grazia

PROMO

Moda je u nasoj prirodi

I dok se svesni kupci trude da neguju životni stil više orijentisan prirodnoj sredini, C&A radi na pretvaranju održivosti u novu normalu…

U četvrtak veče, u novembru, dok je arktička hladnoća osvajala Varšavu, evropski modni brend C&A predstavio je svoju proleće/leto 2020 kolekciju; predivna revija reflektovala je porast svesti o održivosti i važnost brige za naše okruženje.

Photography Steven Popovich

Oko dve stotine modnih medija i influensera okupilo se unutar tvrđave Legionov; istorijske građevine smeštene usred prozaičke arhitekture moderne Varšave i zagasitih tonova karamele koji opisuju Stari deo grada. Unutrašnje dvorište tvrđave bilo je transformisano u magičnu “urbanu livadu”, koja je kasnije igrala ulogu C&A modne piste. S obzirom na to da smo mi iz GRAZIA magazina pristigli pre revije, ekipa je bila zauzeta sađenjem biljaka i uplitanjem zelenila oko veličanstvenog čeličnog rama na centralnom delu piste. Vodeni elementi su bili testirani, maleni beli cvetovi su aranžirani, travnati delovi uređivani, dok su biljke sa dugim granama sa listovima pokrivale ciglene zidove i lučne prolaze tvrđave.

Kada je došlo vreme za početak revije, high-street brend je na travnatu pistu poslao dramatične, drapirane, ženstvene cvetne dezene i karnere; uglađeni, urbani gradski dress-code bio je postavljen naspram prirodnog okruženja. Slično tome, Ladies Premium linija snažno je podržala trend odvažnih blejzera, sa ramenima inspirisanim osamdesetim i devedesetim godinama. Odabrani komadi u svakoj C&A kolekciji, poput ove kombinacije pink blejzera i pantalona, napravljeni su od recikliranih komada, prirodnih vlakana i/ili organskog pamuka.

Photography Steven Popovich

“Kolekcije su referenca pojačane važnosti održivosti unutar društva i industrije, uz osnaženi značaj malih stvari koje ljudi mogu uraditi kako bi napravili promene sa željom da žive svesnijim životom”, kaže Brigitte Danielmeyer, C&A direktor za kupovinu za Dame.

Photography Steven Popovich

Ekološka svest, ipak, nije ništa novo za C&A. Brend je uporno radio na inicijativama koje će nam pomoći da zaštitimo naše ekosisteme, istovremeno pružajući zaposlenima kvalitetna radna mesta tokom proteklih nekoliko godina. “C&A je oduvek bio pionirski brend u polju održivosti”, nastavlja Danielmeyer, govoreći iz malenog kutka unutar garderobe iza scene. “Radimo mnogo više nego što ljudi znaju. Moramo preneti ovu poruku na malo bolji način, jer imamo mnogo toga da kažemo”.

Photography Steven Popovich

Dok su se gosti kretali kroz tvrđavu te večeri, različite prostorije predstavile su različite kolekcije, što znači da su modni novinari i influenseri zaista mogli da spoznaju kvalitet linija iz blizine. Neki komadi iz C&A linije kupaćih kostima, na primer, napravljeni su od 80 % recikliranog najlona.

Na dodir, tkanina korišćena za izradu kupaćih kostima je gusta, siluete nude duboki struk, dok su zagasite boje mahovine i oker tonova zaista primamljive. Moderni i više održivi, C&A bikini ili kupaći kostim su esencijalni za osvešćene kupce idućeg leta.

Photography Steven Popovich

Za Nealea Pickeringa, starijeg menadžera dizajna za C&A Clockhouse liniju, njegovi glavni održivi komadi su teksas kreacije njegovog tima. “Imali smo cilj da kreiramo komade od teksasa inspirisane osamdesetim i devedesetim godinama, gde su određeni modeli u asortimanu napravljeni sa recikliranim pamukom”, kaže on za GRAZIA magazin. Zapravo, C&A ostaje vodeći svetski kupac sertifikovanog organskog pamuka, što je veoma interesantna činjenica koju smo saznali tokom naše ture iza scene. Skoro pola pamuka koji je brend dobavio 2018.godine bio je sertifikovani organski pamuk ili je pribavljen kao Bolji Pamuk.

Photography Steven Popovich

Svake godine, ova kompanija nastavlja da teži proizvodnji što većeg broja njihovih odevnih komada na ekološki i društveno odgovoran način. Prema njihovom Izveštaju o globalnoj održivosti koji su objavili u junu, kompanija je uštedela 1 milijardu kubnih metara vode 2018.godine (ekvivalent za 400.000 olimpijskih bazena) i izbegla 116.000 tona CO2 emisija (što je isto kao godišnji nivo CO2 emisija više od 70.000 putničkih automobila).

