Šetnja parkom: Gucci digitalna kampanja sa Aleksom Čang

„Trenutak ponovnog susreta sa prirodom, trenutak ličnog mira.“

Lična oaza prošlosti (a izgleda i ove godine) je park. Jedino mesto u gradu gde u našem neshvatljivom „novom svetu“ možete pronaći mir i neku snagu samoće. I samo „udahnite“ nakon dugog „zatvaranja“ u svom domu.

Kreativni direktor brenda Gucci, Alesandro Mikele, mašta o zimskom parku, gde je lišće razbacano po zemlji, magla se diže, a društvo vam mogu praviti samo veverice i ptice.

Upravo ta vedrina u londonskom parku i sveti trenutak uranjanja u sebe poslužili su kao kulisa za novu Guccijevu kampanju u kojoj se pojavljuju četiri najdraže torbe brenda: GG Marmont, Jackie 1961, Gucci Horsebit 1955 i Dionysus.

Glavne heroine ove predstave u jednom taktu u njedrima urbane prirode su talentovane žene našeg doba: soul pevačica Celeste, dizajnerka Aleksa Čang i glumica Vanesa Kirbi.