Louis Vuitton izlozi širom sveta dobili su živopisan dizajn duge

Služe kao „šarena svetla radosti u ovim izazovnim vremenima“.

Nakon što je Louis Vuitton angažovao umetnika Luckylefthand da ukrasi fasadu svog sedišta u Parizu, brend sada poziva svoje zaposlene i njihovu decu da ukrase izloge širom sveta u novoj inicijativi pod nazivom “The Rainbow Project.”

Vodeći se dugogodišnjom tradicijom kompanije da kreira pozitivne izloge, kolaborativni napor traži od učesnika da crtaju svoju sopstvenu verziju duge – simbola nade i početka nove avanture – kako bi dočekali prve mesece ranog leta.

Crteži duge će osvetliti fasade prodavnica u obliku nalepnica ili digitalnih animiranih ekrana. Pariska prodavnica “Champs-Elisees” sadrži izbor duga kreiranih od dece iz Francuske, na prednjoj strani prodavnice sa šest izloga. U Madridu, španski dečji crtež duge prostire se na prozoru i lebdi u oblacima sa monogramima Louis Vuitton. Ostali gradovi koji su predstavili svoje izloge uključuju Milano, Rim i Frankfurt.

Projekat „Rainbow“ će biti predstavljen tokom meseca maja u odabranim prodavnicama Louis Vuitton širom sveta.