grazia

PROMO

Modni spektakl

Zavirite u modni spektakl proleće/leto 2020 evropskog modnog brenda C&A, koji je nedavno održan u Varšavi…

Ženstvenost, cvetni dezen i energija. Modni gigant je impresionirao svoje goste, kada je u Poljskoj predstavio svoju urbanu kolekciju inspirisanu prirodom.

Photo: Steven Popovich

High-street modni brend C&A, održao je 14. novembra modni spektakl unutar istorijskih prostora tvrđave Legionow u Varšavi. Predstavljajući svoju proleće/leto 2020 kolekciju pred 215 pripadnika medija i influensera iz 17 zemalja, brend je u potpunosti odgovorio na temu večeri “Moda je u našoj prirodi” i ispunio svoju viziju uspostavljanja održivosti kao nove norme.

Nekoliko sati pre nego što je događaj počeo, garderoba akcentovana svetlima u boji ćilibara, iznenađujuće je mirna. “Devojko sa brojem jedan, možeš da počneš”, rekao je direktor modne piste, gledajući preko svojih naočara sa crnim ramom, dok je uživao u šolji čaja. “Stani. Možeš li stati na svoje mesto? OK, pustite muziku ponovo”. Članovi ekipe su užurbano prenosili lutke, oslikavali platna i uvijali i tkali zelenilo oko čeličnih ramova na sredini modne piste, dok su istovremeno uživali u poljskim grickalicama.

Photo: Steven Popovich

Dizajneri su imali generalnu probu sa preko 100 odevnih kombinacija, asistenti su bili u punoj snazi i brzini, dok su vežbali neverovatno brze promene garderobe na modelima. Grejalice koje su se borile sa ledenim temperaturama ovog grada radile su punom parom, dok su svetla testirana kako bi se uklopila sa muzičkom numerom Spaces američkog kantautora Dawn Richarda. Stihovi ove pesme “Mnogi moćni ljudi su mi govorili da sam previše hrabar, previše pun samopouzdanja, previše crn, previše ružan, previše mršav”su otvorili događaj.

“Bilo mi je jako važno da započnemo reviju tim rečima, jer se fokusiramo na diverzitet”, kaže Neale Pickering, C&A Senior menadžer dizajna za Clockhouse liniju posvećenu mladima. “Proživeo sam više neprospavanih noći pitajući se kako će se muzički producenti snaći sa svim tim. Znam da je nešto dobro, ako se zbog toga naježim”.

Photo: Steven Popovich

U pet sati poslepodne, gosti su pristigli i ostavljali su svoje kapute u garderobi, pozirajući nakon toga u svojim šik odevnim kombinacijama pred panelnim zidom. Pijuckajući Prosecco sa grančicom ruzmarina, modni mediji i influenseri okupljali su se u malim krugovima od po tri ili četiri osobe u crveno osvetljenim delovima tvrđave. Mnogi su se divili intigrantnim zidinama od cigle, dok su drugi usmeravali svoje telefone kako bi napravili najbolje Instagram objave sa predivnim prozorima, koji su davali uvid u modnu pistu. Gosti su bili pozvani na jedan od najekskluzivnijih modnih događaja u Poljskoj i želeli su to da dokumentuju.

Photo: Steven Popovich

Pre same modne revije, zvanice su imale priliku da opušteno istražuju svaku kolekciju u različitim prostorima tvrđave, dok ih je svojevrsni kuloar odveo do samog srca poseda – centralnog dvorišta, u kom se održavala modna revija, sa pistom koja je dekorisana kao “urbana livada”.

Photo: Steven Popovich

Ženska kolekcija

C&A nova ženska kolekcija za proleće/leto 2020 reflektuje blisku povezanost između urbanog i prirodnog; simbiozu brzog gradskog života i regenerišuće moći prirode. Cvetni dezeni u formi lepršavih haljina sa strukiranim detaljima kombinovani su sa slojevitim, voluminoznim siluetama. Jedna haljina, sa balon rukavima, poznata kao “White Volume Sleeve Dress”, privukla je mnogo pažnje i komentara od posetilaca. Baš kao i “Cigaret pantalone dubokog struka”, koje su napravljene od organskog pamuka. “Pletena haljina u rđa crvenim tonovima” dobila je brojna odobrenja od publike zbog vrhunskog kvaliteta izrade.

