Intervju

Dizajnerka Aleksandra Arnold - „Ličnost se otkriva u detaljima“

“Svet nam servira odlične ideje koje možemo da preoblikujemo u dobru i traženu stvar.“

Aleksandrin prvi dizajn rođen je iz znatiželje i odmah je privukao pažnju sveta visoke mode. Danas, Akatelier tašna traženi je brend koji ona stvara uz moto Daj torbu koja ispunjava prohteve.

Iako se zna da se dizajneri najčešće odlučuju da stvaraju odeću, zbog čega ste se vi opredelili za aksesoar?

- Reći ću vam - Teško je i ja to ne znam. Garderobu ne može da kreira svako. Ja sam posvećena detaljima, nije važno kojih su oni dimenzija. Detalji su ti koji govore o nama i ključna su nota svačijeg stila. Upavo aksesoarom pokazujemo lični pečat, ukus i karakter.

Već sa prvim dizajnom naočara privukli ste pažnju mnogih slavnih iz sveta mode, pa i Karla Lagerfelda, a slično je prošla i vaša torba. Kako mlada kreatorka uspeva da dođe do takve popularnosti?

- U digitalnom dobu, gde su se, u velikom mahu, recenzije zamenile brojem lajkova, izuzetno znači svaka pažnja izazvana klikom od nekog velikog. Naočare sam iz znatiželje napravila za sebe, ne očekujući interesovanje. Torbe su te koje su skrenule pažnju. Ako uzmemo u obzir lajkove modnih giganata i pismo Voga, onda izgleda da sam na dobrom putu. Kada neko želi da se bavi dizajnom, najpre mora da pročita mnogo knjiga i odluči kojoj ciljnoj grupi se obraća, a talenat je u genima. Popularnost brenda ili potražnja za torbama samo se dešava, i ja je sledim.

Kako se osećate kada vidite nepoznatu ženu koja nosi ono što ste vi dizajnirali?

- Osećaj je izuzetan, kombinacija širokog osmeha i treme. U početku sam znala da iz prikrajka slikam, a danas se baš ponosno nasmejem i u sebi uzviknem - To!

Vaš brend je stigao do ljubitelja daleko van Srbije. Kako usklađujete umetničku i poslovnu veštinu?

- Poslovnom stranom bave se ljudi koji su školovani za to, dok se ja bavim isključivo kreativnim delom. Ja znam da napravim torbu. Prva Akatelier tašna je i prodata u inostranstvu, Srbija je jako malo tržište ako imate dobar proizvod. Svi treba da vide malo dalje.

Početnu inspiraciju pronašli ste u porodičnoj tradiciji. Gde je danas pronalazite?

- Svet nam servira odlične ideje koje možemo da preoblikujemo u dobru i traženu stvar. Odstupanje od moje istorije više ne bi bio Akatelier. Kompenzaciju mogu da izvršim putem boja, kroja i modela, ali osnova ostaje uvek ista i to sa glavnim ciljem: Daj torbu koja ispunjava prohteve.

Nastavak intervjua sa Aleksandrom Arnold pročitajte u najnovijem izdanju magazina Grazia!

Povezane teme

U fokusu

Luksuzna vila na Karibima gde su princ Vilijam i Kejt Midlton proveli odmor

Ogroman bazen, pet spavaćih soba i slikovita terasa s prekrasnim pogledom na more...

U fokusu

Flashback – kako su poznate ličnosti odmarale na Kapriju

Od Brižit Bardo do porodice Puči - saznajte kako su poznate ličnosti odmarale na ovom čudesnom italijanskom ostrvu.

U fokusu

U Švedskoj postoji "ostrvo ideja" na kojem možete besplatno živeti

Želite li da boravite besplatno na ostrvu u Švedskoj?

U fokusu

Objavljena lista najbogatijih porodica na svetu

Američka novinska agencija Bloomberg objavila je rangiranje najbogatijih svetskih porodica.

U fokusu

Princ Hari: "Megan i ja ćemo imati najviše dvoje dece"

Dok Kejt Midlton planira četvrto dete, vojvoda od Saseksa izveštava da ne želi više od dvoje dece.

U fokusu

Alacati - najrelevantnija letnja destinacija

Otkrivanje Turske sa nove strane.

U fokusu

Grazia istraživanje - Kapitalizam u znaku duge

Rekordan broj kompanija mode i lepote tokom proteklog meseca prajda prodavao je multikolorne proizvode.

U fokusu

Sara Džesika Parker je lansirala sopstveno vino

56-godišnjoj glumici ne nedostaje energije i kreativnosti...

U fokusu

Lego je objavio set kockica posvećen seriji "Prijatelji"

Proslavu 25. godišnjice serije „Prijatelji“ podržali su mnogi poznati brendovi.

U fokusu

Otvoren karirani pop-up Christian Dior u londonskom Harrods-u

Mesto gde možete da nađete stvari iz kolekcije jesen-zima Christian Dior do kraja avgusta!

U fokusu

Grazia tema - Zašto zvezde bankrotiraju

Nevolje sa novcem šire se među zvezdama kao epidemija, a svi se uvek spotiču na isto kamenje.

U fokusu

U Londonu je otvoren prvi koktel bar bez barmena

Tehnologija ne miruje i ako nam se pre činilo da je gotovo nemoguće zameniti neka zanimanja, sada su stvari drugačije.