PROMO

Moda je u nasoj prirodi

I dok se svesni kupci trude da neguju životni stil više orijentisan prirodnoj sredini, C&A radi na pretvaranju održivosti u novu normalu…

U četvrtak veče, u novembru, dok je arktička hladnoća osvajala Varšavu, evropski modni brend C&A predstavio je svoju proleće/leto 2020 kolekciju; predivna revija reflektovala je porast svesti o održivosti i važnost brige za naše okruženje.

Photography Steven Popovich

Oko dve stotine modnih medija i influensera okupilo se unutar tvrđave Legionov; istorijske građevine smeštene usred prozaičke arhitekture moderne Varšave i zagasitih tonova karamele koji opisuju Stari deo grada. Unutrašnje dvorište tvrđave bilo je transformisano u magičnu “urbanu livadu”, koja je kasnije igrala ulogu C&A modne piste. S obzirom na to da smo mi iz GRAZIA magazina pristigli pre revije, ekipa je bila zauzeta sađenjem biljaka i uplitanjem zelenila oko veličanstvenog čeličnog rama na centralnom delu piste. Vodeni elementi su bili testirani, maleni beli cvetovi su aranžirani, travnati delovi uređivani, dok su biljke sa dugim granama sa listovima pokrivale ciglene zidove i lučne prolaze tvrđave.

Kada je došlo vreme za početak revije, high-street brend je na travnatu pistu poslao dramatične, drapirane, ženstvene cvetne dezene i karnere; uglađeni, urbani gradski dress-code bio je postavljen naspram prirodnog okruženja. Slično tome, Ladies Premium linija snažno je podržala trend odvažnih blejzera, sa ramenima inspirisanim osamdesetim i devedesetim godinama. Odabrani komadi u svakoj C&A kolekciji, poput ove kombinacije pink blejzera i pantalona, napravljeni su od recikliranih komada, prirodnih vlakana i/ili organskog pamuka.

Photography Steven Popovich

“Kolekcije su referenca pojačane važnosti održivosti unutar društva i industrije, uz osnaženi značaj malih stvari koje ljudi mogu uraditi kako bi napravili promene sa željom da žive svesnijim životom”, kaže Brigitte Danielmeyer, C&A direktor za kupovinu za Dame.

Photography Steven Popovich

Ekološka svest, ipak, nije ništa novo za C&A. Brend je uporno radio na inicijativama koje će nam pomoći da zaštitimo naše ekosisteme, istovremeno pružajući zaposlenima kvalitetna radna mesta tokom proteklih nekoliko godina. “C&A je oduvek bio pionirski brend u polju održivosti”, nastavlja Danielmeyer, govoreći iz malenog kutka unutar garderobe iza scene. “Radimo mnogo više nego što ljudi znaju. Moramo preneti ovu poruku na malo bolji način, jer imamo mnogo toga da kažemo”.

Photography Steven Popovich

Dok su se gosti kretali kroz tvrđavu te večeri, različite prostorije predstavile su različite kolekcije, što znači da su modni novinari i influenseri zaista mogli da spoznaju kvalitet linija iz blizine. Neki komadi iz C&A linije kupaćih kostima, na primer, napravljeni su od 80 % recikliranog najlona.

Na dodir, tkanina korišćena za izradu kupaćih kostima je gusta, siluete nude duboki struk, dok su zagasite boje mahovine i oker tonova zaista primamljive. Moderni i više održivi, C&A bikini ili kupaći kostim su esencijalni za osvešćene kupce idućeg leta.

Photography Steven Popovich

Za Nealea Pickeringa, starijeg menadžera dizajna za C&A Clockhouse liniju, njegovi glavni održivi komadi su teksas kreacije njegovog tima. “Imali smo cilj da kreiramo komade od teksasa inspirisane osamdesetim i devedesetim godinama, gde su određeni modeli u asortimanu napravljeni sa recikliranim pamukom”, kaže on za GRAZIA magazin. Zapravo, C&A ostaje vodeći svetski kupac sertifikovanog organskog pamuka, što je veoma interesantna činjenica koju smo saznali tokom naše ture iza scene. Skoro pola pamuka koji je brend dobavio 2018.godine bio je sertifikovani organski pamuk ili je pribavljen kao Bolji Pamuk.

Photography Steven Popovich

Svake godine, ova kompanija nastavlja da teži proizvodnji što većeg broja njihovih odevnih komada na ekološki i društveno odgovoran način. Prema njihovom Izveštaju o globalnoj održivosti koji su objavili u junu, kompanija je uštedela 1 milijardu kubnih metara vode 2018.godine (ekvivalent za 400.000 olimpijskih bazena) i izbegla 116.000 tona CO2 emisija (što je isto kao godišnji nivo CO2 emisija više od 70.000 putničkih automobila).