Stilovi reflektuju pojačanu svest o održivosti koju C&A brend gaji, sa mnogim komadima koji su kreirani od sertifikovanog organskog pamuka ili održivih vlakana. “Inspirisana sedamdesetim i osamdesetim, kolekcija se fokusira na cvetni dezen, dugačke suknje, čipku i karnere”, objašnjava direktor za kupovinu za dame, Brigitte Danielmeyer. “Koristimo čipku koja je dobijena od recikliranog poliestera. Sve se svodi na dramatičnu ženstvenost, sa jako lepim materijalima i draperjem koje reflektuje prirodu, zbog čega je ova kolekcija jako nosiva u urbanom okruženju”.

Photo: Steven Popovich

Premijum ženska kolekcija

Kreirajući omaž oštrim krojevima, predimenzionisanim blejzerima i trendu moćnog odevanja sa internacionalnih modnih pista, C&A je tokom svoje revije predstavio odvažne, ženstvene kombinacije odela iz svoje proleće/leto 2020 kolekcije. Spretno skrojena kombinacija ružičastog blejzera i pantalona bila je jedan od favorita publike (a napravljena je od više održivih vlakana), odmah iza lanenog Trenč mantila u boji peska. Opcije bluza iz ove linije su jako snažne takođe, sa brojnim voluminoznim rukavima koji se mogu savršeno kombinovati sa dugačkom suknjom sa kaišem.

Kupaći kostimi

Pistom su zatim prodefilovali modeli u bikinijima i kupaćim kostimima, pri čemu su neki od njih kreirani od 80 procenata recikliranog najlona, dok drugi dolaze u čitavom spektru animal dezena i zagasitih boja, kao što su mahovina zelena i boja čokolade. Krojevi su veoma laskavi, sa opcijama koje uključuju unakrsne trake, veze na struku i modele sa samo jednim ramenom. Jedna gošća je vidno bila oduševljena našim omiljenim komadom: opčinjavajući dvotonski jednodelni kupaći kostim sa dubokim dekolteom, visokim strukom i otvorenim leđima.

Bridal

Posebni deo čitave večeri obeležilo je predstavljanje C&A Bridal kolekcije. Sa odvažnim krojevima i rasponom veličina koje će zadovoljiti potrebe svih žena, uključujući plus-size i trudnice, linija u svom fokusu ima delikatne čipkaste detalje. “Najveći deo čipke je baziran na pamuku”, kaže Danielmeyer. “Ostatak je poliester čipka koja se može reciklirati. Ona je ženstvena, a čitav asortiman ima jako dobre cene”.

Photo: Steven Popovich

Clockhouse

Ukorenjena u teksasu, ova kolekcija je inspirisana devedesetim i proslavlja individualnost i diverzitet mladih fanova brenda. “Bela je veliki trend koji nam dolazi sa modnih pista”, objašnjava Pickering. “Obzirom da veoma dobro prodajemo bele i crne komade, odlučili smo da kreiramo modele koji su predominantno beli, sa crnim akcentima”.

Po prvi put, Pickering je spojio dizajnerske timove iz Clockhouse Girls i Boys odseka, kako bi zajedno radili na kolekciji od teksasa. Rezultat koji je nastao ovom simbiozom jeste kolekcija inspirisana devedesetim, koja sadrži tregerice, jakne i farmerke, u kombinaciji sa belim komadima. Svi predmeti od teksasa napravljeni su od recikliranog pamuka, tokom procesa koji je otpočeo šest do osam meseci pre same modne revije.

Možemo slobodno reći da su oni savršeni kontrast komadima iz ženstvene grandž linije. “Utilitaristički i grandž komadi bili su veliki trend u proteklih šest do dvanaest meseci”, kaže Pickering. “Želeli smo da ga učinimo zaista ženstvenim, upotrebom izobilja cvetnih dezena, koji su u kontrastu sa utilitarističkim grandž pravcem”.

