grazia

PROMO

Moda je u nasoj prirodi

I dok se svesni kupci trude da neguju životni stil više orijentisan prirodnoj sredini, C&A radi na pretvaranju održivosti u novu normalu…

U četvrtak veče, u novembru, dok je arktička hladnoća osvajala Varšavu, evropski modni brend C&A predstavio je svoju proleće/leto 2020 kolekciju; predivna revija reflektovala je porast svesti o održivosti i važnost brige za naše okruženje.

Photography Steven Popovich

Oko dve stotine modnih medija i influensera okupilo se unutar tvrđave Legionov; istorijske građevine smeštene usred prozaičke arhitekture moderne Varšave i zagasitih tonova karamele koji opisuju Stari deo grada. Unutrašnje dvorište tvrđave bilo je transformisano u magičnu “urbanu livadu”, koja je kasnije igrala ulogu C&A modne piste. S obzirom na to da smo mi iz GRAZIA magazina pristigli pre revije, ekipa je bila zauzeta sađenjem biljaka i uplitanjem zelenila oko veličanstvenog čeličnog rama na centralnom delu piste. Vodeni elementi su bili testirani, maleni beli cvetovi su aranžirani, travnati delovi uređivani, dok su biljke sa dugim granama sa listovima pokrivale ciglene zidove i lučne prolaze tvrđave.

Kada je došlo vreme za početak revije, high-street brend je na travnatu pistu poslao dramatične, drapirane, ženstvene cvetne dezene i karnere; uglađeni, urbani gradski dress-code bio je postavljen naspram prirodnog okruženja. Slično tome, Ladies Premium linija snažno je podržala trend odvažnih blejzera, sa ramenima inspirisanim osamdesetim i devedesetim godinama. Odabrani komadi u svakoj C&A kolekciji, poput ove kombinacije pink blejzera i pantalona, napravljeni su od recikliranih komada, prirodnih vlakana i/ili organskog pamuka.

Photography Steven Popovich

“Kolekcije su referenca pojačane važnosti održivosti unutar društva i industrije, uz osnaženi značaj malih stvari koje ljudi mogu uraditi kako bi napravili promene sa željom da žive svesnijim životom”, kaže Brigitte Danielmeyer, C&A direktor za kupovinu za Dame.

Photography Steven Popovich

Ekološka svest, ipak, nije ništa novo za C&A. Brend je uporno radio na inicijativama koje će nam pomoći da zaštitimo naše ekosisteme, istovremeno pružajući zaposlenima kvalitetna radna mesta tokom proteklih nekoliko godina. “C&A je oduvek bio pionirski brend u polju održivosti”, nastavlja Danielmeyer, govoreći iz malenog kutka unutar garderobe iza scene. “Radimo mnogo više nego što ljudi znaju. Moramo preneti ovu poruku na malo bolji način, jer imamo mnogo toga da kažemo”.

Photography Steven Popovich

Dok su se gosti kretali kroz tvrđavu te večeri, različite prostorije predstavile su različite kolekcije, što znači da su modni novinari i influenseri zaista mogli da spoznaju kvalitet linija iz blizine. Neki komadi iz C&A linije kupaćih kostima, na primer, napravljeni su od 80 % recikliranog najlona.

Na dodir, tkanina korišćena za izradu kupaćih kostima je gusta, siluete nude duboki struk, dok su zagasite boje mahovine i oker tonova zaista primamljive. Moderni i više održivi, C&A bikini ili kupaći kostim su esencijalni za osvešćene kupce idućeg leta.

Photography Steven Popovich

Za Nealea Pickeringa, starijeg menadžera dizajna za C&A Clockhouse liniju, njegovi glavni održivi komadi su teksas kreacije njegovog tima. “Imali smo cilj da kreiramo komade od teksasa inspirisane osamdesetim i devedesetim godinama, gde su određeni modeli u asortimanu napravljeni sa recikliranim pamukom”, kaže on za GRAZIA magazin. Zapravo, C&A ostaje vodeći svetski kupac sertifikovanog organskog pamuka, što je veoma interesantna činjenica koju smo saznali tokom naše ture iza scene. Skoro pola pamuka koji je brend dobavio 2018.godine bio je sertifikovani organski pamuk ili je pribavljen kao Bolji Pamuk.

Photography Steven Popovich

Svake godine, ova kompanija nastavlja da teži proizvodnji što većeg broja njihovih odevnih komada na ekološki i društveno odgovoran način. Prema njihovom Izveštaju o globalnoj održivosti koji su objavili u junu, kompanija je uštedela 1 milijardu kubnih metara vode 2018.godine (ekvivalent za 400.000 olimpijskih bazena) i izbegla 116.000 tona CO2 emisija (što je isto kao godišnji nivo CO2 emisija više od 70.000 putničkih automobila).

