











Britanski dizajner Kim Džons prisetio se lične i važne priče prošlog meseca u okviru Nedelje visoke mode i prikazao je u svojoj debitantskoj kolekciji za Fendi. Ali za svoju prvu reviju konfekcije, dizajner je zašao u priče najznačajnije za rimsku modnu kuću.
Kao i sam Rim, Fendi je prepun istorijskih znamenitosti i očaravajućih pogleda. Kao i sam Rim, Fendi nije izgrađen u jednom danu: Adele i Eduardo Fendi otvorili su svoju prvu prodavnicu u ulici Via del Plebiscito davne 1926. godine. Od tada se dogodilo dosta toga.
Fendi je barokna kuća. I premda je Džons bio primetno uzdržan, ipak je uspeo da naglasi karakterističan šik brenda: u dugim, strogim kaputima sa ženskom arogancijom, seksi haljinama uz telo i u izvrsnim detaljima – dugim krznenim resama i sjajnim svilenim umecima. U osnovi, luksuz je izrazio složenim krojevima, izuzetno finim tkaninama i sofisticiranim prigušenim bojama.
Modeli su paradirali kroz lavirinte u obliku slova F, razbacane mnogim očiglednim arhitektonskim fragmentima, za razliku od onih koji krase Rim.
Sve je predstavljeno u neutralnim tonovima kako bi odražavao mineralne boje grada i organske nijanse koje su dominirale Fendijevom istorijom.