike vodi računa o zaštiti životne sredine

Klimatske promene, nastale usled prekomernog zagađenja različitim štetnim materijalima, ostavile su negativan uticaj kako na ljude, tako i na životinje i prirodu.

PROMO

Na lak način nadoknadite minerale koji nedostaju organizmu

Hraniti se zdravo ponekad predstavlja pravi izazov za savremenog čoveka.

PROMO

Inspirativno cross fit takmičenje u organizaciji brenda NIKE

Nastupili su hladni dani i sa sobom doneli idilu kojoj retko ko može odoleti: ležanje na udobnom krevetu, gledanje omiljene serije i ispijanje toplih napitaka. Međutim, pravi ljubi...

PROMO

Timberland boji grad u zeleno: sprovedena sadnja drveća u Beogradu

Poznate ličnosti, mediji i zaposleni Fashion Company u akciji za zeleniju budućnost

PROMO

Četiri razloga zbog kojih je Huawei P smart 2021 pravi telefon za vas

Na domaćem tržištu krajem oktobra pojavio se najnoviji predstavnik Huawei P smart serije.

PROMO

Wellport – jer toplinu vlastitog doma ne može ništa da zameni

Svakoga dana nailazimo na izazove sa kojima se nosimo manje-više uspešno. Nekada nas vesele, nekada ne, ali uvek bogate naše iskustvo. Važno je, takođe, i da nakon dana punog izazo...

PROMO

adidas – Uvek spremne uz sportske komade

Nova multisport kolekcija COLD.RDY, brenda “adidas”, pokrenuće vas da trenirate napolju i kada su temperature niske

PROMO

Huawei predstavlja novi P smart 2021 telefon!

Huawei P smart 2021 izrađen je od kvalitetnih materijala, obezbeđujući sjajan vek trajanja baterije...

PROMO

50 godina brenda Range Rover

Čuveni Range Rover model ove godine proslavlja svoj pedeseti rođendan...

PROMO

adidas – Zašto ne biste počeli odmah da vežbate?

Nova multisport kolekcija COLD.RDY, brenda “Adidas”, pokrenuće vas da trenirate napolju i kada su temperature niske...