grazia

PROMO

IGROM DO PROMENE

Igra čini svet većim kako za decu tako i za odrasle, otvarajući beskrajne mogućnosti za razvoj mobilnosti, kreativnosti, druženja i zabave.  Kampanjom „Igrom do promene“ IKEA poziva osobe svih uzrasta da se vrate na pravi način igranja. Hajde da provedemo manje vremena sa elektronikom i više vremena jedni s drugima. Jer ne postoji veza nalik na onu koju razvijamo kroz igru.

Kampanja kompanije IKEA „Igrom do promene“ je ovde da nas podseti na to koliko je igra značajna u svakodnevnom životu - ne samo za decu, već i za ljude svih životnih doba. Da bi podigle svest o važnosti igre, robne kuće IKEA širom sveta će se tokom narednih sedam nedelja pretvoriti u zabavna mesta za susrete i sprovoditi razne aktivnosti u cilju isticanja iskonske potrebe za igrom - proglašenom za osnovno pravo svakog deteta UN Konvencijom o pravima deteta.

Igra je najprirodniji i najzabavniji način da deca razviju ključne životne veštine koje uključuju komunikaciju, saradnju, rešavanje problema i kreativnost. S druge strane, ispitivanja pokazuju da deca danas provode manje vremena na otvorenom od zatvorenika, i da većina dece ne zna kako da se igra bez pomoći tehnologije. Koalicija „Prava igra“ - nova globalna saradnja između kompanija IKEA, Unilever, Lego Fondacija i National Geographic, prvi je korak u saradnji čitavog društva da se ovo promeni. Zajedno, ovi globalni brendovi ističu važnost igre kao sredstva za učenje i razvoj veština neophodnih za budućnost.

IKEA istovremeno stoji iza najvećeg svetskog istraživanja na temu igre. Izveštaj o igri kompanije IKEA, u kome su učestvovale desetine hiljada dece i odraslih, otkriva da veliki broj roditelja čezne da se u većoj meri igra s decom, a deca da provode više vremena s roditeljima. Kroz LUSTIGT kolekciju, IKEA ohrabruje roditelje ne samo da se zaista igraju, već im i omogućava da se pridruže mlađima, jer je LUSTIGT osmišljen tako da naglasi važnost igre kako za odrasle tako i za decu.

„Igrom do promene“ uključuje i kolekciju SAGOSKATT, dostupnu u robnoj kući IKEA od decembra, koja se sastoji od pet igračaka koje su dizajnirala deca iz celog sveta. Četvrtu godinu zaredom, deca širom sveta će dizajnirati sopstvene maštovite igračke, a ideje pet pobednika biće pretvorene u plišane igračke koje će se prodavati tokom naredne kampanje. Svi prihodi od prodaje kolekcije SAGOSKATT biće u svakoj zemlji donirani u humanitarne akcije koje se fokusiraju na igru i razvoj deteta, po izboru te zemlje. Ovogodišnje takmičenje u crtanju u Srbiji održaće se 5-18.11.2018. a celokupan promet od prošlogodišnje prodaje SAGOSKATT kolekcije biće doniran Sigurnoj kući u Beogradu.

Takođe, u okviru kampanje „Igrom do promene“, robna kuća IKEA poziva svoje kupce da „doniraju dvaput” tako što će ostaviti igračke koje su kupili u kutiji za donacije postavljenoj na izlazu iz robne kuće, doprinoseći celoj akciji davanjem igračaka za decu koja žive u skromnijim prilikama.

A vi, da li ste spremni za igru? :) 

Tags:

Pročitajte još

Povezane teme

PROMO

Ove sezone ovako nosimo glamur!

Bliži nam se period u kome stajling može da vas učini modom zvezdom!

PROMO

Roman Olivere Zulović „Priručnik za solidan život“ predstavljen novosadskoj publici

Roman „Priručnik za solidan život“ Olivere Zulović, uvek aktuelna priča o dečijem pogledu na svet odraslih i odrastanje uopšte, predstavljen je sinoć novosadskoj publici u prisustv...

PROMO

Nezaboravna porodična zabava: Noć veštica u SC Stadion

Popularan praznik Noć veštica kako kod odraslih tako i kod najmlađih, kojima ovaj praznik donosi najviše radosti ove godine obeležavamo 29. i 30. oktobra u SC Stadion.

PROMO

Ova 3 jesenja mirisa mirišu na magični Orijent

Bogata i senzualna kombinacija nota ono je što ovu vrstu parfema jasno izdvaja od ostalih koji se mogu naći na tržištu.

PROMO

Stadion Šoping Centar: Zajedno protiv raka dojke

Posetite nas u šoping centru Stadionu u subotu 22. oktobra od 10 časova na nivou 0.

PROMO

H&M Move i Zlatan Ibrahimović zajedno pokreću svet

H&M Move sa velikim zadovoljstvom najavljuje dolazak Zlatana Ibrahimovića u svoj tim. Poznati švedski fudbaler pridružiće se brendu u proleće 2023. kako bi zajedno pokrenuli svet i...

PROMO

Po svetskim standardima: Stigao je najbolji priručnik za pedikir na domaćem tržištu

Samo ako posvećeno i ozbiljno pristupimo temi dobićemo uslugu visokog kvaliteta.

PROMO

PRAVO U SRCE GRADA: Rajićeva SC slavi 5. rođendan!

Pridružite se humanitarnoj izložbi modnih fotografija u samom srcu grada ovog septembra.

PROMO

Nova Jenny Fairy kolekcija podiže modni ulog!

"Caliente, Caliente" je španski ritam koji obećava zaista vrelu jesenju sezonu. Ove jeseni ćemo plesati uz note Jenny Fairy Records kampanje, koje će nas odvesti na modno putova...

PROMO

Beograd postao bogatiji za još jedno delo ulične umetnosti

Mural posvećen teškoj astmi privlači znatiželjne poglede prolaznika.

PROMO

Poslednji dani astronomskih popusta u Promenadi!

Back to school šoping dani stižu u Promenadu od 27. do 31. avgusta!

PROMO

Nedelja 28. avgust dan je posebnih popusta u Stadionu!

Letnji raspust se polako bliži kraju i puni lepih utisaka krećemo u novu školsku godinu.

PROMO

Poklanjamo vam anti-age uređaj za kožu: Fenomenalni FOREO BEAR!

Zahvaljujući FOREO BEAR uređaju, preskupi anti-age tretmani postaju stvar prošlosti.

PROMO

Pravila nagradnog konkursa: FOREO BEAR

Učestvujte u nagrađivanju i osvojite fenomenalan FOREO BEAR!

PROMO

Iskoristite neverovatne popuste na proizvode za negu kose u svim Lilly drogerijama

Lilly Drogerie su za svoje verne potrošače pripremile još jedno iznenađenje! Popust do čak 30 odsto na sve proizvode za negu kose i to u periodu od 08. do 21. avgusta.