PROMO

Pandora predstavlja limited edition priveske u saradnji sa UNICEF-om

Kao deo nove dugoročne globalne saradnje, Pandora se pridružuje UNICEF-u kako bi najugroženija deca sveta dobila humanije i sigurnije uslove za život i razvoj. U znak podrške Svetskog dana dece 20. novembra, Pandora predstavlja limited edition Pandora Me kolekciju.

Uoči Svetskog dana dece 20. novembra, Pandora predstavlja Pandora Me limited edition nakit za UNICEF - prvu od mnogih budućih saradnji. Noseći komade nakita “Pandora za UNICEF” pokazujete Vašu podršku mladima širom sveta kroz deo nove kampanje zvane “Privesci za promenu”. Sav profit dobijen od ove kolekcije pripašće UNICEF-u. Kolekcija nakita biće dostupna u našim radnjama u preko 100 zemalja, pružajući vam priliku da pokažete svoju podršku i humanost.

Slaveći Svetski dan dece, Pandora podržava UNICEF doprinosom u vidu sredstava za bolji život dece, njihovo obrazovanje i programe zaštite širom sveta, kao i obuku za životne veštine sa fokusom na programe koji podržavaju osnaživanje žena. Nošenjem ove kolekcije, svako daje svoj doprinos UNICEF-u. Pandora Me je nov i kreativan način da izrazite Vaš identitet i povežete se sa drugima. Kroz kolekciju  minijaturnih, razigranih simbola od srebra, uključujući  minijaturne priveske i pojedinačne minđuše, Pandora  podstiče na eksperimentisanje sa samoizražavanjem. 

Zaštitno lice kolekcije je glumica i aktivistkinja Mili Bobi Braun koja predstavlja snažan glas svoje generacije i zagovornik je globalnih promena. Privezak “Moj ženski ponos” je simbol ženskog osnaživanja, dok privezak “Moj osmeh” predstavlja sreću i vedriju budućnost narednih generacija. Oba priveska slave mogućnosti za edukaciju, zaštitu i jednakost polova.  Napravljeni od srebra, ručno su završeni i ukrašeni plavim kristalima i mogu se nositi sa ostalim komadima iz Pandora Me kolekcije. Privezak “Moj osmeh” je deo ekskluzivnog seta koji uključuje Pandora Me narukvicu i dva razdvojnika.

Trogodišnje partnerstvo sa UNICEF-om će promovisati pravo mladih na glas i svetliju budućnost i ima za cilj da  značajno utiče na živote hiljade dece i mladih širom sveta.

Buduće inicijative uključivaće novi nakit, kampanje za podizanje svesti i mogućnost za klijente i zaposlene u kompaniji Pandora da se direktno angažuju i daju donacije
UNICEF-u.

Cena limited edition seta je 8.970,00 RSD i cena priveska je 1.950,00 RSD i možete ih kupiti u Beogradu, u Pandora radnji u Knez Mihailovoj 28, Ušće shopping center-u i Delta City-u.

Podržite sa #PandoraForUNICEF, #CharmsForChange i #PandoraXMillieBobbyBrown.

Povezane teme

PROMO

NIKE šalje jaku poruku protiv rasizma

U znak protesta povodom smrti troje Afroamerikanaca koji su tokom ove godine stradali zbog boje svoje kože u Sjedinjenim Američkim Državama, brend NIKE je po prvi put u istoriji pr...

PROMO

Vrhunska kamera Huawei P40 Pro telefona za vrhunske fotke na društvenim mrežama

Svi znamo da je Huawei P serija sinonim za fotografije profesionalnog kvaliteta. Iz godine u godinu, Huawei radi na unapređivanju pametnih telefona, kako bi svojim korisnicima pruž...

PROMO

Šoping centar Promenada Novi Sad od ovog vikenda ponovo otvoren za sve posetioce

U petak, 22. maja, šoping centar Promenada otvoren je u skladu sa zakonomi dobijenom upotrebnom dozvolom broj ROP-NSD-1589-IUP-30/2020 i uz dodatne mere zaštite preporučene od stra...

PROMO

Ponovo zajedno vikend popusti

Osluškujemo potrebe svakog potrošača i pružamo osećaj sigurne i pouzdane kupovine.

PROMO

Usisivač izvan granica uobičajenog

Tako fleksibilan. Tako snažan. Tako brz.

PROMO

Sedam godina mesto koje spaja

Šoping centar Stadion, tri dana rođendanskog slavlja

PROMO

Forever Friends fondacija donirala 100.000 evra za borbu protiv korona virusa

Forever Friends – humanitarna fondacija kompanije Fashion Company donirala je sto hiljada evra u dinarskoj protivvrednosti Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje, kao podršku...

PROMO

HUAWEI P40 serija najavljuje doba vizionarske fotografije

Uz najveći Huawei CMOS senzor do sada, flegšip telefoni HUAWEI P40 serije nude celodnevne Super Definition fotografije sa moćnim kamerama, visokim 5G performansama i vrhunskim diz...

PROMO

Reverse your Air Max Day, Stay at home

U vreme kada smo prisiljeni da ostanemo kod kuće, da se odreknemo druženja i aktivnosti na otvorenom kako bi spasili sebe, svoje najbliže a i sve oko nas, bitno je da pronađemo neš...

PROMO

VIKEND ZA PAMĆENJE: Ada Mall vas poziva da uživate u bogatom programu i brojnim iznenađenjima

Povodom Dana žena, događaj pod nazivom „Vikend za dame“ održava se 7. i 8. marta u šoping-centru Ada Mall, na poslednjem spratu. Sve pripadnice lepšeg pola moći će da uživaju u bog...

PROMO

Jennifer Lopez ponovo u glavnoj ulozi reklamne kampanje brenda Guess

Američki brend GUESS ovog proleća ponosno predstavlja glumicu, pevačicu, preduzetnicu i modnu ikonu Jennifer Lopez kao zaštitno lice nove advertising kampanje Guess & Marciano.

PROMO

TI SI JEDINSTVENA

Bogat program povodom obeleževanja Dana žena u Stadion šoping centru

PROMO

Unesite svežinu prirode u svoj novi život – BW Aqua i BW Verde

Zamislite da živite svoje snove – život ispunjen umirujućim vibracijama iz prirode, gde je bujno zelenilo vaš prvi sused.

PROMO

RESERVED – moderna romantika za proleće 2020.

Na posebnom press brunch-u upriličenom u najvećoj prodavnici u ADA MALL-u, predstavljeni su najveći aduiti kolekcije proleće/leto 2020

PROMO

H&M predstavio studio kolekciju za proleće/leto 2020 na događaju na Beverli Hilsu

Sinoć je u ambijentu svetlucave panorame Los Anđelesa i okeana predstavljena kolekcija Studio za proleće/leto 2020.