PROMO

Kiehl’s Since 1851 otvara svoja prva vrata u Srbiji

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall.

Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.

U svim su Kiehl’s prodavnicama načela klasične apoteke su protkana modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima brenda u njujorškoj četvrti Ist Vilidž. Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posetitelji se upoznaju sa dugom istorijom i ekscentričnim karakterom brenda: svuda se mogu videti tragovi duge Kiehl’sove tradicije, uključujući fotografije originalne lokacije glavne prodavnice u Njujorku, porodice osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom. Istorijski elementi iznenađuju i oduševljavaju kupce, koji mogu videti i Kiehl’sov poznati kostur „Mr. Bones”. Ne postoje dve u potpunosti iste prodavnice, ali sve odišu Kiehl’sovom bogatom apotekarskom tradicijom.

Kiehl’sova prodavnica u Beogradu lokalnoj zajednici će doneti dašak originalne njujorške apoteke u prodajnom prostoru Ada Mall šoping centra. Ada Mall je nedavno otvoren, moderan tržni centar koji se prostire na površini od 90.000 kvadrata.

„Izuzetno se radujemo što ćemo služiti zajednici grada Beograda u okruženju nove i prve Kiehl’s prodavnice. Uvek se trudimo da naše voljene proizvode prezentujemo sa velikom pažnjom i brigom za individualne potrebe kupca, što odražava našu dugogodišnju apotekarsku tradiciju,” izjavila je Šeril  Vitali, Kiehl’ova glavna direktorka za svetska tržišta.

Foto: Dario Marić

Uz brigu za prepoznatljivo uređenje prodavnica, Kiehl’s Since 1851 ostaje veran svom nasleđu i u pogledu vrhunskog spektra usluga koje nudi kupcima u preko 65 zemlje sveta. Svaki član Kiehl’sovog prodajnog osoblja je upoznat sa načinom usluživanja kupaca koji praktikuje brend, pa je uz poznavanje sastojaka formula i apotekarske tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima nege kože i kose u skladu sa individualnim potrebama kupaca.

Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavnicama i na novom prodajnom mestu u Beogradu će se promovisati naša inicijativa „isprobajte pre kupovine”, pokrenuta još pre mnogo godina u našoj glavnoj prodavnici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz povrat novca. Ovim se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost, stekavši verne obožavatelje.

„Kiehl’s veruje u učinkovitost svojih formula i ulaže izuzetne napore kako bi oblikovao režime nege u skladu sa individualnim potrebama kupaca. Naša dugogodišnja apotekarska tradicija i tradicionalno širok spektar usluga ogleda se u programu deljenja velikih količina besplatnih uzoraka. Naša misija je usluživanje kupaca u skladu sa njihovim individualnim potrebama, a navedene inicijative se već godinama sprovode sa izuzetnim uspehom,” izjavila je Šeril Vitali, Kiehl’ova glavna direktorka za svetska tržišta.

Kiehl's je osnovan u njujorškoj četvrti Ist Vilidž kao klasična apoteka. Njegovo jedinstveno i bogato nasleđe predstavlja pravu riznicu znanja iz područja kozmetike, farmacije, botanike i medicine, koje se razvijalo i prenosilo sa generacije na generaciju

Povezane teme

PROMO

Novogodišnja simfonija u Sava centru 15. decembra!

Fondacija „Deca Deci“ i Dečja filharmonija 15. decembra sa početkom u 19 časova u Velikoj dvorani Sava Centra priređuju Tradicionalni gala koncert namenjen ljubiteljima klasične mu...

PROMO

Omaž Listu u Kolarčevoj zadužbini

Stefan Đoković, mladi, multidisciplinarni umetnik, priprema solistički koncert 25. decembra u Dvorani Kolarčevog univerziteta sa pocetkom u 20h. Nastupiće na klaviru sa programom F...

PROMO

Najnovija NIKE SHIELD oprema za trčanje prošla je test u ekstremnim uslovima

Poznati brend NIKE ovog vikenda oduševio je sve ljubitelje trčanja NIKE RUN SHIELD trkom. Četrdeset najboljih trkača, koji su se plasirali dan pre na kvalifikacionoj trci, u nedelj...

PROMO

Herkules među mobilnim telefonima demonstrirao svoju snagu i u Srbiji

Nokia 7.2 i Nokia 6.2 unapređuju iskustva fanova u Srbiji u domenu srednjeg segmenta

PROMO

Steve Madden Holiday kolekcija za glamuroznu prazničnu sezonu

Bez obzira na to da li planirate da provedete Novu godinu šetajući raskošno okićenim trgovima, u nezaboravnom provodu u omiljenom klubu ili sa društvom na kućnoj žurci, Steve Madde...

PROMO

Perspektiva je konačno tu! – Moda sa ciljem

Novi modni brend Perspektiva je idejni projekat dvoje 18-njaka, Jane i Luke, koji su celokupni projekat i brend osnovali sa ciljem pomoći deci iz Svratišta, kroz Program podrške u...

PROMO

Najnovija NIKE SHIELD oprema za trčanje pomera granice izdržljivosti

Vrsni ljubitelji sporta i trčanja ovog decembra imaće specijalnu priliku da postanu jedni od srećnih trkača koji će se među prvima oprobati u NIKE RUN SHIELD trci.

PROMO

Dobro došli u magičan svet Harry Pottera i Pandore

Da li verujete u magiju? Ako ne, pravo je vreme da počnete! Jer nakit iz nove Pandorine kolekcije je zaista dokaz da magija i čarolija postoje.

PROMO

Glamur nove H&M Holiday kolekcije

Kul i minimalistički stil je možda ono što biste odabrali za predstojeću prazničnu sezonu, ali malo decentnog glamura, dobro će doći.

PROMO

Prvi put u Beogradu: sladoled za pse

Majstori iz „Poslastičarnice“ u Ulici Maršala Birjuzovasu se potrudili da kreiraju sladoled baš po meri kuca – bez šećera i bilo kakvih dodataka, tako da u njemu mogu da bezbedno i...

PROMO

Modni spektakl

Zavirite u modni spektakl proleće/leto 2020 evropskog modnog brenda C&A, koji je nedavno održan u Varšavi…

PROMO

Kako izbeći suve i ispucale usne u hladnim danima

Koža usana je mnogo tanja i nežnija od kože ostatka tela. A dodatno izložena različitim spoljašnjim faktorima – hladnoća, sunce, vetar, zagađenja…

PROMO

Spremite se za najveću svetsku shopping groznicu!

Black Friday u Big Fashion Outletu Inđija!

PROMO

Crni petak stiže u STOP SHOP ritejl parkove

STOP SHOP ritejl parkovi u Valjevu, Požarevcu, Nišu, Vršcu, Čačku, Borči, Smederevu, Subotici, Lazarevcu i Sremskoj Mitrovici, 29. novembra pripremaju odlične popuste i akcije.