grazia

PROMO

TOYOTA C-HR - Skulptura u pokretu

Dizajniran je tako da se istakne i u Toyotinoj ponudi koja je uvek važila za konzervativnu i ne tako modernu, ali i u svom segmentu, novi C-HR, ili Coupe High-Rider – kupe u kome se visoko sedi, predstavlja novu struju u Toyoti koja  predstavlja posvećenost sve većoj stilskoj slobodi i promoviše inženjersku kreativnost sa namerom da se postigne upečatljiv dizajn i naglasi vozački doživljaj. Uz već poznati sinonim za Toyotu – hibridni pogon, Toyota C-HR predstavlja predvodnika nove ere i zaokret u pravcu kojim ova kompanija kreće veoma hrabro.

TOYOTA C-HR je ostao veran osnovnim elementima konceptima, koji su ga najavljivali publici u Parizu 2014. i u Frankfurtu 2015. Linije nalik kupeu su svedočanstvo hrabrosti njegovih dizajnera koji su kreirali stil koji se izdvaja u Toyotinoj ponudi, pa postavlja novi pravac među srednje-velikim krosoverima.

Sa C-HR, Toyota cilja jasan i poseban profil kupaca. Preovlađujuće vođen emocijama, ti klijenti žele individualnost, kao i da budu prvi koji će probati neko iskustvo ili proizvod. Stil i kvalitet su esencijalni u razmatranju bilo kakve kupovine, jer je automobil produžetak njihove ličnosti.

Inspirisani onim što su naučili kroz brojne razgovore sa dosadašnjim kupcima, glavni dizajner C-HR, Hirojuki Koba (Hiroyuki Koba) je bio istrajan u svom fokusu na sve želje kupaca, pa je postavio visoke standarde za dizajn i kvalitet.

Toyota C-HR ima jedinstven karakter, koji demonstrira fleksibilnost koju TNGA (Toyotina nova globalna arhitektura) pruža konstruktorima u tri ključne oblasti; dizajnu, pogonu i dinamici, omogućujući im da isporuče nov i svež pogled na segment krosovera.

Novi dizajnerski pravac za segment krosovera

Nova Toyota C-HR predstavlja potpuno različit stil, koji donosi novi nivo dinamizma i senzualnosti u tržište krosovera, kombinujući gornji deo siluete kupea sa izdignutim donjim delom jednog SUV modela.

Sa dužinom od 4.360 mm, širinom od 1.795 mm i visinom od 1.555 mm (hibridna verzija), i sa međuosovinskim rastojanjem od 2.640 mm, C-HR je identičan konceptu koji je najpre predstavljen na Salonu automobila u Parizu 2014, a koji je veoma dobro primljen od strane publike.

Bez obzira na ugao iz koga se posmatra, C-HR kombinuje oštre ivice dragog kamena sa fluidnim površinama, u koje su elegantno integrisani detalji koji kreiraju delikatan balans preciznosti i senzualnosti.

Prednji deo predstavlja dalji razvoj Toyotinog dizajnerskog identiteta pod nazivom Under Priority i Keen Look. Linije gornjeg dela maske hladnjaka se prelivaju od Toyotinog bedža do agresivnih ekstremiteta u vidu prednjih svetala. Zajedno sa linijama koje se prelivaju od prednjih ka zadnjim točkovima, sve zajedno kreira stil brze skulpture.

U unutrašnjosti, vozačev deo, koji je potpuno fokusiran na njega, sadrži inovativne detalje i intuitivnu i dostupnu visoku tehnologiju. Mali komandni centar i displej osetljiv na dodir od 8 inča, sadrži redizajniran i unapređen HMI (Human Machine Interface) sa Toyotinim multimedijalnim i navigacionim sistemom i unapređenim mogućnostima povezivanja.

U kombinaciji sa asimetričnom centralnom konzolom, sve komande su vozaču nadomak ruke, a ipak pružaju lak pristup i suvozaču.

Zahvaljujući tome što displej osetljiv na dodir ponosno stoji na vrhu centralne konzole, lepo uklopljen, umesto da je kao kod većine vozila ugrađen u sredinu, gornji deo je tanji što pomaže preglednosti.

