Hejli Biber i Džejden Smit u novoj Levi’s kampanji

Nova letnja reklamna kampanja brenda Levi’s kao da nas namerno zadirkuje zracima sunca dok smo u karantinu.

U priči manekenka Hejli Biber i rap muzičar Džejden Smit plešu i uživaju u slobodi. Odeća je jednostavna i udobna – majice, duksevi, pamučni šortsevi i naravno, teksas.

Džen Sei, direktor marketinga Levi Strauss & Co, kaže da je izabrao Hejli i Džejdena zbog optimizma, autentičnosti i strasti prema njihovom poslu. Uzgred, Biber je ambasador legendarnih 501 farmerki, a prošle godine je na čuvenoj Coachelli predstavila posebnu festivalsku kolekciju brenda. Sada nas Levi’s poziva, zajedno sa novim herojima, da se setimo letnjih muzičkih festivala, na otvorenom i sanjamo da se sve ovo uskoro završi:

„U trenutnoj situaciji bez presedana, kao nikada do sada, važno je održati duh kolektivnog optimizma. Možda se ove godine neće održati nijedan festival, ali mi još uvek pokrećemo kampanju posvećenu njima, jer svi moramo da sanjamo. Kad pogledam sliku kampanje, odmah se setim Vudstoka, festivala koji je najavio tri dana mira i muzike. Zahvaljujući optimizmu i osećaju zajednice, sve možemo da nadmašimo. Svi zaslužujemo zabavu!“