Na inicijativu modne dizajnerke Biljane Tipsarević, u organizaciji TV Prva u emisiji “Jutro sa Jovanom i Srđanom” održana je humanitarna akcija koja je okupila javne ličnosti iz sveta mode sa ciljem pružanja podrške ženama žrtvama nasilja.
Duška Jovanić, urednica magazina “Elle”, Milica Đokić, direktorka “Lepota i zdravlje”, Jelena Ivanović Tomašević, bivša manekenka i vlasnica modne agencije, Mima Zečević, modna blogerka, Biljana Tipsarević, modna dizajnerka i Petar Janošević, urednik “Harper’s Bazaar”, uz pomoć stručnjaka iz “Modellina creative” dekorisali su uskršnja jaja dekupaž tehnikom, a sav prihod od prodatih eksponata namenjen je Sigurnoj kući.
Tokom emisije, akciji su se odazvale i svoj doprinos ovoj humanitarnoj akciji dale kompanije: Attica Media Serbia/Harper’s BAZAAR Srbija, Opel Srbija, BIG FASHION, Europolis plus DOO i Bioklinika.
“Ideja našeg Jutarnjeg programa jeste da pomognemo ljudima kada god možemo. Ova sjajna inicijativa je okupila humane ljude oko plemenite ideje da pomognemo onim ženama koje će Uskrs dočekati u strahu za svoj život, u neizvesnosti za svoju budućnost. Jako smo srećni da su se još tokom emisije u akciju uključile kompanije i pojedinci i kupovinom jaja učinli da ovaj Uskrs bude srećniji svima onima koji su sada u sigurnim kućama," rekla je Jovana Joksimović.
Svoje zadovoljstvo i zahvalnost na humanitarnoj akciji iskazala je i Vesna Stanojević, koordinatorka Sigurne kuće u Beogradu.
“Ovakva pomoć je Sigurnoj kući vrlo bitna, da ne kažem neophodna jer nama je svaka pomoć dobro došla. Sigurna sam da su i gledaoci uživali jer je akcija u toku programa uživo bila nesvakidašnja i svečana, baš kako dolikuje velikom prazniku kao što je Uskrs”, rekla je Stanojevićeva.
Dekorisana jaja će tokom uskršnjih praznika biti izložena u modnom ateljeu Biljane Tipsarević.