Recenzija filma “The Fall Guy”- očaravajuća akciona komedija

Savremeni filmski pejzaž često je ispunjen spektakularnim vizuelnim efektima i grandioznim CGI-om kojim pokušavaju da zadive publiku. Međutim film “The Fall Guy” vraća nas korak unazad, u vreme kada su kaskaderi bili heroji na filmskom platnu. Ova zabavna akciona komedija, zasnovana je na istoimenoj TV seriji iz 80-ih godina. Film ne samo da slavi veštinu i hrabrost kaskadera, već istovremeno pruža neodoljivu priču o ponovnom otkrivanju samopouzdanja i ljubavi prema filmskoj magiji.

Dok nas vodi kroz vrtlog avanture, “The Fall Guy” istovremeno nudi neumornu zabavu i odlično uklopljenu humorističnu dinamiku između Goslinga i Blantove. Ovo ostvarenje ne samo da nam donosi osvežavajuću priču, već nas podseća na esenciju pravog filmskog stvaralaštva – priča koja nas intrigira, likovi u koje se zaljubljujemo, i avanture koje nas teraju da se zaljubimo u bioskopsku magiju još jednom.

Glavni junak, Kolt Severs, majstorski tumačen od strane Rajana Goslinga, prikazuje bivšeg kaskadera koji se suočava sa ličnim izazovima nakon povrede na setu. Kada se neočekivano vraća u svet filmske industrije da bi pomogao svojoj nekadašnjoj ljubavi Džodi (Emili Blant), rediteljki naučnofantastičnog filma “Metalstorm”, Seavers otkriva složen svet intriga, akcije i neispričanih emocija.

Obećanje, ali i problem, je u tome što film “Metalstorm” režira Džodi. Žena koju Kolt voli i koju je, nakon povrede, sramno ignorisao, ostavivši je povređenu, zbunjenu i ogorčenu. Sekundarni problem je što je dugogodišnji dvojnik Kolta, akcioni heroj Tom Rajder (Eron Tejlor-Džonson), sumnjivo nestao. Njegovo odsustvo preti studiju da obustavi produkciju Džodinog prvog filma i životnog sna. Pokušavajući da spasi njen film, Kolt ga traži u Sidneju i otkriva da se njegov kaskaderski rad širi izvan granica seta, dok se pojavljuju sumnjive ličnosti i intrige.

Film “The Fall Guy” uspeva da ismeje filmske trope i karaktere, uključujući prenapadnu producentkinju, nesposobnu filmsku zvezdu i pouzdanog koordinatora kaskadera. Takođe, priča se oslanja na akcione scene koje su perfektno koreografisane i pružaju gledaocima pravi užitak. Iako je radnja filma ponekad tanka i apsurdna, “The Fall Guy” uspeva da oduševi svojom posvećenošću stvaranju velikih filmova sa velikim kaskadama. Dejvid Lič vodi film sa sigurnom rukom, donoseći energiju i strast ka svetu kaskaderskog posla.

U suštini “The Fall Guy” je zabavna i duhovita akciona komedija koja slavi herojski rad kaskadera i istovremeno nas podseća na suštinsku magiju filmske industrije. Rajan Gosling i Emili Blant su izvanredni, a film donosi dovoljno akcije, humora i emocija da očara publiku svih uzrasta.

Tekst: Natalija Kunić