grazia

PROMO

Moda je u nasoj prirodi

I dok se svesni kupci trude da neguju životni stil više orijentisan prirodnoj sredini, C&A radi na pretvaranju održivosti u novu normalu…

U četvrtak veče, u novembru, dok je arktička hladnoća osvajala Varšavu, evropski modni brend C&A predstavio je svoju proleće/leto 2020 kolekciju; predivna revija reflektovala je porast svesti o održivosti i važnost brige za naše okruženje.

Photography Steven Popovich

Oko dve stotine modnih medija i influensera okupilo se unutar tvrđave Legionov; istorijske građevine smeštene usred prozaičke arhitekture moderne Varšave i zagasitih tonova karamele koji opisuju Stari deo grada. Unutrašnje dvorište tvrđave bilo je transformisano u magičnu “urbanu livadu”, koja je kasnije igrala ulogu C&A modne piste. S obzirom na to da smo mi iz GRAZIA magazina pristigli pre revije, ekipa je bila zauzeta sađenjem biljaka i uplitanjem zelenila oko veličanstvenog čeličnog rama na centralnom delu piste. Vodeni elementi su bili testirani, maleni beli cvetovi su aranžirani, travnati delovi uređivani, dok su biljke sa dugim granama sa listovima pokrivale ciglene zidove i lučne prolaze tvrđave.

Kada je došlo vreme za početak revije, high-street brend je na travnatu pistu poslao dramatične, drapirane, ženstvene cvetne dezene i karnere; uglađeni, urbani gradski dress-code bio je postavljen naspram prirodnog okruženja. Slično tome, Ladies Premium linija snažno je podržala trend odvažnih blejzera, sa ramenima inspirisanim osamdesetim i devedesetim godinama. Odabrani komadi u svakoj C&A kolekciji, poput ove kombinacije pink blejzera i pantalona, napravljeni su od recikliranih komada, prirodnih vlakana i/ili organskog pamuka.

Photography Steven Popovich

“Kolekcije su referenca pojačane važnosti održivosti unutar društva i industrije, uz osnaženi značaj malih stvari koje ljudi mogu uraditi kako bi napravili promene sa željom da žive svesnijim životom”, kaže Brigitte Danielmeyer, C&A direktor za kupovinu za Dame.

Photography Steven Popovich

Ekološka svest, ipak, nije ništa novo za C&A. Brend je uporno radio na inicijativama koje će nam pomoći da zaštitimo naše ekosisteme, istovremeno pružajući zaposlenima kvalitetna radna mesta tokom proteklih nekoliko godina. “C&A je oduvek bio pionirski brend u polju održivosti”, nastavlja Danielmeyer, govoreći iz malenog kutka unutar garderobe iza scene. “Radimo mnogo više nego što ljudi znaju. Moramo preneti ovu poruku na malo bolji način, jer imamo mnogo toga da kažemo”.

Photography Steven Popovich

Dok su se gosti kretali kroz tvrđavu te večeri, različite prostorije predstavile su različite kolekcije, što znači da su modni novinari i influenseri zaista mogli da spoznaju kvalitet linija iz blizine. Neki komadi iz C&A linije kupaćih kostima, na primer, napravljeni su od 80 % recikliranog najlona.

Na dodir, tkanina korišćena za izradu kupaćih kostima je gusta, siluete nude duboki struk, dok su zagasite boje mahovine i oker tonova zaista primamljive. Moderni i više održivi, C&A bikini ili kupaći kostim su esencijalni za osvešćene kupce idućeg leta.

Photography Steven Popovich

Za Nealea Pickeringa, starijeg menadžera dizajna za C&A Clockhouse liniju, njegovi glavni održivi komadi su teksas kreacije njegovog tima. “Imali smo cilj da kreiramo komade od teksasa inspirisane osamdesetim i devedesetim godinama, gde su određeni modeli u asortimanu napravljeni sa recikliranim pamukom”, kaže on za GRAZIA magazin. Zapravo, C&A ostaje vodeći svetski kupac sertifikovanog organskog pamuka, što je veoma interesantna činjenica koju smo saznali tokom naše ture iza scene. Skoro pola pamuka koji je brend dobavio 2018.godine bio je sertifikovani organski pamuk ili je pribavljen kao Bolji Pamuk.

Photography Steven Popovich

Svake godine, ova kompanija nastavlja da teži proizvodnji što većeg broja njihovih odevnih komada na ekološki i društveno odgovoran način. Prema njihovom Izveštaju o globalnoj održivosti koji su objavili u junu, kompanija je uštedela 1 milijardu kubnih metara vode 2018.godine (ekvivalent za 400.000 olimpijskih bazena) i izbegla 116.000 tona CO2 emisija (što je isto kao godišnji nivo CO2 emisija više od 70.000 putničkih automobila).

