Igra skraćenica: Prada proleće/leto 2020. reklamna kampanja

Modna kuća Prada predstavila je novu reklamnu kampanju za proleće/leto 2020 u kojoj je organizovala igru akronima.

Svaka slika ima reči koje upravo formiraju željenu reč PRADA. Sve one karakterišu idealnu ženu Prada, koju ove sezone na fotografijama fotografa Džejmija Hoksvorta otelotvoruju modeli Ana Evers, Freja Beha Eriksen, Berit Hejtmen, Kejla Remzi i Sara Blumkvist.

Podsetimo da je ova proleće/leto kolekcija Prada nastala pod motom „manje je bolje“, a polazište joj je bila ideja da „osoba i njegov lični stil moraju biti važniji od odeće“.

U kolekciji je to izraženo u setu odličnih bezvremenskih kaputa prijatnih na dodir, toplog i udobnog pletiva i referenci na modu 1970-ih.

 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.