Dior lansira knjigu posvećenu ženama

Otkako je Marija Gracija Kjuri preuzela funkciju kreativnog direktora Dior ženskih kolekcija od 2016. godine, postavila je pravilo da radi sa ženama fotografima.

Njihove slike činile su osnovu knjige Her Dior: Maria Grazia Chiuri’s New Voice u izdanju Rizzoli.

Na naslovnici je fotografija Brigitte Niedermeier na kojoj je prikazana majica iz prve kolekcije Kjuri za francusku modnu kuću sa sloganom „Svi moramo biti feministkinje“.

U knjizi su ukupno predstavljena dela 33 fotografkinje, uključujući Cass Bird, Nan Goldin, Katherine Jebb, Brigitte Lacombe, Sheila Metzner, Christine-Lee Mulman, Sarah Moon, Bettina Reims, Vivian Sassen i Harley Weir.

Knjiga sa tvrdim koricama na 240 stranica treba da izađe 8. marta, na Međunarodni dan žena, po ceni od 95 dolara.

Zajedno sa fotografijama u boji i crno-belim fotografijama, u knjizi će se naći i izjave umetnika koji su sa dizjanerkom radili na izložbama i pisti, uključujući Judy Chicago, Marinella Senatore i Tomaso Binga.

 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.