U fokusu

Suzan Kempbel i Accademia del Lusso

Suzan Kempbel, direktor Global Marketinga, osnivač Yours Colours-a i pronalazač patentirane Cromoestetica Colour Analysis Fans na pet jezika, potvrđeni je stručnjak za imidž i autoritet u oblasti boje:

Boja ima snažan uticaj u imidžu i psihologiji forme i stila, shvaćena kao imidž proizvoda a takođe i osobe.

Korišćene boje u pakovanjima i reklamnom materijalu za prodajna mesta, igraju važnu ulogu u našem odabiru pri kupovini. Boja ostavlja snažan utisak u našim životima. Zaustavimo se na trenutak i razmislimo koliko na naše raspoloženje utiče boja neba kada se probudimo, ili način na koji koristimo boje da bismo opisali naše emocije „zelen od zavisti, crno pred očima, itd“.

Suzanina prošlost je bogata, budući da je provela više od 30 godina baveći se međunarodnim marketingom kao i u oblasti imidža i komunikacije. Karijeru je izgradila u Velikoj Britaniji, Belgiji, SAD, Kanadi, a već više godina ima sopstvenu firmu u Italiji, svetskom modnom centru.

Specijalizovala se za odnose sa javnošču, marketing i komunikaciju, kreiranje imidža i poslovnog izgleda, a poslednjih godina postaje i instruktor i mentor.

Radeći sa najvećim međunarodnim kompanijama, Suzan je probudila emocije frizera, kozmetičara i njihovih klijenata u celom svetu. Koji god projekat koji je u toku, privatni ili javni, Suzan objašnjava važnost predstavljanja Marke, Usluge ili Lične pojave, Ponašanje i Komunikaciju zaposlenih, sve to u cilju dostizanja maksimalnih ličnih vrednosti a takođe i svakodnevne  ravnoteže  u životu i poslu. Telesno i psihološko blagostanje je ključno za odličan performans, u svakom smislu. Ne postoje dve iste individue, kao ni organizacije. Uz ličnog ili poslovnog mentora, ustanovljavaju se zajednički ciljevi i planovi. Bilo da se radi o ličnom ili poslovnom imidžu, kurs poprima oblik „individualnog“ predavanja, uz interaktivne projekte i konferencijske prezentacije.

Tokom svoje karijere u marketingu, Suzan se specijalizovala u lansiranju mnogih brendova, proizvoda i usluga, koji su uvek razvijani principom podsticanja emotivnog doživljaja koji stvara poverenje. Suzan od milja naziva te brendove „LOVEBRANDS“ . Lovebrands i Loveservices ostaju u našoj svesti ali osvajaju srce i dušu, u potpunosti ignorišući pojam o samoj prodaji, već vodeći računa o razumevanju i sklapanju međusobnih odnosa, radi dostizanja poverenja i lojalnosti.

Lovebrands i Loveservices su zasnovani na objektivnom i emotivnom principu o pridobijanju klijenta.

Suzan Kempbel je posvetila više od 20 godina konsultovanju o imidžu, obrazujući se u Velikoj Britaniji, Sad i Kanadi, a sa strastvenim zalaganjem, po kom je poznata, proučavala je lični imidž i njegov značaj kako za muškarce tako i za žene, od privatnog do poslovnog sektora. Sledeći istraživanja i primenjujući iskustvo, Suzan je razvila poseban pristup poslovanju, a zajedno sa grupom visko stručnih instruktora, u mogućnosti je da drži kurseve i predaje o tajnama ove nove profesije: Image Consulting.

Suzan u Barseloni sa grupom MEĐUNARODNIH KONSULTANATA ZA IMIDŽ koji su pružali usluge konsultovanja „one to one“ za više od stotinu direktora raznih kompanija: francuskih, italijanskih, španskih, nemačkih i engleskih, prilikom godišnje konferencije Prodaja i Marketing grupe PROCTER&GAMBLE.

Povezane teme

U fokusu

Kako Bred Pit izgleda nakon karantina?

Nakon dva meseca karantina, još uvek nismo sigurni kada ćemo posetiti frizera.

U fokusu

Ko je ove godine najplaćenija zvezda prema magazinu „Forbes“

Američki časopis Forbes objavio je godišnji rejting najplaćenijih poznatih ličnosti, računajući njihov prihod u protekloj godini.

U fokusu

Poznate ličnosti su se pridružile protestima u Americi

Ariana Grande, Emili Ratajkovski i druge poznate zvezde na protestima nakon smrti Džordža Flojda.

U fokusu

Ljubavna priča Prijanke Čopre i Nika Džonasa

Prošle su dve godine otkako su Prijanka Čopra i Nik Džonas otišli na prvi sastanak.

U fokusu

Ljubavna priča Kim Kardašijan i Kanjea Vesta u fotografijama

Poznati holivudski par Kim Kardašijan i Kanje Vest proslavili su šestu godišnjicu braka.

U fokusu

Tajanstveni i najnepristupačniji delovi sveta

Destinacije gde samoizolacija nije potrebna...

U fokusu

Glasine kažu: Runi Mara i Hoakin Finiks očekuju bebu

Zapadni mediji navode da će glumica Runi Mara i Hoakin Finiks po prvi put postati roditelji.

U fokusu

Meri-Kejt Olsen i Olivje Sarkozi se razvode

Par je odlučio da se razvedu nakon pet godina braka.

U fokusu

Sicilija se bori da privuče turiste

Ukoliko želite da posetite Siciliju, ovaj članak je namenjen vama.

U fokusu

Adel je rođendan proslavila u vrhunskoj formi

Adel je proslavila svoj 32. rođendan, a dan kasnije je na svom Instagramu podelila rođendansku fotografiju.

U fokusu

ZA SADA SAMO KNJIGA: Stiže nam nastavak “Igre gladi”

Ako volite trilogiju “Igre gladi”, bilo u formatu knjige ili serijala, napravili ste odličan izbor: na top listama najuticajnijih dela u minuloj dekadi, ostvarenje Suzan Kolins sig...

Film

VELIKI KORAK ZA HOLIVUD: Tom Kruz će prvi glumiti u svemiru

Zbog dobrovoljne samoizolacije koju je pandemija koronavirusa izazvala širom planete, industrija zabave je primorala glumce da ostanu kod kuće, a produkciju da se zaustavi.

U fokusu

DIZNI OTVARA ZABAVNI PARK U ŠANGAJU: Dugi redovi, mnoštvo dece i mnogo toga da se dodirne

Primer kako će se planeta oporavljati od pandemije ne treba tražiti dalje od Šangaja, u kojem američki gigant Disney ima jedan od zabavnih parkova.

U fokusu

Mattel novom kolekcijom lutki zahvaljuje svakodnevnim herojima Covid-19

Iako su mnogi od nas širom sveta u karantinu unutar zidova naših domova tokom ove epidemije Covid-19, nekolicina je na frontu ove nevidljive bitke za javno zdravlje, boreći se za...