AI u službi mode: Novu Etro kampanju predstavili virtuelni modeli

Kreativni direktor brenda Etro, Marko De Vinčenco, sarađivao je sa digitalnom umetnicom Silvijom Badaloti na kampanji za kolekciju proleće 2024. Pod nazivom “Nowhere”, nevezanost za određeno mesto pokrenula je maštu Marka De Vinčenca da u saradnji sa Silvijom kreira različite scene pomoću veštačke inteligencije.

Zahvaljujući Silvijinim verbalnim inputima, slike su rezultirale nizom fantastičnih scenarija u rasponu od arhitekture pastelnih nijansi do bujnih prirodnih pejzaža i astralnih mapa. Modeli koji nose mušku i žensku kolekciju brenda za proleće 2024, takođe su generisani pomoću veštačke inteligencije, dočaravajući „čovečanstvo koje je i poznato i vanzemaljsko“, navodi se u saopštenju Etro-a.

Najavljujući kampanju na svom Instagramu, De Vinčenco je napisao: „Nisam znao šta je veštačka inteligencija pre nego što sam upoznao [Silviju Badaloti]. Zajedno smo krenuli na putovanje u paralelni univerzum u kome se nalaze beskonačne mogućnosti, učeći nas iznova i iznova, da nas samo srce može odvesti daleko.”

U modnom smislu, ključni delovi njegove kolekcije dodali su vizuelnu punoću slikama, zahvaljujući prepoznatljivim smelim šarama i grafikama brenda, kao što se vidi u komadima somota sa motivima nalik tapiseriji, muškim pamučnim košuljama uvučenim u duge suknje ili džemperima za muškarce sa dezenom inspirisanim dresovima fudbalera. Aksesoari su uključivali kožnu torbu Vela i novi model naočara za sunce.

De Vincenzo će predstaviti svoju novu kolekciju za Etro tokom Milanske nedelje mode, sledećeg meseca.

Foto: Etro promo