Vesti

Bottega Veneta napušta društvene mreže

Modna kuća Bottega Veneta je izbrisala sve svoje naloge na društvenim mrežama bez navođenja razloga. Nema više ažuriranja na Twitteru, nema fotografija na Instagramu niti objava na Facebooku italijanskog luksuznog brenda, koji je pod vođstvom kreativnog direktora Daniela Lija.

Možda je najveći luksuz u novom svetu odjava sa sistema, brisanje svih tragova vašeg digitalnog postojanja i pokušaj zauzimanja čisto trodimenzionalnog prostora. Što duže razmišljate o tome, više smisla možete videti u strategiji Bottega Venete. Li je prošlog meseca rekao da ne veruje u digitalne revije.

The Row, najbliži američki ekvivalent, štedljivo i graciozno koristi društvene mreže i e-trgovinu, više vole da privlače kupce u svoje moderne butike. U 2015. godini Alber Elbaz se možda najbolje izrazio: „Kada čujete previše o dizajneru, to znači da to nisu dobre stvari i da treba da urade puno reklama da bi ih pomerili napred“.

U izveštaju o maloprodaji, sedam od 10 anketiranih maloprodaja uvrstilo je Bottega Veneta među svoje najprodavanije marke. Bottega Veneta postala je toliko popularna da Lee i kompanija ne moraju mnogo da rade na povećanju prodaje - osim, ​​naravno, nastavka proizvodnje elegantne odeće i dodataka. Najverovatnije će sami trgovci uložiti u promociju bestselera kompanije Bottega Veneta.

 

Povezane teme

Inspiracija

10 zimskih stajlinga Karolin Daur

Došla je prava snežna i hladna zima, što znači da je hitna potreba za zagrevanjem.

Vesti

30 najboljih lookova Kejt Mos

Postoje žene koje su toliko sigurne u sebe da ne moraju pribegavati nekakvim trikovima da bi se poboljšale ili izgledale bolje. Kejt Mos je jedna od takvih.

Vesti

U obliku srca: Agent Provocateur Valentine's Day Collection

Modni brendovi se postepeno pridružuju pripremama za Dan zaljubljenih.

Inspiracija

Insta izveštaj: kako trendseterke nose kapute od ovčje kože ove zime

Već smo rekli da su kaputi od ovčje kože jedan od glavnih trendova ove zime, što znači da su sve zvezde uličnog stila već uspele da nabave nekoliko kultnih modela i pokažu kako i...

Vesti

Predmet želje: nove patike Dior-ID

Francuska modna kuća Dior predstavila je novi predmet želje - par patika Dior-ID koje je kreirala Marija Gracija Kjuri, a koje savršeno dopunjuju bilo koju prolećno / letnju gard...

Vesti

Dan zaljubljenih: Rijana u Savage x Fenty kampanji

Tek što smo se oporavili nakon novogodišnjih praznika, modna industrija već nas podseća da je vrlo brzo Dan zaljubljenih.

Stil dana

10 belih džempera u stilu Rouzi Hantington-Vajtli

Rouzi Hantington-Vajtli zna kako da izgleda prikladno u bilo kojoj situaciji.

Vesti

Kris Hemsvort je novo lice HUGO BOSS-a

Od 2021. godine glumac Kris Hemsvort, biće prva holivudska zvezda imenovana za međunarodnog ambasadora brenda BOSS.

Inspiracija

Seks i grad: naši omiljeni stajlinzi Samante Džouns

Vest o povratku Seksa i grada oduševila je obožavaoce koji čekaju više od 10 godina da se nastavi priča o avanturama četiri prijateljice u Njujorku.

Vesti

Teniserka Naomi Osaka novo je lice Louis Vuittona

Teniska šampionka Naomi Osaka postala je novo lice modne kuće Louis Vuitton.

Satovi i Nakit

Tiffany & Co. predstavlja najskuplji nakit u istoriji brenda

Tiffany & Co. najavljuje odluku da preispita luksuznu arhivsku ogrlicu iz 1939. godine, zamenjujući originalni akvamarin ovalnim dijamantom težine preko 80 karata.