Burberry će kolekciju predstaviti u septembru – u offline formatu, ali bez gostiju

Na otvorenom!

Modni kalendar je uronjen u haos, ali sada se brendovi postepeno oporavljaju od epidemije COVID-19.

Britanska modna kuća prva je objavila svoje planove za jesen. Burberry će novu kolekciju pokazati 17. septembra, pre predstavljanja na Fashion Weeku u Londonu, koji će se održati od 18. do 22. septembra.

Revija će se održavati u offline formatu, međutim, gosti neće moći da prisustvuju, ali svi će moći videti šta se događa putem interneta.

„Svi ljudi su oduvek bili duboko vezani za prirodu. Naročito smo nedavno počeli da učimo da se ponovo okupljamo i u ovoj kolekciji bih voleo da proslavimo sva ta osećanja objedinjujući čitavu našu zajednicu u takvom kreativnom iskustvu“ – rekao je Rikardo Tiši, kreativni direktor Burberry brenda.

Lokacija revije je i dalje tajna, ali poznato je da će se ona odvijati na svežem vazduhu.

foto:bazaar.ru

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.