PROMO

Moda je u nasoj prirodi

I dok se svesni kupci trude da neguju životni stil više orijentisan prirodnoj sredini, C&A radi na pretvaranju održivosti u novu normalu…

U četvrtak veče, u novembru, dok je arktička hladnoća osvajala Varšavu, evropski modni brend C&A predstavio je svoju proleće/leto 2020 kolekciju; predivna revija reflektovala je porast svesti o održivosti i važnost brige za naše okruženje.

Photography Steven Popovich

Oko dve stotine modnih medija i influensera okupilo se unutar tvrđave Legionov; istorijske građevine smeštene usred prozaičke arhitekture moderne Varšave i zagasitih tonova karamele koji opisuju Stari deo grada. Unutrašnje dvorište tvrđave bilo je transformisano u magičnu “urbanu livadu”, koja je kasnije igrala ulogu C&A modne piste. S obzirom na to da smo mi iz GRAZIA magazina pristigli pre revije, ekipa je bila zauzeta sađenjem biljaka i uplitanjem zelenila oko veličanstvenog čeličnog rama na centralnom delu piste. Vodeni elementi su bili testirani, maleni beli cvetovi su aranžirani, travnati delovi uređivani, dok su biljke sa dugim granama sa listovima pokrivale ciglene zidove i lučne prolaze tvrđave.

Kada je došlo vreme za početak revije, high-street brend je na travnatu pistu poslao dramatične, drapirane, ženstvene cvetne dezene i karnere; uglađeni, urbani gradski dress-code bio je postavljen naspram prirodnog okruženja. Slično tome, Ladies Premium linija snažno je podržala trend odvažnih blejzera, sa ramenima inspirisanim osamdesetim i devedesetim godinama. Odabrani komadi u svakoj C&A kolekciji, poput ove kombinacije pink blejzera i pantalona, napravljeni su od recikliranih komada, prirodnih vlakana i/ili organskog pamuka.

Photography Steven Popovich

“Kolekcije su referenca pojačane važnosti održivosti unutar društva i industrije, uz osnaženi značaj malih stvari koje ljudi mogu uraditi kako bi napravili promene sa željom da žive svesnijim životom”, kaže Brigitte Danielmeyer, C&A direktor za kupovinu za Dame.

Photography Steven Popovich

Ekološka svest, ipak, nije ništa novo za C&A. Brend je uporno radio na inicijativama koje će nam pomoći da zaštitimo naše ekosisteme, istovremeno pružajući zaposlenima kvalitetna radna mesta tokom proteklih nekoliko godina. “C&A je oduvek bio pionirski brend u polju održivosti”, nastavlja Danielmeyer, govoreći iz malenog kutka unutar garderobe iza scene. “Radimo mnogo više nego što ljudi znaju. Moramo preneti ovu poruku na malo bolji način, jer imamo mnogo toga da kažemo”.

Photography Steven Popovich

Dok su se gosti kretali kroz tvrđavu te večeri, različite prostorije predstavile su različite kolekcije, što znači da su modni novinari i influenseri zaista mogli da spoznaju kvalitet linija iz blizine. Neki komadi iz C&A linije kupaćih kostima, na primer, napravljeni su od 80 % recikliranog najlona.

Na dodir, tkanina korišćena za izradu kupaćih kostima je gusta, siluete nude duboki struk, dok su zagasite boje mahovine i oker tonova zaista primamljive. Moderni i više održivi, C&A bikini ili kupaći kostim su esencijalni za osvešćene kupce idućeg leta.

Photography Steven Popovich

Za Nealea Pickeringa, starijeg menadžera dizajna za C&A Clockhouse liniju, njegovi glavni održivi komadi su teksas kreacije njegovog tima. “Imali smo cilj da kreiramo komade od teksasa inspirisane osamdesetim i devedesetim godinama, gde su određeni modeli u asortimanu napravljeni sa recikliranim pamukom”, kaže on za GRAZIA magazin. Zapravo, C&A ostaje vodeći svetski kupac sertifikovanog organskog pamuka, što je veoma interesantna činjenica koju smo saznali tokom naše ture iza scene. Skoro pola pamuka koji je brend dobavio 2018.godine bio je sertifikovani organski pamuk ili je pribavljen kao Bolji Pamuk.

Photography Steven Popovich

Svake godine, ova kompanija nastavlja da teži proizvodnji što većeg broja njihovih odevnih komada na ekološki i društveno odgovoran način. Prema njihovom Izveštaju o globalnoj održivosti koji su objavili u junu, kompanija je uštedela 1 milijardu kubnih metara vode 2018.godine (ekvivalent za 400.000 olimpijskih bazena) i izbegla 116.000 tona CO2 emisija (što je isto kao godišnji nivo CO2 emisija više od 70.000 putničkih automobila).