Brend je takođe prvi modni prodavac u svetu koji je proizveo par farmerki koje odgovaraju Cradle to Cradle™ zlatnom nivou sertifikacije, standardu treće strane koji meri cirkularne sposobnosti proizvoda. Kada uđete u C&A butike, više održivi proizvodi brenda su identifikovani #WearTheChange etiketom.

C&A nije kratkotrajni brend”, insistira Danielmeyer. “Ova kompanija postoji od 1841.godine, tako da nije kratkoročna. Ona ima za cilj da promeni industriju za generacije koje će tek doći”.

Photography Steven Popovich

Da,C&A je možda bio tiši u komuniciranju svoje poruke u prošlosti. Ali, nemojte se prevariti, jer oni sada podižu svoj glas govoreći zašto održivost mora biti nova normala – i deo vašeg svakodnevnog pristupa stilu.

C&A Ladies i Ladies Premium kolekcija će biti dostupna za kupovinu u C&A buticima i online od marta 2020.godine. Clockhouse kolekcija će biti dostupna od decembra 2019.

Povezane teme

PROMO

Jedna od pobednica revije “We together” prikazala inovativan modni dodatak (FOTO)

Autorska revija mode pod nazivom “We together” održana u okviru 49. po redu Belgrade Fashion Week-a, otkrila je inovativnost mladih dizajnera.

PROMO

Skechers UNO - spoj kreativnosti i univerzalnog izražavanja

Brend Skechers predstavio je jedinstvene emograme, koje je stvorio mađarski umetnik Kiš Mikloš.

PROMO

Pronašli smo za vas superiornu zaštitu od sunca koja pruža ujednačen ten i manje fleka

Mnoge od nas znaju kako su fleke od sunca uporan problem, ali savremene tehnologije u kozmetičkoj industriji pomogle su nam da se sa lakoćom rešimo i ovog problema.

PROMO

Upoznajte Rašku

Raška, grad u Srbiji koji nosi ime stare srpske srednjovekovne države, nalazi se u jugozapadnom delu Srbije, na ušću reka Raške i Ibra

PROMO

H&M sa ponosom predstavlja kolekciju u saradnji sa modnom ikonom Ajris Apfel

Najnovija H&M-ova saradnja je glamurozan projekat kreiran u partnerstvu sa istinskom ikonom stila, jedinstvenom Ajris Apfel u slavu njenog 100. rođendana.

PROMO

Žene čiji glas odjekuje

Uoči Dana žena, kompanija Huawei je, u sklopu promocije najnovijih Huawei FreeBuds Lipstick slušalica, u Domu Jevrema Grujića organizovala događaj „Žene čiji glas odjekuje".

PROMO

Pivo je jedno od najstarijih pića

Razgovarali smo sa Tamarom Pajević, direktorkom marketinga kompanije HEINEKEN Srbija i između ostalog rešili nedoumice u vezi nekih davnašnjih stereotipa.

PROMO

Plazma poziva na ravnopravnost polova jer #jednakostdolaziizkuće

Da li ste ikada probali da prelomite Plazma keks na dve jednake polovine?

PROMO

Ovo su dve nove mirisne note zavođenja koje želimo!

Naučne studije potvrđuju da čulo mirisa ostvaruje najsnažniju povezanost sa emocijama i sećanjem i da je ta veza toliko jaka, da ćemo pre zaboraviti crte lica neke osobe nego njen...

PROMO

Kako uspešno izlečiti astmu?

Da li ste znali da više od 16 miliona ljudi u svetu ima tešku astmu, 40 odsto nema kontrolu svoje bolesti, a 65 obolelih umire svakoga dana?! Ova poražavajuća statistika može biti...

PROMO

Veliko interesovanje za turizam Srbije na EXPO DUBAI 2020

U okviru tematske nedelje turizma na EXPO DUBAI 2020, Turistička organizacija Srbije je organizovala promotivni događaj za turističku privredu i medije iz Ujedinjenih Arapskih Emir...

PROMO

Učestvujte još 24 časa u nagradnom konkursu i osvojite Samsung Galaxy Watch 4

Da li ste znali da pametni satovi pored vrhunske funkcionalnosti donose i nagradnju vašeg stajlinga?

PROMO

Novi mural sa snažnom porukom osvanuo u Beogradu

Tuborg, Studentski centar i Pijanista ujedinili snage u promociji odgovorne konzumacije alkohola.