Ljubavni napitak.
Ponekad početak velike ljubavne priče započinje ne na prvi pogled, već bukvalno na prvi dah. Kao što se često dešava, prvo se zaljubimo u miris voljene osobe, a tek onda u izgled i karakter.
Givenchy predstavlja ažuriranu verziju prvog kultnog mirisa modne kuće L’Interdit, koju je 1957. godine lansirao Hubert de Givenchy – Givenchy L’Interdit Intense.
Sastav se odnosi na same parfeme koji postaju deo čovekovog stila, dodatak, bez kojeg stajling deluje nepotpuno. Dugogodišnji ljubitelji L’Interdita, miris nazivaju hipnotičkim, opojnim. Mnogi od njih su uvereni da ako ga stavite na kožu pre sastanka, sreća u ljubavnim odnosima biće na vašoj strani.
„Love Potion“ otvara se cvetnim notama cveta pomorandže, tuberoze, dimnih akorda vetivera i vanile, koji mirisu daju kožni i jantarni trag. Miris prženog crnog susama dodaje pikantnost kompoziciji koja hipnotiše, budi čula i oživljava aromu.
U novoj reklamnoj kampanji mirisa, koju je kreirao modni fotograf Dejvid Sims, pojavljuje se poznata američka glumica Runi Mara, koja je nekoliko godina zaredom zaštitno lice L’Interdita. Zvezda se pojavila u luksuznoj večernjoj haljini Givenchy Haute Couture, ukrašenoj crnom čipkom, koja izgleda posebno spektakularno u zidovima metroa. Prelepo!