Modni brendovi nastavljaju da traže nove načine predstavljanja svojih kolekcija i sada prikazuju svoje kolekcije bez pridržavanja prethodno odobrenih rasporeda.
Osnivači brenda Proenze Schouler, Džek MakKalou i Lazaro Hernandez takođe su pošli ovim putem, predstavljajući svoju kolekciju za sezonu proleće-leto 2021. dva meseca posle održavanja Nedelja mode. Učinili su to i na nestandardan način – predstavili su lookbook u obliku knjige.
Sama kolekcija posvećena je Njujorku, a sašivena je od ostataka tkanine koji su ostali u arhivi brenda. Prema dizajnerima, oni su sebi postavili cilj da stvore kolekciju koja je i udobna i lepa: “Udobnost nisu samo trenerke. U februaru, kada je kolekcija već u prodavnicama, sigurni smo da će ljudi želeti da izgledaju elegantnije od ponovnog hodanja u trenerkama “.
Ova kolekcija je takođe značajna po tome što postoji mnogo elemenata stvorenih ručno. Na primer, dizajneri su naslikali razne otiske koji sami krase maksi haljine, suknje i košulje, a umesto kopča koristili su ručno kovane metalne kopče. Podržava nežno raspoloženje kolekcije i obilje trikotaže koja ne ometa kretanje i samo daje osećaj udobnosti na koji smo svi toliko navikli. “Zaista smo želeli da ova kolekcija uliva radost i optimizam, a takođe ne mora biti vezana za sezonske trendove. Bilo nam je važno da stvorimo stvari koje će trajati, a ne samo da zauzimaju prostor u ormaru.”