PROMO

IGROM DO PROMENE

Igra čini svet većim kako za decu tako i za odrasle, otvarajući beskrajne mogućnosti za razvoj mobilnosti, kreativnosti, druženja i zabave.  Kampanjom „Igrom do promene“ IKEA poziva osobe svih uzrasta da se vrate na pravi način igranja. Hajde da provedemo manje vremena sa elektronikom i više vremena jedni s drugima. Jer ne postoji veza nalik na onu koju razvijamo kroz igru.

Kampanja kompanije IKEA „Igrom do promene“ je ovde da nas podseti na to koliko je igra značajna u svakodnevnom životu - ne samo za decu, već i za ljude svih životnih doba. Da bi podigle svest o važnosti igre, robne kuće IKEA širom sveta će se tokom narednih sedam nedelja pretvoriti u zabavna mesta za susrete i sprovoditi razne aktivnosti u cilju isticanja iskonske potrebe za igrom - proglašenom za osnovno pravo svakog deteta UN Konvencijom o pravima deteta.

Igra je najprirodniji i najzabavniji način da deca razviju ključne životne veštine koje uključuju komunikaciju, saradnju, rešavanje problema i kreativnost. S druge strane, ispitivanja pokazuju da deca danas provode manje vremena na otvorenom od zatvorenika, i da većina dece ne zna kako da se igra bez pomoći tehnologije. Koalicija „Prava igra“ - nova globalna saradnja između kompanija IKEA, Unilever, Lego Fondacija i National Geographic, prvi je korak u saradnji čitavog društva da se ovo promeni. Zajedno, ovi globalni brendovi ističu važnost igre kao sredstva za učenje i razvoj veština neophodnih za budućnost.

IKEA istovremeno stoji iza najvećeg svetskog istraživanja na temu igre. Izveštaj o igri kompanije IKEA, u kome su učestvovale desetine hiljada dece i odraslih, otkriva da veliki broj roditelja čezne da se u većoj meri igra s decom, a deca da provode više vremena s roditeljima. Kroz LUSTIGT kolekciju, IKEA ohrabruje roditelje ne samo da se zaista igraju, već im i omogućava da se pridruže mlađima, jer je LUSTIGT osmišljen tako da naglasi važnost igre kako za odrasle tako i za decu.

„Igrom do promene“ uključuje i kolekciju SAGOSKATT, dostupnu u robnoj kući IKEA od decembra, koja se sastoji od pet igračaka koje su dizajnirala deca iz celog sveta. Četvrtu godinu zaredom, deca širom sveta će dizajnirati sopstvene maštovite igračke, a ideje pet pobednika biće pretvorene u plišane igračke koje će se prodavati tokom naredne kampanje. Svi prihodi od prodaje kolekcije SAGOSKATT biće u svakoj zemlji donirani u humanitarne akcije koje se fokusiraju na igru i razvoj deteta, po izboru te zemlje. Ovogodišnje takmičenje u crtanju u Srbiji održaće se 5-18.11.2018. a celokupan promet od prošlogodišnje prodaje SAGOSKATT kolekcije biće doniran Sigurnoj kući u Beogradu.

Takođe, u okviru kampanje „Igrom do promene“, robna kuća IKEA poziva svoje kupce da „doniraju dvaput” tako što će ostaviti igračke koje su kupili u kutiji za donacije postavljenoj na izlazu iz robne kuće, doprinoseći celoj akciji davanjem igračaka za decu koja žive u skromnijim prilikama.

A vi, da li ste spremni za igru? :) 

Tags:
Povezane teme

PROMO

Huawei predstavlja novi P smart 2021 telefon!

Huawei P smart 2021 izrađen je od kvalitetnih materijala, obezbeđujući sjajan vek trajanja baterije...

PROMO

50 godina brenda Range Rover

Čuveni Range Rover model ove godine proslavlja svoj pedeseti rođendan...

PROMO

adidas – Zašto ne biste počeli odmah da vežbate?

Nova multisport kolekcija COLD.RDY, brenda “Adidas”, pokrenuće vas da trenirate napolju i kada su temperature niske...

PROMO

Jedini SoMo Borac u Srbiji u rukama Fullhouse Ogilvy-ja

#treznoioprezno je naziv kampanje Udruženja pivara Srbije, za koju je Fullhouse Ogilvy, u saradnji sa Fakultetom dramskih umetnosti, osvojio ovo vredno priznanje.

PROMO

Osvojite šoping vredan dva miliona dinara!

Ostalo je još samo pet dana za prijavu za nagradnu igru „Šopinguj kao milioner“

PROMO

Duh leta u novim ukusima

Čuveni brend Beefeater lansirao je ovog leta ultimativno letnje osveženje u limenkama – Beefeater London Dry Gin & Tonic i Beefeater Pink Strawberry Gin & Tonic!

PROMO

Modna romansa

It’s important to be a self-confident girl. You can start cultivating your confidence with your look: hairstyle, makeup, clothes. If you look your best, you are more comfortable in...

PROMO

Savršeno letnje sniženje

-50% na kolekciju proleće-leto 2020 od 06. do 30. avgusta

PROMO

Najmoćniji Huawei telefon do sada od danas u prodaji!

Od predstavljanja nove Huawei P40 serije u martu, sa nestrpljenjem smo čekali da svaki od uređaja koji su deo nje ugledamo u našim prodavnicama.

PROMO

ŠOPING VIKEND Vikend letnji popusti 4. i 5. jula u šoping centru Stadion

Program povodom početka leta i veliki popusti čekaju sve koji 4. i 5. jula budu posetili šoping centar Stadion.

PROMO

Svečano otvoren Beo Shopping Center

Beograd dobio novu šoping destinaciju veličine 20 fudbalskih terena

PROMO

Novo šoping iskustvo - otvara se Beo Shopping Center

Beograd je veoma dinamičan grad sa velikim potencijalom za napredak i prosperitet, a ovog juna dobija i svoju novu šoping destinaciju sa preko 130 vodećih globalnih i regionalnih b...

PROMO

Bandana, Colossal & Temple style – stigla je nova kolekcija Tike majica

Nova Tike kolekcija majica stigla je u Tike šop u ulici Kralja Petra 24 u Beogradu, a dostupna je i online. Modeli Bandana, Colossal i Temple Style zasigurno će privući pažnju i na...

PROMO

Najjači Huawei tablet stiže u Srbiju!

Huawei je korisnicima u Srbiji predstavio dugo iščekivani Huawei MatePad Pro – najnoviji tablet izuzetnog dizajna i kvaliteta. Od 08. do 15. juna, ekskluzivno možete napraviti pred...