Intervju

Marija Žeželj – Život pun iznenađenja

Sa devetnaest godina, Marija Žeželj je ispunila život snovima koji su daleko nadmašili tinejdžersko doba. Prve korake je napravila kao savetnica vršnjaka na YouTube-u, a danas osvaja modne piste u Njujorku.

Dok je postajala jedna od najpopularnijih influenserki u regionu, Marija Žeželj se okušala u književnosti i muzici, a onda odlučila da postane model. Rodni Novi Sad zamenila je njujorškim glamurom, ali obećava da će nastaviti da istražuje svoje, bez sumnje, nebrojene a još neistražene talente i interesovanja.

Šta vas je privatno, a šta poslovno oduševilo u jednoj od metropola sveta?

Njujork je neverovatan grad. Prija mi njegova energija, iako nekada može biti stresan. Upoznala sam mnogo inspirativnih ljudi koji svaki put ulepšaju moj boravak. Koračanje kroz modnu industriju je veliko iskustvo za mene. Uživam u svakom izazovu u gradnji karijere modela. Kada vidite šta se dešava iza kulisa jedne industrije, vidite pravu sliku svoje profesije i dobijete motivaciju da ispunite svoje snove. Imam veliku podršku moje matične agencije Model Scouting Office, što mi veoma znači u suočavanju sa izazovima osvajanja svetske scene.

Postoji li nešto što vam iz Srbije nedostaje?

Nedostaje mi moja porodica i najbliži prijatelji. Nekada poželim da me svi posete i da zajedno uživamo u Njujorku. Takođe, nedostaje mi moj rodni Novi Sad. Kako sazrevam počinjem da prepoznajem blagodeti mirne sredine koja može da vam pruži pravi odmor za dušu.

Imate blizu 700.00 pratilaca na Instagramu i više od 400.000 na YouTube-u. Čime, prema vašem mišljenju, najviše privlačite ljude?

To su samo brojke, ne treba da budu merilo uspeha. U današnje vreme gde preovlađuju društvene mreže u našim zivotima, pa i u svakoj profesiji industrije zabave, ljudi procenjuju vaš uspeh na osnovu toga koliko vas ljudi prati. Meni nikada nije bila namera da imam veliku platformu gde će me pratiti stotine hiljada ljudi. Počela sam da postavljam sadržaj na društvene mreže u želji da komuniciram sa svojim vršnjacima. Što mislim da i jeste bio ključ. Bila sam svoja i iskrena, sve je došlo nekim spontanim tokom. Ono što je najbitnije jeste da sam i ostala takva.

Šta ste imali na umu kada ste, sa svega petnaest godina, ušli u svet YouTube-u biznisa, sa savetima namenjenim vršnjacima?

Kada sam počela da snimam, YouTube još nije bio biznis na našem području. Iz jednog hobija, vremenom sam dobila izvor za potencijalni posao. Izgradila sam platformu koja mi je otvorila put za početak onih karijera o kojima sam oduvek sanjala. Stidljiva devojčica od petnaest godina nije mogla ni da zamisli šta sve može da ostvari za samo nekoliko godina.

Odakle ste crpeli inspiraciju za roman Moj slatki život, šta su vam rekli kritičari, čime ste privukli pažnju velike izdavačke kuće?

Kada sam bila mala, volela sam da pišem kratke priče i da vodim dnevnik. Moja glavna misija, kada sam počela da snimam za YouTube jeste bila da širim pozitivnu energiju i da pomognem onima kojima je podrška bila potrebna. Tako sam dobila inspiraciju za radnju romana Moj slatki život. Kroz lik Nađe prikazala sam sve svoje nesigurnosti i poteškoće iz detinjstva i kako sam se suočila sa njima. Knjiga je imala veliku podršku publike i danas broji trinaesto izdanje. Drago mi je da je izdavačka kuća Vulkan uvidela želju mlade osobe da prenese pozitivnu poruku vršnjacima i pružila mi priliku da je iznesem u javnost u jednom novom obliku.

Kako se odnosite prema modnim trendovima, koji komad uvek morate da imate u ormanu?

Volim da pratim trendove, ali isto tako da ostavim i trag svoje kreativnosti. Ja sam casual tip, volim da je jednostavno, a opet da izgleda šik. Obožavam cipele i torbe, to mi je omiljeni aksesoar.

Objavili ste nekoliko singlova, nastupili ste i na dodeli muzičkih nagrada u Austriji. Šta će prevagnuti, moda ili muzika?

U saradnji sa Universal Music Srbija izdala sam tri singla koje je publika jako lepo primila, a na Music Awards Ceremony su me izdvojili kao najboljeg mladog izvođača. To mi sve imponuje i daje veru da ću se i na ovom polju u budućnosti graditi. Ne želim da zapostavim nijednu od profesija, ali je nemoguće raditi sve u isto vreme punim potencijalom. Nekada mora jedno da prevlada. Volim da celu sebe dam kada radim na nečemu. Imam vremena da se dovoljno posvetim svim ciljevima koje sam zacrtala.

Koje su prednosti aktivnog života, kako je odlučila da sarađuje sa Aurom i koji su njeni omiljeni proizvodi brenda Aura otkrijte u junskom izdanju magazina Grazia.

 

FOTO: MILOŠ NADAŽDIN ART

DIREKTOR: STANISLAV ZAKIĆ

TEKST: MILICA ĐORĐEVIĆ

 

Povezane teme

U fokusu

Luksuzna vila na Karibima gde su princ Vilijam i Kejt Midlton proveli odmor

Ogroman bazen, pet spavaćih soba i slikovita terasa s prekrasnim pogledom na more...

U fokusu

Flashback – kako su poznate ličnosti odmarale na Kapriju

Od Brižit Bardo do porodice Puči - saznajte kako su poznate ličnosti odmarale na ovom čudesnom italijanskom ostrvu.

U fokusu

U Švedskoj postoji "ostrvo ideja" na kojem možete besplatno živeti

Želite li da boravite besplatno na ostrvu u Švedskoj?

U fokusu

Objavljena lista najbogatijih porodica na svetu

Američka novinska agencija Bloomberg objavila je rangiranje najbogatijih svetskih porodica.

U fokusu

Princ Hari: "Megan i ja ćemo imati najviše dvoje dece"

Dok Kejt Midlton planira četvrto dete, vojvoda od Saseksa izveštava da ne želi više od dvoje dece.

U fokusu

Alacati - najrelevantnija letnja destinacija

Otkrivanje Turske sa nove strane.

U fokusu

Grazia istraživanje - Kapitalizam u znaku duge

Rekordan broj kompanija mode i lepote tokom proteklog meseca prajda prodavao je multikolorne proizvode.

U fokusu

Sara Džesika Parker je lansirala sopstveno vino

56-godišnjoj glumici ne nedostaje energije i kreativnosti...

U fokusu

Lego je objavio set kockica posvećen seriji "Prijatelji"

Proslavu 25. godišnjice serije „Prijatelji“ podržali su mnogi poznati brendovi.

U fokusu

Otvoren karirani pop-up Christian Dior u londonskom Harrods-u

Mesto gde možete da nađete stvari iz kolekcije jesen-zima Christian Dior do kraja avgusta!

U fokusu

Grazia tema - Zašto zvezde bankrotiraju

Nevolje sa novcem šire se među zvezdama kao epidemija, a svi se uvek spotiču na isto kamenje.

U fokusu

U Londonu je otvoren prvi koktel bar bez barmena

Tehnologija ne miruje i ako nam se pre činilo da je gotovo nemoguće zameniti neka zanimanja, sada su stvari drugačije.