Dekorativni elementi su od visoko kvalitetnih „piano black“ ili „satin silver“ ukrasa, dok je pažljivo birana jačina plave boje za osvetljenje instrumenata i iluminaciju komandi, kako bi se održala konstantnost nijanse na različitim površinama, čak i onim jako reflektujućim.

Ponuđen je izbor od tri boje za ovaj izuzetan dizajn unutrašnjosti: tamno siva, kombinacija crne i plave i kombinacija crne i braon.

Nivo opreme po meri najzahtevnijih kupaca

Odgovarajući na zahteve ciljanih kupaca, C-HR može biti opremljen brojnim dodacima. Kao deo Toyotine posvećenosti takozvanoj demokratizaciji napredne bezbednosne opreme, Toyota Safety Sense® je standardno ponuđen u svim verzijama. Ovaj skup sistema sadrži napredne sisteme aktivne sigurnosti: Automatsko kočenje kod opasnosti od sudara (Pre Collision System), prepoznavanja pešaka (Pre Collision System with Pedestrian Detection), upozorenje prilikom napuštanja saobraćajne trake (Lane Departure Alert), automatsko prebacivanje dugih i kratkih svetala (Auto High Beam), prepoznavanje saobraćajnih znakova (Road Sign Assist), adaptivni tempomat.

Toyota C-HR je opremljena motorima koji su konstruisani tako da omoguće fluidno i privlačno ponašanje u toku vožnje. To na najbolji način pokazuje verzija samodopunjujućeg hibrida, koja je jedina takva u segmentu, a koja čini vrh ponude. Ona garantuje uglađenu vožnju bez vibracija. Sa hibridnim pogonom poslednje generacije, C-HR se odlikuje sa CO2 emisijom od svega 82 g/km – što je rekord u ovoj klasi vozila. Ujedno, odlikuje se prosečnom potrošnjom od samo 3,5 l/100 km.

Sa 90 kW/122KS, ovaj novi hibridni pogon nije samo lakši i efikasniji od prethodnog, već nudi oštrije performanse. Recimo, izmene na motoru su kao rezultat dale termičku efikasnost od 40% – što je rekord za benzinske motore.

Ostali elementi hibridnog sistema su napravljeni tako da budu manji i lakši, a njihov položaj je izmenjen kako bi se omogućilo optimalan raspored, sa ciljem postizanja što nižeg težišta.

Novi hibridni sistem nudi odziv i dinamičnu vožnju koja je u skladu sa dinamičnom dizajnerskom filozofijom modela C-HR.

C-HR pokreće i novi 1.2 turbo-benzinski motor. Sa 85 kW/116 KS i obrtnim momentom od 185 Nm, ovaj motor emituje 125 g/km CO2 i beleži prosečnu potrošnju od 5,4 l/100 km. Ovaj motor može da ide u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ili kontinuirano varijabilnom transmisijom CVT. Ako se izabere CVT menjač, onda se izbor povećava i na pogon na sva četiri točka – 4x4 ili samo na prednjim točkovima.

Zvuk koncertne dvorane

Pružajući izuzetnu reprodukciju zvuka za jedan krosover iz C segmenta, novi C-HR može biti opremljen sa JBL premium audio-sistemom koji obuhvata 8-kanalnno, 576 Watt stereo pojačalo sa devet zvučnika, uključujući i dva potpuno nova JBL visokotonca.

Inženjeri Toyote i JBL su morali da sarađuju kako bi izbegli da na zvuk loše utiču različiti elementi enterijera, kao što su na primer prozori, stakleni krov i različiti tapacirani elementi, kao i rigidnost strukture koja okružuje svaki zvučnik.

Duboka analiza kupaca je takođe uzeta u obzir pri načinu na koji su usmereni zvučnici, pre svega u odluci da visokotonci budu pozicionirani unutar A stuba. Osim toga, audio-sistem sadrži i dva 17 cm „sabvufera“ u prednjem delu kabine, dok su zadnji deo okupirali dva 15 cm velika zvučnika i 19 cm „sabvufer“.

Partnerstvo Toyote i JBL počelo je 1996 i od tada se uspešno nastavlja. Kvalitet JBL prepoznaju muzički profesionalci, pa se širom sveta njihov audio-sistemi koriste u brojnim koncertnim salama, događajima i stadionima. Tačnije, JBL se koristi na 80% koncerata, u 70% muzičkih studija i 90% bioskopskih sala sa THX sertifikatom.

