Kako izgleda prva kolekcija Metjua Vilijamsa za Givenchy?

Dugo očekivana kolekcija novog kreativnog direktora brenda Givenchy.

Ovaj mesec mode svet će sigurno pamtiti kao najneobičniji i najemotivniji. Ali nisu novi formati koje su dizajneri odabrali zbog koronavirusa učinili da srca modnih urednika brže zakucaju – već nekoliko meseci svi koji nisu ravnodušni prema modi raduju se posebnim kolekcijama: prva je saradnja Rafa Simonsa sa Pradom, druga je debi Metjua Vilijamsa za Givenchy.

Umesto revije, kreativni direktor francuskog brenda izabrao je prezentaciju lookbook-a. Na čisto beloj pozadini, modeli su pozirali u kožnim pravougaonicima umesto sakoa, potpuno prozirnim haljinama, odelima sa uglastim rukavima, svilenim topovima u stilu 00-ih, naboranim farmerkama, asimetričnim suknjama i kožnim odelima – ovo je Givenchy koji zaslužujemo.

 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.