Modna revija je privedena kraju, kada su svetla na urbanoj livadi utihnula, a aplauz zagrmeo. C&A brend je svakog svog gosta pozvao da bude promena koju želi da vidi, u sopstvenim održivim principima, uz pomoć svog zvaničnog haštaga #WearTheChange.

C&A Ladies i Ladies Premium kolekcije će biti dostupne online i u C&A buticima od marta 2020. godine, dok će Clockhouse kolekcija biti dostupna već od decembra ove godine.

 

Povezane teme

PROMO

Jedna od pobednica revije “We together” prikazala inovativan modni dodatak (FOTO)

Autorska revija mode pod nazivom “We together” održana u okviru 49. po redu Belgrade Fashion Week-a, otkrila je inovativnost mladih dizajnera.

PROMO

Skechers UNO - spoj kreativnosti i univerzalnog izražavanja

Brend Skechers predstavio je jedinstvene emograme, koje je stvorio mađarski umetnik Kiš Mikloš.

PROMO

Pronašli smo za vas superiornu zaštitu od sunca koja pruža ujednačen ten i manje fleka

Mnoge od nas znaju kako su fleke od sunca uporan problem, ali savremene tehnologije u kozmetičkoj industriji pomogle su nam da se sa lakoćom rešimo i ovog problema.

PROMO

Upoznajte Rašku

Raška, grad u Srbiji koji nosi ime stare srpske srednjovekovne države, nalazi se u jugozapadnom delu Srbije, na ušću reka Raške i Ibra

PROMO

H&M sa ponosom predstavlja kolekciju u saradnji sa modnom ikonom Ajris Apfel

Najnovija H&M-ova saradnja je glamurozan projekat kreiran u partnerstvu sa istinskom ikonom stila, jedinstvenom Ajris Apfel u slavu njenog 100. rođendana.

PROMO

Žene čiji glas odjekuje

Uoči Dana žena, kompanija Huawei je, u sklopu promocije najnovijih Huawei FreeBuds Lipstick slušalica, u Domu Jevrema Grujića organizovala događaj „Žene čiji glas odjekuje".

PROMO

Pivo je jedno od najstarijih pića

Razgovarali smo sa Tamarom Pajević, direktorkom marketinga kompanije HEINEKEN Srbija i između ostalog rešili nedoumice u vezi nekih davnašnjih stereotipa.

PROMO

Plazma poziva na ravnopravnost polova jer #jednakostdolaziizkuće

Da li ste ikada probali da prelomite Plazma keks na dve jednake polovine?

PROMO

Ovo su dve nove mirisne note zavođenja koje želimo!

Naučne studije potvrđuju da čulo mirisa ostvaruje najsnažniju povezanost sa emocijama i sećanjem i da je ta veza toliko jaka, da ćemo pre zaboraviti crte lica neke osobe nego njen...

PROMO

Kako uspešno izlečiti astmu?

Da li ste znali da više od 16 miliona ljudi u svetu ima tešku astmu, 40 odsto nema kontrolu svoje bolesti, a 65 obolelih umire svakoga dana?! Ova poražavajuća statistika može biti...

PROMO

Veliko interesovanje za turizam Srbije na EXPO DUBAI 2020

U okviru tematske nedelje turizma na EXPO DUBAI 2020, Turistička organizacija Srbije je organizovala promotivni događaj za turističku privredu i medije iz Ujedinjenih Arapskih Emir...

PROMO

Učestvujte još 24 časa u nagradnom konkursu i osvojite Samsung Galaxy Watch 4

Da li ste znali da pametni satovi pored vrhunske funkcionalnosti donose i nagradnju vašeg stajlinga?

PROMO

Novi mural sa snažnom porukom osvanuo u Beogradu

Tuborg, Studentski centar i Pijanista ujedinili snage u promociji odgovorne konzumacije alkohola.