Kvalitet je zajednički fokus obe kompanije, koji je za rezultat dao novi, beskompromisni premijum audio-sistem posebno skrojen za C-HR.

Akcijska cena uz naprednu hibridnu tehnologiju i 10 godina bezbrižnosti za hibridnu bateriju

Nova Toyota C-HR uz akcijsku cenu nudi naprednu hibridnu tehnologiju, bogatu opremu i 10 godina bezbrižnosti za hibridnu bateriju.

Izaberite Vašu idealnu C-HR kombinaciju iz bogate ponude atraktivnih paketa opreme CLUB TECH, CULT TECH i CHIC, za 249€ mesečno.

Proverite ponudu na: https://www.toyota.rs/current-offers/c-hr-landing.json

Pročitajte još

Povezane teme

PROMO

Ove sezone ovako nosimo glamur!

Bliži nam se period u kome stajling može da vas učini modom zvezdom!

PROMO

Roman Olivere Zulović „Priručnik za solidan život“ predstavljen novosadskoj publici

Roman „Priručnik za solidan život“ Olivere Zulović, uvek aktuelna priča o dečijem pogledu na svet odraslih i odrastanje uopšte, predstavljen je sinoć novosadskoj publici u prisustv...

PROMO

Nezaboravna porodična zabava: Noć veštica u SC Stadion

Popularan praznik Noć veštica kako kod odraslih tako i kod najmlađih, kojima ovaj praznik donosi najviše radosti ove godine obeležavamo 29. i 30. oktobra u SC Stadion.

PROMO

Ova 3 jesenja mirisa mirišu na magični Orijent

Bogata i senzualna kombinacija nota ono je što ovu vrstu parfema jasno izdvaja od ostalih koji se mogu naći na tržištu.

PROMO

Stadion Šoping Centar: Zajedno protiv raka dojke

Posetite nas u šoping centru Stadionu u subotu 22. oktobra od 10 časova na nivou 0.

PROMO

H&M Move i Zlatan Ibrahimović zajedno pokreću svet

H&M Move sa velikim zadovoljstvom najavljuje dolazak Zlatana Ibrahimovića u svoj tim. Poznati švedski fudbaler pridružiće se brendu u proleće 2023. kako bi zajedno pokrenuli svet i...

PROMO

Po svetskim standardima: Stigao je najbolji priručnik za pedikir na domaćem tržištu

Samo ako posvećeno i ozbiljno pristupimo temi dobićemo uslugu visokog kvaliteta.

PROMO

PRAVO U SRCE GRADA: Rajićeva SC slavi 5. rođendan!

Pridružite se humanitarnoj izložbi modnih fotografija u samom srcu grada ovog septembra.

PROMO

Nova Jenny Fairy kolekcija podiže modni ulog!

"Caliente, Caliente" je španski ritam koji obećava zaista vrelu jesenju sezonu. Ove jeseni ćemo plesati uz note Jenny Fairy Records kampanje, koje će nas odvesti na modno putova...

PROMO

Beograd postao bogatiji za još jedno delo ulične umetnosti

Mural posvećen teškoj astmi privlači znatiželjne poglede prolaznika.

PROMO

Poslednji dani astronomskih popusta u Promenadi!

Back to school šoping dani stižu u Promenadu od 27. do 31. avgusta!

PROMO

Nedelja 28. avgust dan je posebnih popusta u Stadionu!

Letnji raspust se polako bliži kraju i puni lepih utisaka krećemo u novu školsku godinu.

PROMO

Poklanjamo vam anti-age uređaj za kožu: Fenomenalni FOREO BEAR!

Zahvaljujući FOREO BEAR uređaju, preskupi anti-age tretmani postaju stvar prošlosti.

PROMO

Pravila nagradnog konkursa: FOREO BEAR

Učestvujte u nagrađivanju i osvojite fenomenalan FOREO BEAR!

PROMO

Iskoristite neverovatne popuste na proizvode za negu kose u svim Lilly drogerijama

Lilly Drogerie su za svoje verne potrošače pripremile još jedno iznenađenje! Popust do čak 30 odsto na sve proizvode za negu kose i to u periodu od 08. do 21. avgusta.