PROMO

Kiehl’s Since 1851 otvara svoja prva vrata u Srbiji

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall.

Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.

U svim su Kiehl’s prodavnicama načela klasične apoteke su protkana modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima brenda u njujorškoj četvrti Ist Vilidž. Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posetitelji se upoznaju sa dugom istorijom i ekscentričnim karakterom brenda: svuda se mogu videti tragovi duge Kiehl’sove tradicije, uključujući fotografije originalne lokacije glavne prodavnice u Njujorku, porodice osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom. Istorijski elementi iznenađuju i oduševljavaju kupce, koji mogu videti i Kiehl’sov poznati kostur „Mr. Bones”. Ne postoje dve u potpunosti iste prodavnice, ali sve odišu Kiehl’sovom bogatom apotekarskom tradicijom.

Kiehl’sova prodavnica u Beogradu lokalnoj zajednici će doneti dašak originalne njujorške apoteke u prodajnom prostoru Ada Mall šoping centra. Ada Mall je nedavno otvoren, moderan tržni centar koji se prostire na površini od 90.000 kvadrata.

„Izuzetno se radujemo što ćemo služiti zajednici grada Beograda u okruženju nove i prve Kiehl’s prodavnice. Uvek se trudimo da naše voljene proizvode prezentujemo sa velikom pažnjom i brigom za individualne potrebe kupca, što odražava našu dugogodišnju apotekarsku tradiciju,” izjavila je Šeril  Vitali, Kiehl’ova glavna direktorka za svetska tržišta.

Foto: Dario Marić

Uz brigu za prepoznatljivo uređenje prodavnica, Kiehl’s Since 1851 ostaje veran svom nasleđu i u pogledu vrhunskog spektra usluga koje nudi kupcima u preko 65 zemlje sveta. Svaki član Kiehl’sovog prodajnog osoblja je upoznat sa načinom usluživanja kupaca koji praktikuje brend, pa je uz poznavanje sastojaka formula i apotekarske tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima nege kože i kose u skladu sa individualnim potrebama kupaca.

Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavnicama i na novom prodajnom mestu u Beogradu će se promovisati naša inicijativa „isprobajte pre kupovine”, pokrenuta još pre mnogo godina u našoj glavnoj prodavnici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz povrat novca. Ovim se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost, stekavši verne obožavatelje.

„Kiehl’s veruje u učinkovitost svojih formula i ulaže izuzetne napore kako bi oblikovao režime nege u skladu sa individualnim potrebama kupaca. Naša dugogodišnja apotekarska tradicija i tradicionalno širok spektar usluga ogleda se u programu deljenja velikih količina besplatnih uzoraka. Naša misija je usluživanje kupaca u skladu sa njihovim individualnim potrebama, a navedene inicijative se već godinama sprovode sa izuzetnim uspehom,” izjavila je Šeril Vitali, Kiehl’ova glavna direktorka za svetska tržišta.

Kiehl's je osnovan u njujorškoj četvrti Ist Vilidž kao klasična apoteka. Njegovo jedinstveno i bogato nasleđe predstavlja pravu riznicu znanja iz područja kozmetike, farmacije, botanike i medicine, koje se razvijalo i prenosilo sa generacije na generaciju

Povezane teme

PROMO

Imate li planove za produženi vikend?

Predlažemo shopping izlet do Inđije, jer od danas pa sve do 11-og novembra možete kupovati uz dodatnih 20% popusta na outlet cene u većini naših prodavnica! Beba Kids, Fashion&Frie...

PROMO

Budite neustrašivi uz najnovije Air Jordan 1 High OG Fearless patike

Brend NIKE odlučio je da obraduje svoje verne obožavaoce i tokom ove praznične sezone predstavi najnoviji model „Fearless Ones“ patika  – Air Jordan 1 High OG Fearless. Uskoro, svi...

PROMO

Pronađite novu jesenju make up inspiraciju

Jesen nam se odavno prikrala, a sa njom stižu i jesenji trendovi inspirisani prirodom i njenim nesvakidašnjim bojama.

PROMO

Grace - zauvek svoja

Velike žene kroz istoriju su veza koja najbolje opisuje GRACE stil i osnovnu ideju novog modnog brenda.

PROMO

Pandora predstavlja limited edition priveske u saradnji sa UNICEF-om

Kao deo nove dugoročne globalne saradnje, Pandora se pridružuje UNICEF-u kako bi najugroženija deca sveta dobila humanije i sigurnije uslove za život i razvoj. U znak podrške Svets...

PROMO

Neodoljiva Nespresso ponuda

Otkrijte koji su aparati za kafu na popustu od 20% ovog meseca!

PROMO

DA LI OSEĆAŠ STRAH?!

Omiljeni praznik klinaca širom sveta, „Noć veštica“, zahvaljujući ADA MALL-u, ove godine poprima potpuno novu dimenziju.

PROMO

Rimsko veče u slavu Giambattista Valli x H&M kolekcije

Valli devojke, Vall mladići i gosti prisustvovali su prošle večeri na Giambattista Valli x H&M modnoj reviji u  eklektičnoj postavci u jednom od istorijskih spomenika u Rimu - Pala...

PROMO

Slavimo novo ime! BIG Fashion Outlet Inđija

Pravo je vreme za shopping izlet do Inđije!

PROMO

Star Experience: Doživljaj iznad vaših očekivanja

Događaj za sve ljubitelje Merecdes-Benz vozila, Star Experience ove godine se predstavio publici pod sloganom „Doživljaj iznad vaših očekivanja”. Jedinstvena prilika testiranja Mer...

PROMO

Kendall Jenner, Chiara Ferragni i H.E.R. u kampanji za Giambattista Valli x H&M kolekciju

Dok se sa nestrpljenjem očekuje dolazak kolekcije Giambattista Valli x H&M, objavljene su i fotografije iz kampanje...

PROMO

Fashion&Friends modno igralište na Sneakerville festivalu

Fashion&Friends priredio je nesvakidašnje modno uživanje posetiocima najvećeg regionalnog festivala patika Sneakerville, koji je održan 13. oktobra u Beogradu.

PROMO

Dvanaest meseci Zmaj tarife za najbolje akademce

Telekom Srbija nagrađuje 100 najboljih studenata osnovnih akademskih studija

PROMO

Beograd postao svetska prestonica patika

Prvi festival patika Sneakerville powered by Buzz i Tike, za samo jedan dan okupio je više od dvadeset hiljada ljubitelja patika i urbane street kulture, na prostoru Luke Beograd.

PROMO

Izabrani finalisti takmičenja Discovered by Coke

Izborom četvoro finalista, prvog online muzičkog takmičenja Discovered by Coke, potraga za muzičkom zvezdom Srbije približava se završnici.