grazia
X

U fokusu

Nakon polaska iz Italije, turneja "500 zauvek mlad" stigla je na jug Francuske

Od rodnog grada braće Lumijer, do mesta održavanja međunarodnog filmskog festivala: poput zvezde na crvenom tepihu, legendarni Fiat bio je obasut pažnjom, prvo u Parizu, a zatim u Kanu, na nastavku svoje turneje.

Turneja, koja je počela prošlog meseca u Italiji, obuhvatiće neke od najlepših trgova Evrope, uz učešće ljubitelja i kolekcionara modela Fiat 500 iz prošlosti i sadašnjosti. Inspirativna turneja "500 zauvek mlad", deo je većeg projekta kojim Fiat proslavlja 60 godina modela Fiat 500, legende koja čuva svoj identitet, uvek ostajući savremena.

Nakon prvog pojavljivanja u Parizu, sjajna mala zvezda zaputila se u Kan, francusku prestonicu filma, mesto održavanja čuvenog, međunarodnog filmskog festivala. Njegovo odredište bila je živopisna lokacija u kvartu Quai Saint-Pierre, jednom od najstarijih delova grada, nedaleko od mora i Festivalsko - kongresne palateu kojoj se filmski festival održava od 1947. godine.  

Na tom mestu kreirana je scena iz šezdesetih godina, sa kostimiranim glumcima i prodavnicama iz tog vremena - butik, šik kafe i živopisna bakalnica - uz prikaz nekih od najboljih italijanskih proizvoda, koji savršeno idu uz dva legendarna vozila prikazana napolju: istorijski model 500 i Vespu iz tog vremena.

Ova dva simbolička predmeta, u kojima je oličena kreativnost italijanske industrije, nadišli su status "sredstva za prevoz", pretvarajući se u "jedinstveno emotivno iskustvo". Bio je dirljiv prizor videti zajedničku vožnju istorijskih primeraka modela 500 sa Vespa skuterima putem Corniche de l'Estérel, koji vijuga oko poluostrva masiva Estérel i malih, elegantnih gradova smeštenih uz Azurnu obalu.

Specijalna serija će ponovo imati glavnu ulogu u sledećoj fazi turneje “500 zauvek mlad”, koja će se nastaviti posetom još jednoj fascinantnoj evropskoj zemlji. I tako se nastavlja priča modela Fiat 500, automobila koji utiče na modu, društvo i stil života od 1957. godine, te koji je u međuvremenu postao globalna legenda, sa oko 6 miliona primeraka prodatih do danas.

Više detalja o samom događaju možete pročitati u novom broju magazina GRAZIA koja je bila na licu mesta!

Pročitajte još

Povezane teme

U fokusu

Libido na akciji

Industriji seksualnog wellnessa predviđa se globalni rast, meren desetinama milijardi dolara. Vreme je da se upoznate s ovim pokretom ako već niste.

U fokusu

Najupečatljviji nastupi sa Super Bowla svih vremena

U susret muzičko-sportskom spektaklu koji nas očekuje za samo 2 nedelje, predstavljamo vam najbolje performanse muzičkih zvezda koji su ikada nastupili na pauzi tokom poluvremena

U fokusu

Kad se sretnu bivša i sadašnja žena - kako to izgleda u slučaju Orlanda Bluma

Kejti Peri i Miranda Ker prisustvovale su gala manifestaciji u Los Anđelesu.

U fokusu

Budućnost se može dizajnirati

Zanimanja sutrašnjice nisu nešto što nas tek očekuje, ona su već prisutna. Treba ih samo pronaći. Ako to nije moguće, onda ih valja izmisliti

U fokusu

Diskretni šarm mangupa

Cirkusku školu je iskoristio da razvije naročiti stil glume, a drskim humorom osvaja neke od najlepših žena sveta. Ružnim ga nazivaju samo zavidljivci.

U fokusu

Nova moda bez roda

Iako smo još od osamdesetih navikli da muške rokenrol zvezde poput benda Kiss, Dejvida Bouvija, Olivera Mandića i mnogih drugih koketiraju sa odećom za žene, ovaj fenomen nas šokir...

U fokusu

Samo dva meseca nakon razvoda, oženio se Kanje Vest

Reper se sa dizajnerkom Bjankom Censori venčao na privatnoj ceremoniji.

U fokusu

Kejt Hadson se uključila u raspravu o nepo bebama

Pošto je jedan njujorški magazin 2022. proglasio godinom nepo beba, debata se zahuktava između korisnika društvenih mreža, i poznatih koji se osećaju prozvanima