Brend je takođe prvi modni prodavac u svetu koji je proizveo par farmerki koje odgovaraju Cradle to Cradle™ zlatnom nivou sertifikacije, standardu treće strane koji meri cirkularne sposobnosti proizvoda. Kada uđete u C&A butike, više održivi proizvodi brenda su identifikovani #WearTheChange etiketom.

C&A nije kratkotrajni brend”, insistira Danielmeyer. “Ova kompanija postoji od 1841.godine, tako da nije kratkoročna. Ona ima za cilj da promeni industriju za generacije koje će tek doći”.

Photography Steven Popovich

Da,C&A je možda bio tiši u komuniciranju svoje poruke u prošlosti. Ali, nemojte se prevariti, jer oni sada podižu svoj glas govoreći zašto održivost mora biti nova normala – i deo vašeg svakodnevnog pristupa stilu.

C&A Ladies i Ladies Premium kolekcija će biti dostupna za kupovinu u C&A buticima i online od marta 2020.godine. Clockhouse kolekcija će biti dostupna od decembra 2019.

Povezane teme

PROMO

Novi mural sa snažnom porukom osvanuo u Beogradu

Tuborg, Studentski centar i Pijanista ujedinili snage u promociji odgovorne konzumacije alkohola.

PROMO

HONOR proslavio početak prodaje HONOR 50 pametnog telefona

Kompanija HONOR obeležila je početak prodaje svog najnovijeg modela pametnog telefona HONOR 50 u Srbiji, nakon perioda pretprodaje.

PROMO

Globalna kreativna elita na festivalu "Kaktus" 2021!

Festival se održava 2. i 3. novembra uživo + online, pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“.

PROMO

Danas je počela velika jesenja akcijska ponuda Huawei proizvoda

Posetite Huawei online prodavnicu i saznajte više, ali požurite jer ponuda traje do 06.10.

PROMO

Počinje prijava na kokurs "Turistički cvet"

Turistička organizacija Srbije je, posle godinu dana pauze izazvane pandemijom, tokom koje nije dodeljeno priznanje, raspisala konkurs za dodelu nagrade „Turistički cvet” za 2021....

PROMO

Pogledajte širu sliku! Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G su stigli u Srbiju

Sada je zvanično, od danas su u prodaji Galaxy Z Fold3 5G i Galaxy Z Flip3 5G, dva multitasking uređaja namenjena onima koji žele da nadmaše sebe u poslu, a nakon posla da uživaju...

PROMO

Škola zove - vikend popusti u šoping centru Stadion

Počinje nova školska godina, najmlađi se pripremaju za nove školske avanture, dok se oni malo stariji spremaju za nove poslovne pobede nakon godišnjih odmora.

PROMO

Versace Jeans Couture: Legendarna italijanska modna kuća od sada u prodavnicama Fashion & Friends

S jesenjim trendovima i urbanim kolekcijama svetskih modnih brendova, u vodeći regionalni multibrand concept store Fashion&Friends stigla je i potpuno nova modna poslastica - Versa...

PROMO

Kragujevac Plaza vaše je mesto za letnju selfie avanturu i poklon kupovinu u vrednosti od čak 30.000 dinara!

Vreme je letnjih odmora i nezaboravnih letnjih momenata. Bez obzira na to da li ćete otputovati na neku plažu ili se odlučiti za obilazak zanimljivih mesta, Kragujevac Plaza šoping...

PROMO

Nadoknadite ono što vam nedostaje

Možda nesvesno zaboravljamo činjenicu da je unos dovoljno tečnosti i minerala recept za zdrav život, naročito tokom vrelih letnjih dana…

PROMO

LJUBIMAC ANTALIJSKIH TURISTA: Kvalitetan, udoban i pristupačan Porto Bello 5*

Antalija nije samo letovalište, to je dvomilionski grad, koji itekako živi tokom cele godine, pa je uvek interesantan, kako za kupovinu i obilaske kulturno-istorijskih lokaliteta,...

PROMO

Knjaz Miloš obogaćeni izvor esencijalnih minerala

Kombinacije cinka i selena, i cinka i magnezijuma, za snažan imunitet

PROMO

Najbolja ponuda za dame u Promenadi

Stiglo je najživopisnije godišnje doba kada je moda u pitanju.

PROMO

Neringa Siaudikyte - Letnja oaza

Sa Neringom Siaudikyte, poznatim litvanskim pop izvođačem razgovarali smo o njenoj karijeri, ključnim faktorima za uspeh u muzičkoj industriji, planovima za budućnost i načinu na k...

PROMO

Dani velikih popusta

U želji da vas obradujemo rešili smo da organizujemo šoping dane koji će obeležiti vruću letnju sezonu koja je pred nama.