Brend je takođe prvi modni prodavac u svetu koji je proizveo par farmerki koje odgovaraju Cradle to Cradle™ zlatnom nivou sertifikacije, standardu treće strane koji meri cirkularne sposobnosti proizvoda. Kada uđete u C&A butike, više održivi proizvodi brenda su identifikovani #WearTheChange etiketom.

C&A nije kratkotrajni brend”, insistira Danielmeyer. “Ova kompanija postoji od 1841.godine, tako da nije kratkoročna. Ona ima za cilj da promeni industriju za generacije koje će tek doći”.

Photography Steven Popovich

Da,C&A je možda bio tiši u komuniciranju svoje poruke u prošlosti. Ali, nemojte se prevariti, jer oni sada podižu svoj glas govoreći zašto održivost mora biti nova normala – i deo vašeg svakodnevnog pristupa stilu.

C&A Ladies i Ladies Premium kolekcija će biti dostupna za kupovinu u C&A buticima i online od marta 2020.godine. Clockhouse kolekcija će biti dostupna od decembra 2019.

Povezane teme

PROMO

PRAVO U SRCE GRADA: Rajićeva SC slavi 5. rođendan!

Pridružite se humanitarnoj izložbi modnih fotografija u samom srcu grada ovog septembra.

PROMO

Nova Jenny Fairy kolekcija podiže modni ulog!

"Caliente, Caliente" je španski ritam koji obećava zaista vrelu jesenju sezonu. Ove jeseni ćemo plesati uz note Jenny Fairy Records kampanje, koje će nas odvesti na modno putova...

PROMO

Beograd postao bogatiji za još jedno delo ulične umetnosti

Mural posvećen teškoj astmi privlači znatiželjne poglede prolaznika.

PROMO

Poslednji dani astronomskih popusta u Promenadi!

Back to school šoping dani stižu u Promenadu od 27. do 31. avgusta!

PROMO

Nedelja 28. avgust dan je posebnih popusta u Stadionu!

Letnji raspust se polako bliži kraju i puni lepih utisaka krećemo u novu školsku godinu.

PROMO

Poklanjamo vam anti-age uređaj za kožu: Fenomenalni FOREO BEAR!

Zahvaljujući FOREO BEAR uređaju, preskupi anti-age tretmani postaju stvar prošlosti.

PROMO

Pravila nagradnog konkursa: FOREO BEAR

Učestvujte u nagrađivanju i osvojite fenomenalan FOREO BEAR!

PROMO

Iskoristite neverovatne popuste na proizvode za negu kose u svim Lilly drogerijama

Lilly Drogerie su za svoje verne potrošače pripremile još jedno iznenađenje! Popust do čak 30 odsto na sve proizvode za negu kose i to u periodu od 08. do 21. avgusta.

PROMO

Novi letnji parfem Nine Ricci sadrži 92% prirodnih sastojaka

Mirisna kompozicija se otvara citrusnim i voćnim notama jabuke Granny Smith i italijanskog limuna...

PROMO

Ovo su razlozi zbog kojih nikako ne smete da zanemarite putno osiguranje

Putno osiguranje vas u svim ovim okolnostima može zaštititi, a najbolje od svega jeste to što ne morate sami da brinete o svakom detalju

PROMO

Novi beogradski muzej koji je vest leta!

Otvaranje muzeja privuklo je veliki broj ljubitelja i poznavaoca viskija, među kojima je bilo mnogo poznatih ličnosti.

PROMO

Sezona poklona bez granica: mts ti poklanja 150 GB!

Stižu dobre vesti i za one kojima su potrebni neograničeni internet, pozivi, poruke i dodatni gigabajti u romingu!

PROMO

Dobre vesti za srčane bolesnike!

Savremena terapija značajno poboljšava kvalitet života obolelih od srčane slabosti.

PROMO

Ovi gelovi za tuširanje mirišu ceo dan kao letnji parfem

Lepota i moć prirode sinoć su napravile odličan uvod za upoznavanje sa prefinjenom egzotikom.

PROMO

Održano drugo izdanje Weekend Bazzar festa za sve ljubitelje umetnosti i zabave!

Weekend Bazzar fest, koji je prošlog mesesa posetilo više hiljada ljudi, održan je po drugi put u Beogradu na šetalištu iza zgrade Geozavoda.