PROMO

Kiehl’s Since 1851 otvara svoja prva vrata u Srbiji

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall.

Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.

U svim su Kiehl’s prodavnicama načela klasične apoteke su protkana modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima brenda u njujorškoj četvrti Ist Vilidž. Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posetitelji se upoznaju sa dugom istorijom i ekscentričnim karakterom brenda: svuda se mogu videti tragovi duge Kiehl’sove tradicije, uključujući fotografije originalne lokacije glavne prodavnice u Njujorku, porodice osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom. Istorijski elementi iznenađuju i oduševljavaju kupce, koji mogu videti i Kiehl’sov poznati kostur „Mr. Bones”. Ne postoje dve u potpunosti iste prodavnice, ali sve odišu Kiehl’sovom bogatom apotekarskom tradicijom.

Kiehl’sova prodavnica u Beogradu lokalnoj zajednici će doneti dašak originalne njujorške apoteke u prodajnom prostoru Ada Mall šoping centra. Ada Mall je nedavno otvoren, moderan tržni centar koji se prostire na površini od 90.000 kvadrata.

„Izuzetno se radujemo što ćemo služiti zajednici grada Beograda u okruženju nove i prve Kiehl’s prodavnice. Uvek se trudimo da naše voljene proizvode prezentujemo sa velikom pažnjom i brigom za individualne potrebe kupca, što odražava našu dugogodišnju apotekarsku tradiciju,” izjavila je Šeril  Vitali, Kiehl’ova glavna direktorka za svetska tržišta.

Foto: Dario Marić

Uz brigu za prepoznatljivo uređenje prodavnica, Kiehl’s Since 1851 ostaje veran svom nasleđu i u pogledu vrhunskog spektra usluga koje nudi kupcima u preko 65 zemlje sveta. Svaki član Kiehl’sovog prodajnog osoblja je upoznat sa načinom usluživanja kupaca koji praktikuje brend, pa je uz poznavanje sastojaka formula i apotekarske tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima nege kože i kose u skladu sa individualnim potrebama kupaca.

Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavnicama i na novom prodajnom mestu u Beogradu će se promovisati naša inicijativa „isprobajte pre kupovine”, pokrenuta još pre mnogo godina u našoj glavnoj prodavnici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz povrat novca. Ovim se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost, stekavši verne obožavatelje.

„Kiehl’s veruje u učinkovitost svojih formula i ulaže izuzetne napore kako bi oblikovao režime nege u skladu sa individualnim potrebama kupaca. Naša dugogodišnja apotekarska tradicija i tradicionalno širok spektar usluga ogleda se u programu deljenja velikih količina besplatnih uzoraka. Naša misija je usluživanje kupaca u skladu sa njihovim individualnim potrebama, a navedene inicijative se već godinama sprovode sa izuzetnim uspehom,” izjavila je Šeril Vitali, Kiehl’ova glavna direktorka za svetska tržišta.

Kiehl's je osnovan u njujorškoj četvrti Ist Vilidž kao klasična apoteka. Njegovo jedinstveno i bogato nasleđe predstavlja pravu riznicu znanja iz područja kozmetike, farmacije, botanike i medicine, koje se razvijalo i prenosilo sa generacije na generaciju

Povezane teme

PROMO

Kendall Jenner, Chiara Ferragni i H.E.R. u kampanji za Giambattista Valli x H&M kolekciju

Dok se sa nestrpljenjem očekuje dolazak kolekcije Giambattista Valli x H&M, objavljene su i fotografije iz kampanje...

PROMO

Fashion&Friends modno igralište na Sneakerville festivalu

Fashion&Friends priredio je nesvakidašnje modno uživanje posetiocima najvećeg regionalnog festivala patika Sneakerville, koji je održan 13. oktobra u Beogradu.

PROMO

Dvanaest meseci Zmaj tarife za najbolje akademce

Telekom Srbija nagrađuje 100 najboljih studenata osnovnih akademskih studija

PROMO

Beograd postao svetska prestonica patika

Prvi festival patika Sneakerville powered by Buzz i Tike, za samo jedan dan okupio je više od dvadeset hiljada ljubitelja patika i urbane street kulture, na prostoru Luke Beograd.

PROMO

Izabrani finalisti takmičenja Discovered by Coke

Izborom četvoro finalista, prvog online muzičkog takmičenja Discovered by Coke, potraga za muzičkom zvezdom Srbije približava se završnici.

PROMO

L'adresse restoran - mirisi i ukusi francuske kuhinje u Beogradu

Sinoć je u vračarskom Saint Ten Hotelu, u prisustvu mnogobrojnih zvanica i predstavnika medija, otvoren francuski restoran L'Adresse.

PROMO

Party sa Sarom Jo i trka za selfie u Ada Mall-u

Najmlađi šoping centar u Beogradu, ADA MALL, sinoć je okupio veliki broj tinejdžera na partiju koju je priredila trenutno najveća domaća pop zvezda mlađe generacije, SARA JO.

PROMO

Ugledni inovatori postali ambasadori pokreta "Moja inovacija"

Inovacija danas jeste ključ za ostvarenje životnih ciljeva, do nje dolazimo ako sledimo svoje snove.

PROMO

Svet bez otpada – ambiciozan i hrabar potez

Kao svetski lider u proizvodnji najpoznatijih svetskih napitaka, kompanija Coca-Cola je među prvima prepoznala značaj sakupljanja i recikliranja ambalažnog otpada.

PROMO

Bolje mesto za život svih nas

Brojni su načini da planetu i naše okruženje učinimo boljim mestom za život, a jedan od njih je i briga o životinjama oko nas. 

PROMO

Najaktuelnije muzičke zvezde stižu na „Sneakerville“

Pripreme za najveći festival patika su već uveliko u toku!

PROMO

Avon predstavio Distillery – svoju prvu vegan skin-care kolekciju

Kao odgovor na sve veću potrebu potrošača širom sveta da odgovorno biraju i konzumiraju proizvode, ali i čvrsto verujući da je čista lepota definisana savesno kreiranim proizvodima...

PROMO

Nova kolekcija Pandora Me

Na naše tržište stigla je nova kolekcija Pandora Me.

PROMO

Žurka sa Sarom Jo u Ada Mall-u

Trenutno najveća domaća pop zvezda mlađe generacije, SARA JO, u četvrtak 10. oktobra, održaće svoj koncert u najlepšem šoping centru u Beogradu, ADA MALL-u.

PROMO

Pogledajte celu Giambattista Valli x H&M kolekciju

H&M ekskluzivno objavljuje lookbook iz kolekcije Giambattista Valli x H&M na kojem je radio fotograf Kajl Viks zajedno sa stilistkinjom Đovanom Bataljom Engelbert.