Kraj brenda Saseks?

Od doseljavanja u Ameriku, karijera princa Harija i njegove supruge Megan disala je kao jedno telo, oličeno ne samo u zajedničkim istupima u javnosti, nego i u producentskoj kući Archewell Productions, nazvanoj prema njihovom sinu Arčiju.

Sada je sve očiglednije da kreće svako svojim putem, nadajmo se, samo u biznisu. Mišljenja oko ishoda su podeljena. Jedni veruju da je to samo deo plana da ožive svoj javni imidž, dok drugi tvrde suprotno, da prinčevskom paru Saseks sve ide nizbrdo, te da im je jedini spas da potpuno razdvoje svoja interesovanja.Megan Markl čak dobija savete ostavi princa Harryja kako bi “spasila svoju karijeru”, piše GB News.

Naime, par je nedavno doživeo veliki gubitak kada je ugovor Markl sa Spotifyjem prekinut posle samo jedne sezone serije.

– Njen tim ju je upozorio da s Harijem “nema budućnosti” i da mora da počne da radi na svojim pojedinačnim projektima, a ne da se na nju gleda kao na polovinu “brenda Saseks”, rekao je jedan insajder za Closer Magazine.

Priča se da je Megan  ostala u šoku nakon što joj je Spotify otkazao saradnju. Bil Simons, jedan od direktora zaduženih za podkaste u Spotifyju, javno je nazvao par “prevarantima” i nagovestio da je njihovo učešče već u početnim pregovorima izazvalo brojne probleme.

Krenula je i priča da vojvotkinja i vojvoda od Saseksa očajnički traže “zeleno svetlo” za nove projekte pre no što izgube ugovor s Netflixom, što je ova kuća porekla.

– Dokumetarac o Hariju i Megan je Netflixov najspektakularniji dokumentarni film do sada, poručili su iz striming servisa.

Međutim, Kinsi Šofild, novinarka koja se bavi britanskom kraljevskom porodicom, kaže za emisiju Sunrise da je vojvotkinja od Saseksa potpisala ugovor sa vodećom agencijom slavnih ličnosti William Morris Endevor (VME) kako bi privukla više ponuda za posao, jer sadašnji propada, usled  “niza lošeg publiciteta”.

– Svakako mislim da je ovo početak kraja za zabavljački brend Saseks, koji im je bio toliko važan kada su napustili britansku kraljevsku porodicu, a ideja je da se Megan odvoji i krene da radi nešto svoje. WME, njena nova agencija, govori joj da tako uradi. Oni misle da je brend Saseks u ovom trenutku ukaljan. Videli ste sa velikom najavom (WME) da potpisuju ugovor s Megan, a da su isključili princa Harija iz toga. Pokušavaju da uzdignu Megan i učine je većom zvezdom. Mislim da na taj način stvaraju mnogo sukoba kod kuće, kaže Šofild.

Najnoviji razvoj događaja veoma se udaljio od prvobitnog plana Harija i Megan da budu „zajednička snaga“ u Americi. Šofild je britanski prinčevski par uporedila sa američkim predsedničkim parom, Barakom i Mišel Obamom, koji su takođe želeli da brendiraju sebe kao par, stvarajući dokumentarce i podkaste veoma slične strategiji koje gledamo kod brenda Saseks – i, kako su moćno propali.

– Mislim da će se Hari vratiti svojim korenima, a to je dobrotvorni rad – to ga u takođe povezuje sa princezom Dajanom, koju su ljudi veoma voleli. Tako mislim da ćemo princa Harija videti kako radi više stvari poput  humanitarnih dokumentarnih filmova, ocenjuje Kinsi Šofild.

Tekst: Milica Đ. 

Fotografije: Profimedia

Video: YouTube 

Ilustracija: Branka Ćurčić