U fokusu

Suzan Kempbel i Accademia del Lusso

Suzan Kempbel, direktor Global Marketinga, osnivač Yours Colours-a i pronalazač patentirane Cromoestetica Colour Analysis Fans na pet jezika, potvrđeni je stručnjak za imidž i autoritet u oblasti boje:

Boja ima snažan uticaj u imidžu i psihologiji forme i stila, shvaćena kao imidž proizvoda a takođe i osobe.

Korišćene boje u pakovanjima i reklamnom materijalu za prodajna mesta, igraju važnu ulogu u našem odabiru pri kupovini. Boja ostavlja snažan utisak u našim životima. Zaustavimo se na trenutak i razmislimo koliko na naše raspoloženje utiče boja neba kada se probudimo, ili način na koji koristimo boje da bismo opisali naše emocije „zelen od zavisti, crno pred očima, itd“.

Suzanina prošlost je bogata, budući da je provela više od 30 godina baveći se međunarodnim marketingom kao i u oblasti imidža i komunikacije. Karijeru je izgradila u Velikoj Britaniji, Belgiji, SAD, Kanadi, a već više godina ima sopstvenu firmu u Italiji, svetskom modnom centru.

Specijalizovala se za odnose sa javnošču, marketing i komunikaciju, kreiranje imidža i poslovnog izgleda, a poslednjih godina postaje i instruktor i mentor.

Radeći sa najvećim međunarodnim kompanijama, Suzan je probudila emocije frizera, kozmetičara i njihovih klijenata u celom svetu. Koji god projekat koji je u toku, privatni ili javni, Suzan objašnjava važnost predstavljanja Marke, Usluge ili Lične pojave, Ponašanje i Komunikaciju zaposlenih, sve to u cilju dostizanja maksimalnih ličnih vrednosti a takođe i svakodnevne  ravnoteže  u životu i poslu. Telesno i psihološko blagostanje je ključno za odličan performans, u svakom smislu. Ne postoje dve iste individue, kao ni organizacije. Uz ličnog ili poslovnog mentora, ustanovljavaju se zajednički ciljevi i planovi. Bilo da se radi o ličnom ili poslovnom imidžu, kurs poprima oblik „individualnog“ predavanja, uz interaktivne projekte i konferencijske prezentacije.

Tokom svoje karijere u marketingu, Suzan se specijalizovala u lansiranju mnogih brendova, proizvoda i usluga, koji su uvek razvijani principom podsticanja emotivnog doživljaja koji stvara poverenje. Suzan od milja naziva te brendove „LOVEBRANDS“ . Lovebrands i Loveservices ostaju u našoj svesti ali osvajaju srce i dušu, u potpunosti ignorišući pojam o samoj prodaji, već vodeći računa o razumevanju i sklapanju međusobnih odnosa, radi dostizanja poverenja i lojalnosti.

Lovebrands i Loveservices su zasnovani na objektivnom i emotivnom principu o pridobijanju klijenta.

Suzan Kempbel je posvetila više od 20 godina konsultovanju o imidžu, obrazujući se u Velikoj Britaniji, Sad i Kanadi, a sa strastvenim zalaganjem, po kom je poznata, proučavala je lični imidž i njegov značaj kako za muškarce tako i za žene, od privatnog do poslovnog sektora. Sledeći istraživanja i primenjujući iskustvo, Suzan je razvila poseban pristup poslovanju, a zajedno sa grupom visko stručnih instruktora, u mogućnosti je da drži kurseve i predaje o tajnama ove nove profesije: Image Consulting.

Suzan u Barseloni sa grupom MEĐUNARODNIH KONSULTANATA ZA IMIDŽ koji su pružali usluge konsultovanja „one to one“ za više od stotinu direktora raznih kompanija: francuskih, italijanskih, španskih, nemačkih i engleskih, prilikom godišnje konferencije Prodaja i Marketing grupe PROCTER&GAMBLE.

Povezane teme

Intervju

Intervju – Duška Jovanić

Poznata Beograđanka objašnjava kako je razbudila dremljivu čitalačku publiku romanom “Ljubica: legenda o fatalnoj Srpkinji” i otkriva detalje svog dnevnika iz izolacije.

U fokusu

Da li su estetski hirurzi “operisali” brak Džulije Roberts?

Mediji su neko vreme razvodili slavnu glumicu od supruga Danijela Modera, a kada se to nije dogodilo, objavili su drugačije vesti

U fokusu

Vraća se Princ s Bel Era, ali neće biti smešan

U talasu povratka starim, popularnim serijama stiže nam vest da se ponovo snima "Princ sa Bel Era".

U fokusu

5 činjenica o novoj seriji “Kralj”

Sa prvim dobrim vestima o popuštanju epidemije, vratiće se na snimanje ekipa serije "Kralj", koja je nastala prema knjizi Vuka Draškovića “Kralj Aleksandar od Jugoslavije”.

U fokusu

Najromantičnija fotografija Vinsenta Kasela i Tine Kunaki

Glumac je podelio romantičnu fotografiju na svom Instagram profilu.

U fokusu

Proglašeni pobednici takmičenja Huawei Next Image 2020

Prijave za jedno od najvećih svetskih takmičenja u mobilnoj fotografiji, Huawei Next Image Awards 2020, završene su, a eminentni žiri izabrao je lokalne pobednike, pobednike prve f...

U fokusu

Idealno mesto za ljubitelje golfa:Toscana Resort Castelfalfi

Od stare seoske kuće i štale napravljena je kuća koja se nalazi na teritoriji najvećeg golf kluba u Toskani, Castelfalfi.

U fokusu

Umesto od kuće radite godinu dana sa Barbadosa

Možete li zamisliti da promenite svoju kućnu kancelariju za mesto sa pogledom na ostrva Kariba?

U fokusu

Kako su članovi kraljevske porodice čestitali rođendan Megan Markl

Šarmantne fotografije i kratke čestitke kraljevskog para i Elizabete II.

U fokusu

Limun u vrtu i zlatna kada: Kendal Džener pokazala svoju kuću u Los Anđelesu

„Kada sam prvi put videla ovu kuću i vrt sa limunom, odmah sam se setila mirnih španskih sela. To mi je trebalo. U mom životu postoji toliko haosa, nervoze i letova da je mesto sa...

U fokusu

Fetije – biser na obali zapadne Turske

Kristalno čisto Egejsko more, veličanstvene stene, spomenici drevnih vremena - Fetije će vas zadiviti raznim blagom.

U fokusu

Kako je vraćen mural Nebojši Glogovcu

U Užicu je osvanuo novi mural sa likom slavnog glumca, pošto je prethodni uništen i prelepljen reklamama

U fokusu

Neka tajna bude otkrivena: Šon Pen se oženio mladom australijskom glumicom

Šon Pen se u tajnosti venčao sa svojom devojkom, 28-godišnjom australijskom glumicom Lejlom Džordž, posle tri godine zabavljanja.

U fokusu

Ko je najuspešniji “Prijatelj”?

Ako se uspeh meri nagradama, a ne medijskom popularnošću, onda najuspešniji član ekipe “Prijatelja” nije onaj na koga biste prvo pomislili, na primer, Dženifer Aniston ili Metju Pe...