Brend je takođe prvi modni prodavac u svetu koji je proizveo par farmerki koje odgovaraju Cradle to Cradle™ zlatnom nivou sertifikacije, standardu treće strane koji meri cirkularne sposobnosti proizvoda. Kada uđete u C&A butike, više održivi proizvodi brenda su identifikovani #WearTheChange etiketom.

C&A nije kratkotrajni brend”, insistira Danielmeyer. “Ova kompanija postoji od 1841.godine, tako da nije kratkoročna. Ona ima za cilj da promeni industriju za generacije koje će tek doći”.

Photography Steven Popovich

Da,C&A je možda bio tiši u komuniciranju svoje poruke u prošlosti. Ali, nemojte se prevariti, jer oni sada podižu svoj glas govoreći zašto održivost mora biti nova normala – i deo vašeg svakodnevnog pristupa stilu.

C&A Ladies i Ladies Premium kolekcija će biti dostupna za kupovinu u C&A buticima i online od marta 2020.godine. Clockhouse kolekcija će biti dostupna od decembra 2019.

Povezane teme

PROMO

Savršeno letnje sniženje

-50% na kolekciju proleće-leto 2020 od 06. do 30. avgusta

PROMO

Najmoćniji Huawei telefon do sada od danas u prodaji!

Od predstavljanja nove Huawei P40 serije u martu, sa nestrpljenjem smo čekali da svaki od uređaja koji su deo nje ugledamo u našim prodavnicama.

PROMO

ŠOPING VIKEND Vikend letnji popusti 4. i 5. jula u šoping centru Stadion

Program povodom početka leta i veliki popusti čekaju sve koji 4. i 5. jula budu posetili šoping centar Stadion.

PROMO

Svečano otvoren Beo Shopping Center

Beograd dobio novu šoping destinaciju veličine 20 fudbalskih terena

PROMO

Novo šoping iskustvo - otvara se Beo Shopping Center

Beograd je veoma dinamičan grad sa velikim potencijalom za napredak i prosperitet, a ovog juna dobija i svoju novu šoping destinaciju sa preko 130 vodećih globalnih i regionalnih b...

PROMO

Bandana, Colossal & Temple style – stigla je nova kolekcija Tike majica

Nova Tike kolekcija majica stigla je u Tike šop u ulici Kralja Petra 24 u Beogradu, a dostupna je i online. Modeli Bandana, Colossal i Temple Style zasigurno će privući pažnju i na...

PROMO

Najjači Huawei tablet stiže u Srbiju!

Huawei je korisnicima u Srbiji predstavio dugo iščekivani Huawei MatePad Pro – najnoviji tablet izuzetnog dizajna i kvaliteta. Od 08. do 15. juna, ekskluzivno možete napraviti pred...

PROMO

NIKE šalje jaku poruku protiv rasizma

U znak protesta povodom smrti troje Afroamerikanaca koji su tokom ove godine stradali zbog boje svoje kože u Sjedinjenim Američkim Državama, brend NIKE je po prvi put u istoriji pr...

PROMO

Vrhunska kamera Huawei P40 Pro telefona za vrhunske fotke na društvenim mrežama

Svi znamo da je Huawei P serija sinonim za fotografije profesionalnog kvaliteta. Iz godine u godinu, Huawei radi na unapređivanju pametnih telefona, kako bi svojim korisnicima pruž...

PROMO

Šoping centar Promenada Novi Sad od ovog vikenda ponovo otvoren za sve posetioce

U petak, 22. maja, šoping centar Promenada otvoren je u skladu sa zakonomi dobijenom upotrebnom dozvolom broj ROP-NSD-1589-IUP-30/2020 i uz dodatne mere zaštite preporučene od stra...

PROMO

Ponovo zajedno vikend popusti

Osluškujemo potrebe svakog potrošača i pružamo osećaj sigurne i pouzdane kupovine.

PROMO

Usisivač izvan granica uobičajenog

Tako fleksibilan. Tako snažan. Tako brz.

PROMO

Sedam godina mesto koje spaja

Šoping centar Stadion, tri dana rođendanskog slavlja

PROMO

Forever Friends fondacija donirala 100.000 evra za borbu protiv korona virusa

Forever Friends – humanitarna fondacija kompanije Fashion Company donirala je sto hiljada evra u dinarskoj protivvrednosti Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje, kao podršku...