Elsa Hosk i Halima Aden u kampanji Etro

Italijanski brend lansira kampanju Pegasus Club, da bi se poklopila sa objavljivanjem najnovije verzije ikonične torbe Pegaso u lakiranoj koži i najavom saradnje Etro x Gianvito Rossi.

Nova kampanja italijanske kuće Etro događaj je bez presedana za brend iz više razloga. Prvo, u jednom snimanju, brend je najavio dva događaja visokog profila odjednom: 1) predstavio je ažuriranu torbu Pegaso sa glomaznom kopčom od polimerne smole u ​​obliku Pegaza; 2) i saradnja Etro-a sa Gianvito Rossi-jem (crveni i plavi otisci krase preoblikovane ikonične cipele sa visokom potpeticom).

Drugo, osam modela iz celog sveta postale su glavne junakinje kampanje. Seriju snimaka otvara najpopularniji model poslednjih godina Alton Mason, a nastavljaju Elsa Hosk, Halima Aden i Hand Sabri, Hikari Mori, italijanska pevačica M¥SS KETA, ikona stila Anna Dello Russo i Nati Abascal.

Nova torba Pegaso već je dostupna u Etro buticima. Cipele iz nove kolekcije biće u prodaji u novembru.

 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.