grazia

PROMO

Moda je u nasoj prirodi

I dok se svesni kupci trude da neguju životni stil više orijentisan prirodnoj sredini, C&A radi na pretvaranju održivosti u novu normalu…

U četvrtak veče, u novembru, dok je arktička hladnoća osvajala Varšavu, evropski modni brend C&A predstavio je svoju proleće/leto 2020 kolekciju; predivna revija reflektovala je porast svesti o održivosti i važnost brige za naše okruženje.

Photography Steven Popovich

Oko dve stotine modnih medija i influensera okupilo se unutar tvrđave Legionov; istorijske građevine smeštene usred prozaičke arhitekture moderne Varšave i zagasitih tonova karamele koji opisuju Stari deo grada. Unutrašnje dvorište tvrđave bilo je transformisano u magičnu “urbanu livadu”, koja je kasnije igrala ulogu C&A modne piste. S obzirom na to da smo mi iz GRAZIA magazina pristigli pre revije, ekipa je bila zauzeta sađenjem biljaka i uplitanjem zelenila oko veličanstvenog čeličnog rama na centralnom delu piste. Vodeni elementi su bili testirani, maleni beli cvetovi su aranžirani, travnati delovi uređivani, dok su biljke sa dugim granama sa listovima pokrivale ciglene zidove i lučne prolaze tvrđave.

Kada je došlo vreme za početak revije, high-street brend je na travnatu pistu poslao dramatične, drapirane, ženstvene cvetne dezene i karnere; uglađeni, urbani gradski dress-code bio je postavljen naspram prirodnog okruženja. Slično tome, Ladies Premium linija snažno je podržala trend odvažnih blejzera, sa ramenima inspirisanim osamdesetim i devedesetim godinama. Odabrani komadi u svakoj C&A kolekciji, poput ove kombinacije pink blejzera i pantalona, napravljeni su od recikliranih komada, prirodnih vlakana i/ili organskog pamuka.

Photography Steven Popovich

“Kolekcije su referenca pojačane važnosti održivosti unutar društva i industrije, uz osnaženi značaj malih stvari koje ljudi mogu uraditi kako bi napravili promene sa željom da žive svesnijim životom”, kaže Brigitte Danielmeyer, C&A direktor za kupovinu za Dame.

Photography Steven Popovich

Ekološka svest, ipak, nije ništa novo za C&A. Brend je uporno radio na inicijativama koje će nam pomoći da zaštitimo naše ekosisteme, istovremeno pružajući zaposlenima kvalitetna radna mesta tokom proteklih nekoliko godina. “C&A je oduvek bio pionirski brend u polju održivosti”, nastavlja Danielmeyer, govoreći iz malenog kutka unutar garderobe iza scene. “Radimo mnogo više nego što ljudi znaju. Moramo preneti ovu poruku na malo bolji način, jer imamo mnogo toga da kažemo”.

Photography Steven Popovich

Dok su se gosti kretali kroz tvrđavu te večeri, različite prostorije predstavile su različite kolekcije, što znači da su modni novinari i influenseri zaista mogli da spoznaju kvalitet linija iz blizine. Neki komadi iz C&A linije kupaćih kostima, na primer, napravljeni su od 80 % recikliranog najlona.

Na dodir, tkanina korišćena za izradu kupaćih kostima je gusta, siluete nude duboki struk, dok su zagasite boje mahovine i oker tonova zaista primamljive. Moderni i više održivi, C&A bikini ili kupaći kostim su esencijalni za osvešćene kupce idućeg leta.

Photography Steven Popovich

Za Nealea Pickeringa, starijeg menadžera dizajna za C&A Clockhouse liniju, njegovi glavni održivi komadi su teksas kreacije njegovog tima. “Imali smo cilj da kreiramo komade od teksasa inspirisane osamdesetim i devedesetim godinama, gde su određeni modeli u asortimanu napravljeni sa recikliranim pamukom”, kaže on za GRAZIA magazin. Zapravo, C&A ostaje vodeći svetski kupac sertifikovanog organskog pamuka, što je veoma interesantna činjenica koju smo saznali tokom naše ture iza scene. Skoro pola pamuka koji je brend dobavio 2018.godine bio je sertifikovani organski pamuk ili je pribavljen kao Bolji Pamuk.

Photography Steven Popovich

Svake godine, ova kompanija nastavlja da teži proizvodnji što većeg broja njihovih odevnih komada na ekološki i društveno odgovoran način. Prema njihovom Izveštaju o globalnoj održivosti koji su objavili u junu, kompanija je uštedela 1 milijardu kubnih metara vode 2018.godine (ekvivalent za 400.000 olimpijskih bazena) i izbegla 116.000 tona CO2 emisija (što je isto kao godišnji nivo CO2 emisija više od 70.000 putničkih automobila).

