Glumica najavila je novo, limitirano izdanje gela za tuširanje, napravljenog sa „daškom“ njene vode iz kade.

Obožavaoci Sydney Sweeney sada mogu da se nasapunjaju sapunom koji sadrži kupku iz njene kade, zahvaljujući limitiranom izdanju koje je proizvela prirodna muška kozmetička marka Dr. Squatch.
Glumica, koja je postala poznata zahvaljujući HBO seriji „Euphoria“, pojavila se u oktobru u viralnoj reklami za Dr. Squatch, gde se brčka u kadi—što je i inspirisalo lansiranje ovog neobičnog proizvoda.
„Stalno ste me pitali za moju kupku iz kade posle @drsquatch reklame… pa smo je sačuvali,“ napisala je Sweeney u opisu zajedničkog posta sa brendom na Instagramu kojim su najavili proizvod.
„Sydney’s Bathwater Bliss“ (u prevodu: „Sidnina čarolija iz kade“) biće dostupna na sajtu Dr. Squatch-a u limitiranom izdanju od 6. juna u 12h, po ceni od 8 dolara po komadu.
Opis proizvoda navodi da je to „savršen spoj dve najbolje lokacije na planeti: prirode i kade Sydney Sweeney.“ Sapun je napravljen od peska, morske soli i ši putera, dok je njena voda iz kade navedena kao „narativni element“ na listi sastojaka i opisana kao „jedan od najprirodnijih afrodizijaka koje priroda nudi“.
Miris sapuna nosi naziv „morning wood“ (igra reči koja se može prevesti kao „miris jutarnjeg drveta“), i kombinuje arome bora, duglazije i zemljane mahovine, uz „dašak“ vode iz glumičine kade. „Zašto? Zato što niste prestajali da pitate,“ poručili su iz kompanije u objavi na Instagramu u kojoj su najavili i nagradnu igru za ovaj proizvod.
Kompanija je dan kasnije na društvenim mrežama podelila i neke „ludačke poruke obožavalaca“, uključujući zahteve da se Sidnyna voda koristi za zalivanje bonsaija ili čak kao kapi za oči. „Kad ti fanovi počnu tražiti tvoju vodu iz kade, možeš ili da ignorišeš, ili da je pretvoriš u sapun brenda Dr. Squatch,“ izjavila je 27-godišnja glumica u saopštenju, prema izveštaju NBC Washington-a.
Reakcije fanova na Instagramu bile su pomešane—dok su neki kritikovali sapun i nazvali ga „odvratnim“, drugi su izrazili nevericu. Sweeney je ipak stala iza svog proizvoda, nazvavši ga „čudnim na najbolji mogući način“ i „nezaboravnim“.
„Ova sapunska pločica je bizarna, neočekivana i ima za cilj da muškarce natera da razmisle šta to tačno nanose na svoje telo,“ izjavio je John Ludeke, potpredsednik globalnog marketinga brenda Dr. Squatch.