Brend je takođe prvi modni prodavac u svetu koji je proizveo par farmerki koje odgovaraju Cradle to Cradle™ zlatnom nivou sertifikacije, standardu treće strane koji meri cirkularne sposobnosti proizvoda. Kada uđete u C&A butike, više održivi proizvodi brenda su identifikovani #WearTheChange etiketom.

C&A nije kratkotrajni brend”, insistira Danielmeyer. “Ova kompanija postoji od 1841.godine, tako da nije kratkoročna. Ona ima za cilj da promeni industriju za generacije koje će tek doći”.

Photography Steven Popovich

Da,C&A je možda bio tiši u komuniciranju svoje poruke u prošlosti. Ali, nemojte se prevariti, jer oni sada podižu svoj glas govoreći zašto održivost mora biti nova normala – i deo vašeg svakodnevnog pristupa stilu.

C&A Ladies i Ladies Premium kolekcija će biti dostupna za kupovinu u C&A buticima i online od marta 2020.godine. Clockhouse kolekcija će biti dostupna od decembra 2019.

Povezane teme

PROMO

Inspirativno cross fit takmičenje u organizaciji brenda NIKE

Nastupili su hladni dani i sa sobom doneli idilu kojoj retko ko može odoleti: ležanje na udobnom krevetu, gledanje omiljene serije i ispijanje toplih napitaka. Međutim, pravi ljubi...

PROMO

Timberland boji grad u zeleno: sprovedena sadnja drveća u Beogradu

Poznate ličnosti, mediji i zaposleni Fashion Company u akciji za zeleniju budućnost

PROMO

Četiri razloga zbog kojih je Huawei P smart 2021 pravi telefon za vas

Na domaćem tržištu krajem oktobra pojavio se najnoviji predstavnik Huawei P smart serije.

PROMO

Wellport – jer toplinu vlastitog doma ne može ništa da zameni

Svakoga dana nailazimo na izazove sa kojima se nosimo manje-više uspešno. Nekada nas vesele, nekada ne, ali uvek bogate naše iskustvo. Važno je, takođe, i da nakon dana punog izazo...

PROMO

adidas – Uvek spremne uz sportske komade

Nova multisport kolekcija COLD.RDY, brenda “adidas”, pokrenuće vas da trenirate napolju i kada su temperature niske

PROMO

Huawei predstavlja novi P smart 2021 telefon!

Huawei P smart 2021 izrađen je od kvalitetnih materijala, obezbeđujući sjajan vek trajanja baterije...

PROMO

50 godina brenda Range Rover

Čuveni Range Rover model ove godine proslavlja svoj pedeseti rođendan...

PROMO

adidas – Zašto ne biste počeli odmah da vežbate?

Nova multisport kolekcija COLD.RDY, brenda “Adidas”, pokrenuće vas da trenirate napolju i kada su temperature niske...

PROMO

Jedini SoMo Borac u Srbiji u rukama Fullhouse Ogilvy-ja

#treznoioprezno je naziv kampanje Udruženja pivara Srbije, za koju je Fullhouse Ogilvy, u saradnji sa Fakultetom dramskih umetnosti, osvojio ovo vredno priznanje.

PROMO

Osvojite šoping vredan dva miliona dinara!

Ostalo je još samo pet dana za prijavu za nagradnu igru „Šopinguj kao milioner“

PROMO

Duh leta u novim ukusima

Čuveni brend Beefeater lansirao je ovog leta ultimativno letnje osveženje u limenkama – Beefeater London Dry Gin & Tonic i Beefeater Pink Strawberry Gin & Tonic!

PROMO

Modna romansa

It’s important to be a self-confident girl. You can start cultivating your confidence with your look: hairstyle, makeup, clothes. If you look your best, you are more comfortable in...

PROMO

Savršeno letnje sniženje

-50% na kolekciju proleće-leto 2020 od 06. do 30. avgusta

PROMO

Najmoćniji Huawei telefon do sada od danas u prodaji!

Od predstavljanja nove Huawei P40 serije u martu, sa nestrpljenjem smo čekali da svaki od uređaja koji su deo nje ugledamo u našim prodavnicama.

PROMO

ŠOPING VIKEND Vikend letnji popusti 4. i 5. jula u šoping centru Stadion

Program povodom početka leta i veliki popusti čekaju sve koji 4. i 5. jula budu posetili šoping centar Stadion.