PROMO

Kiehl’s Since 1851 otvara svoja prva vrata u Srbiji

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall.

Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.

U svim su Kiehl’s prodavnicama načela klasične apoteke su protkana modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima brenda u njujorškoj četvrti Ist Vilidž. Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posetitelji se upoznaju sa dugom istorijom i ekscentričnim karakterom brenda: svuda se mogu videti tragovi duge Kiehl’sove tradicije, uključujući fotografije originalne lokacije glavne prodavnice u Njujorku, porodice osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom. Istorijski elementi iznenađuju i oduševljavaju kupce, koji mogu videti i Kiehl’sov poznati kostur „Mr. Bones”. Ne postoje dve u potpunosti iste prodavnice, ali sve odišu Kiehl’sovom bogatom apotekarskom tradicijom.

Kiehl’sova prodavnica u Beogradu lokalnoj zajednici će doneti dašak originalne njujorške apoteke u prodajnom prostoru Ada Mall šoping centra. Ada Mall je nedavno otvoren, moderan tržni centar koji se prostire na površini od 90.000 kvadrata.

„Izuzetno se radujemo što ćemo služiti zajednici grada Beograda u okruženju nove i prve Kiehl’s prodavnice. Uvek se trudimo da naše voljene proizvode prezentujemo sa velikom pažnjom i brigom za individualne potrebe kupca, što odražava našu dugogodišnju apotekarsku tradiciju,” izjavila je Šeril  Vitali, Kiehl’ova glavna direktorka za svetska tržišta.

Foto: Dario Marić

Uz brigu za prepoznatljivo uređenje prodavnica, Kiehl’s Since 1851 ostaje veran svom nasleđu i u pogledu vrhunskog spektra usluga koje nudi kupcima u preko 65 zemlje sveta. Svaki član Kiehl’sovog prodajnog osoblja je upoznat sa načinom usluživanja kupaca koji praktikuje brend, pa je uz poznavanje sastojaka formula i apotekarske tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima nege kože i kose u skladu sa individualnim potrebama kupaca.

Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavnicama i na novom prodajnom mestu u Beogradu će se promovisati naša inicijativa „isprobajte pre kupovine”, pokrenuta još pre mnogo godina u našoj glavnoj prodavnici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz povrat novca. Ovim se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost, stekavši verne obožavatelje.

„Kiehl’s veruje u učinkovitost svojih formula i ulaže izuzetne napore kako bi oblikovao režime nege u skladu sa individualnim potrebama kupaca. Naša dugogodišnja apotekarska tradicija i tradicionalno širok spektar usluga ogleda se u programu deljenja velikih količina besplatnih uzoraka. Naša misija je usluživanje kupaca u skladu sa njihovim individualnim potrebama, a navedene inicijative se već godinama sprovode sa izuzetnim uspehom,” izjavila je Šeril Vitali, Kiehl’ova glavna direktorka za svetska tržišta.

Kiehl's je osnovan u njujorškoj četvrti Ist Vilidž kao klasična apoteka. Njegovo jedinstveno i bogato nasleđe predstavlja pravu riznicu znanja iz područja kozmetike, farmacije, botanike i medicine, koje se razvijalo i prenosilo sa generacije na generaciju

Povezane teme

PROMO

Forever Friends fondacija donirala 100.000 evra za borbu protiv korona virusa

Forever Friends – humanitarna fondacija kompanije Fashion Company donirala je sto hiljada evra u dinarskoj protivvrednosti Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje, kao podršku...

PROMO

HUAWEI P40 serija najavljuje doba vizionarske fotografije

Uz najveći Huawei CMOS senzor do sada, flegšip telefoni HUAWEI P40 serije nude celodnevne Super Definition fotografije sa moćnim kamerama, visokim 5G performansama i vrhunskim diz...

PROMO

Reverse your Air Max Day, Stay at home

U vreme kada smo prisiljeni da ostanemo kod kuće, da se odreknemo druženja i aktivnosti na otvorenom kako bi spasili sebe, svoje najbliže a i sve oko nas, bitno je da pronađemo neš...

PROMO

VIKEND ZA PAMĆENJE: Ada Mall vas poziva da uživate u bogatom programu i brojnim iznenađenjima

Povodom Dana žena, događaj pod nazivom „Vikend za dame“ održava se 7. i 8. marta u šoping-centru Ada Mall, na poslednjem spratu. Sve pripadnice lepšeg pola moći će da uživaju u bog...

PROMO

Jennifer Lopez ponovo u glavnoj ulozi reklamne kampanje brenda Guess

Američki brend GUESS ovog proleća ponosno predstavlja glumicu, pevačicu, preduzetnicu i modnu ikonu Jennifer Lopez kao zaštitno lice nove advertising kampanje Guess & Marciano.

PROMO

TI SI JEDINSTVENA

Bogat program povodom obeleževanja Dana žena u Stadion šoping centru

PROMO

Unesite svežinu prirode u svoj novi život – BW Aqua i BW Verde

Zamislite da živite svoje snove – život ispunjen umirujućim vibracijama iz prirode, gde je bujno zelenilo vaš prvi sused.

PROMO

RESERVED – moderna romantika za proleće 2020.

Na posebnom press brunch-u upriličenom u najvećoj prodavnici u ADA MALL-u, predstavljeni su najveći aduiti kolekcije proleće/leto 2020

PROMO

H&M predstavio studio kolekciju za proleće/leto 2020 na događaju na Beverli Hilsu

Sinoć je u ambijentu svetlucave panorame Los Anđelesa i okeana predstavljena kolekcija Studio za proleće/leto 2020.

PROMO

Neka nas ljubav pokrene

Ovog vikenda Stadion Shopping centar pokrenuće lavinu ljubavi.

PROMO

Moderan izgled novog NIKE Air Max 90 modela inspirisan devedesetim

U svetu sportske obuće,usavršavanje i prilagođavanje starijih modela patika nije redak slučaj. Najveći sportski brendovi trude se da inovativnim dizajnom unaprede njihovenajčuvenij...

PROMO

H&M i Helena Kristensen najavljuju capsule kolekciju

H&M najavljuje saradnju sa fotografkinjom, kreativnom direktorkom i legendarnom manekenkom  Helenom Kristensen, poznatom i po svom oštrom oku i upečatljivim fotografijama.

PROMO

Galentine’s Day 2020 - proslava ženskog prijateljstva

Dan pre Dana zaljubljenih, 13. februar, možda nije zvanični praznik, ali obeležava se kao “Galentine’s day” odnosno dan koji slavi ljubav između Vas i Vaših prijateljica.

PROMO

Praznično iskustvo koje postaje sve bolje

Pored vesele atmosfere koju sa sobom nosi prednovogodišnji period, zima nam donosi i neke specifične izazove – fizičke, psihičke i emotivne.

PROMO

Prestupna 2020. godina poziva na izazove

Nova godina je baš iza ugla, a sa njom i nova prilika da izazovemo sebe i ostvarimo sve što do sada nismo. Optimisti će se posebno radovati poklonu koji će nam 2020. darovati, a...