Barokno slikarstvo: Dior reklamna kampanja za proleće/leto 2021

Dior se vraća dijalogu sa klasičnom umetnošću svojom reklamnom kampanjom za proleće/leto 2021, koja se vraća na barokne kompozicije i dela Karavađa. Elina Kečičeva je bila fotografkinja kampanje.

Izvrsnost zanatske izrade i kreativnosti u svim oblicima – od feminističkih eseja Virdžinije Vulf do ratobornih kolaža Lucije Markuči koji su inspirisali reviju – ogledaju se u reklamnoj kampanji ispunjenoj jedinstvenom snagom slikanja. Slike koje je zabeležila Elina Kečičeva proslavljaju Diorove kodove, predstavljene u novoj interpretaciji: ovog puta izražene su kombinacijama dragocenog veza sa motivima pejslija i cvetnim uzorcima koji cvetaju na haljinama i pantalonama.

Na snimanju su učestvovali modeli Levi Ahthoven, Mariel Učida, Skuli Meia, Džudith Frament i Holi Fišer, a Elin Svan je bila stilista.  

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.