grazia

U fokusu

Nakon polaska iz Italije, turneja "500 zauvek mlad" stigla je na jug Francuske

Od rodnog grada braće Lumijer, do mesta održavanja međunarodnog filmskog festivala: poput zvezde na crvenom tepihu, legendarni Fiat bio je obasut pažnjom, prvo u Parizu, a zatim u Kanu, na nastavku svoje turneje.

Turneja, koja je počela prošlog meseca u Italiji, obuhvatiće neke od najlepših trgova Evrope, uz učešće ljubitelja i kolekcionara modela Fiat 500 iz prošlosti i sadašnjosti. Inspirativna turneja "500 zauvek mlad", deo je većeg projekta kojim Fiat proslavlja 60 godina modela Fiat 500, legende koja čuva svoj identitet, uvek ostajući savremena.

Nakon prvog pojavljivanja u Parizu, sjajna mala zvezda zaputila se u Kan, francusku prestonicu filma, mesto održavanja čuvenog, međunarodnog filmskog festivala. Njegovo odredište bila je živopisna lokacija u kvartu Quai Saint-Pierre, jednom od najstarijih delova grada, nedaleko od mora i Festivalsko - kongresne palateu kojoj se filmski festival održava od 1947. godine.  

Na tom mestu kreirana je scena iz šezdesetih godina, sa kostimiranim glumcima i prodavnicama iz tog vremena - butik, šik kafe i živopisna bakalnica - uz prikaz nekih od najboljih italijanskih proizvoda, koji savršeno idu uz dva legendarna vozila prikazana napolju: istorijski model 500 i Vespu iz tog vremena.

Ova dva simbolička predmeta, u kojima je oličena kreativnost italijanske industrije, nadišli su status "sredstva za prevoz", pretvarajući se u "jedinstveno emotivno iskustvo". Bio je dirljiv prizor videti zajedničku vožnju istorijskih primeraka modela 500 sa Vespa skuterima putem Corniche de l'Estérel, koji vijuga oko poluostrva masiva Estérel i malih, elegantnih gradova smeštenih uz Azurnu obalu.

Specijalna serija će ponovo imati glavnu ulogu u sledećoj fazi turneje “500 zauvek mlad”, koja će se nastaviti posetom još jednoj fascinantnoj evropskoj zemlji. I tako se nastavlja priča modela Fiat 500, automobila koji utiče na modu, društvo i stil života od 1957. godine, te koji je u međuvremenu postao globalna legenda, sa oko 6 miliona primeraka prodatih do danas.

Više detalja o samom događaju možete pročitati u novom broju magazina GRAZIA koja je bila na licu mesta!

Pročitajte još

Povezane teme

U fokusu

Gde je nestala Dženi Hamfri?

Pre 15 godina, debitovala je u kultnoj tinejdžerskoj seriji, a onda je odlučila da male ekrane zameni muzičkom binom.

U fokusu

Sve boje izazova: Oktobarsko izdanje magazina GRAZIA je u prodaji!

Sloboda. Živi, spontani, divni trenutak ili samo nedosanjani cilj s one strane obećane zemlje? A može li slobode biti previše? 

U fokusu

Zašto je ona bila najveća sutkinja svih vremena?

Ovog septembra navršava se dve godine od kako je svet napustila velika Rut Bejner Ginsberg - žena koja je sudila nepravdi.

U fokusu

Četvrta beba na putu: Blejk Lajvli i Rajan Rejnolds čekaju bebu

Glumica blista od sreće i lepote u novoj trudnoći.

U fokusu

Top 10 modnih naloga na TikToku koje morate pratiti

Bilo je samo pitanje vremena kada će moda preuzeti TikTok, pa vam stoga predstavljamo 10 naloga koja morate dodati na svoju listu ukoliko volite modu.

U fokusu

Pobednica svakog takmičenja: Selma Bler uskoro u Plesu sa zvezdama

Borba s teškom bolešću još uvek traje, ali glumcia se ne predaje.

U fokusu

Da li je u redu nazvati nekoga ružnim?

Ako pitate Emili Ratajkovski, jeste

U fokusu

Sergej Trifunović napunio 50! Najbolje uloge poznatog glumca

Srećan rođendan jednom od najpoznatijih srpskih glumaca koji danas proslavlja jubilej!

U fokusu

Zašto Elena Ferante i Benksi kriju identitet?

Kult misterioznih umetnika postaje sve veći.

U fokusu

Zašto se poznate ličnosti više ne hvale svojim bogatstvom?

Nekada su poznati voleli da pokazuju svoje bogatstvo, ali im je sada sigurnost na vrhu liste. Da bi sačuvali privatnost i miran san, u stanju su da potroše milione na najluđe ideje...

U fokusu

Povratak u školu: Septembarsko izdanje magazina GRAZIA je u prodaji!

Pogrešno su nas učili da je biti štreber nešto loše.

U fokusu

Zašto volimo Kleopataru, a uskoro ćemo još više

Možda glumica Gal Gadot u novoj verziji kraljice Egipta i ikone pop kulture ne bi bila na meti tolikih kritičara, da se u umetnost nisu umešali istoričari.