Brend je takođe prvi modni prodavac u svetu koji je proizveo par farmerki koje odgovaraju Cradle to Cradle™ zlatnom nivou sertifikacije, standardu treće strane koji meri cirkularne sposobnosti proizvoda. Kada uđete u C&A butike, više održivi proizvodi brenda su identifikovani #WearTheChange etiketom.

C&A nije kratkotrajni brend”, insistira Danielmeyer. “Ova kompanija postoji od 1841.godine, tako da nije kratkoročna. Ona ima za cilj da promeni industriju za generacije koje će tek doći”.

Photography Steven Popovich

Da,C&A je možda bio tiši u komuniciranju svoje poruke u prošlosti. Ali, nemojte se prevariti, jer oni sada podižu svoj glas govoreći zašto održivost mora biti nova normala – i deo vašeg svakodnevnog pristupa stilu.

C&A Ladies i Ladies Premium kolekcija će biti dostupna za kupovinu u C&A buticima i online od marta 2020.godine. Clockhouse kolekcija će biti dostupna od decembra 2019.

Povezane teme

PROMO

Kragujevac Plaza vaše je mesto za letnju selfie avanturu i poklon kupovinu u vrednosti od čak 30.000 dinara!

Vreme je letnjih odmora i nezaboravnih letnjih momenata. Bez obzira na to da li ćete otputovati na neku plažu ili se odlučiti za obilazak zanimljivih mesta, Kragujevac Plaza šoping...

PROMO

Nadoknadite ono što vam nedostaje

Možda nesvesno zaboravljamo činjenicu da je unos dovoljno tečnosti i minerala recept za zdrav život, naročito tokom vrelih letnjih dana…

PROMO

LJUBIMAC ANTALIJSKIH TURISTA: Kvalitetan, udoban i pristupačan Porto Bello 5*

Antalija nije samo letovalište, to je dvomilionski grad, koji itekako živi tokom cele godine, pa je uvek interesantan, kako za kupovinu i obilaske kulturno-istorijskih lokaliteta,...

PROMO

Knjaz Miloš obogaćeni izvor esencijalnih minerala

Kombinacije cinka i selena, i cinka i magnezijuma, za snažan imunitet

PROMO

Najbolja ponuda za dame u Promenadi

Stiglo je najživopisnije godišnje doba kada je moda u pitanju.

PROMO

Neringa Siaudikyte - Letnja oaza

Sa Neringom Siaudikyte, poznatim litvanskim pop izvođačem razgovarali smo o njenoj karijeri, ključnim faktorima za uspeh u muzičkoj industriji, planovima za budućnost i načinu na k...

PROMO

Dani velikih popusta

U želji da vas obradujemo rešili smo da organizujemo šoping dane koji će obeležiti vruću letnju sezonu koja je pred nama.

PROMO

Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster

Vrhunska moda i najpoznatiji svetski brendovi koje zastupa Sportina Group od sada i na Shoppster.com

PROMO

#posao: Tražimo Social Media Managera!

Ukoliko voliš modu, pratiš trendove, a o lifestyle temama uvek imaš šta da kažeš, možda si baš ti osoba za nas!

PROMO

Slavimo osam godina!

Rođendansko slavlje šoping centra Stadion

PROMO

Plazma Stiksi sa slanim kikirikijem i karamelom – novi ukus koji nas spaja

Svima omiljena Plazma, i posle više od pola veka, uspeva da iznenadi naša nepca novim ukusima.

PROMO

Akcija - Posadi svoj hlad

Podela besplatnih sadnica građanima Sombora

PROMO

One koje inspirišu

Program za pripadnice lepšeg pola pod nazivom One koje inspirišu održava se 8. marta u Stadion šoping centru.

PROMO

Otvoren najveći Nike shop u Istočnoj Evropi

Najveći Nike shop u Istočnoj Evropi zvanično je otvoren u TC Galerija Belgrade na prvom spratu, a poznati brend je ovom prilikom predstavio potpuno novi koncept koji nudi jedinstve...

PROMO

Poznate voditeljke otkrile koji su im omiljeni proizvodi iz Lilly drogerija!

Kristina Radenković, Danijela Buzurović, Marija Egelja i Marina Kotevski, voditeljke poznate po svom negovanom izgledu, konačno su otkrile koji su to proizvodi deo njihove svakodne...