Gucci napušta milansku Nedelju mode

Kriza, izazvana pandemijom COVID-19, postala je alarmantan poziv modnoj industriji i promenila mišljenje mnogih dizajnera o proizvodnji odeće, nedeljama mode, pa čak i o naizgled nepokolebljivim tradicijama predstavljanja sezonskih kolekcija.

S tim u vezi, velika luksuzna modna kuća Gucci najavila je da napušta raspored modne nedelje. Sada će brend svoje linije pokazati samo dva puta godišnje.

“Sastaćemo se samo dva puta godišnje da delimo poglavlja o novoj priči“, napisao je Mikele. „Želeo bih da napustim atribute lajtmotiva koji su kolonizovali naš bivši svet: Resort, Pre-Fall, proleće/leto, jesen/zima. Mislim da su to zastarele i bezvredne reči.”

U aprilu je francuska modna kuća Saint Laurent takođe objavila odluku da napušta raspored pariske Nedelje mode. Brend je rekao da se definitivno neće pridržavati određenog kalendara do kraja godine.

 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.