Irina Šajk je postala lice brenda Furla

Nova reklamna kampanja italijanskog brenda Furla istražuje tipične italijanske koncepte.

Ruska top manekenka Irina Šajk i njen filmski partner Argentinac Nikolas Ripola razgovaraju o tome šta su Amore (ljubav), Modernita (aktuelnost), Eleganza (elegancija), Design (dizajn), Colore (boja) i, naravno, Italijana.

Čini se da takav međunarodni skup naglašava kosmopolitizam brenda – da, dolazi iz Italije, ali svi razumemo ove zajedničke vrednosti. Reklamna kampanja, koju je snimio fotograf Džiampaolo Sgura, pokazala se kao italijanska, ironična i živahna.     

„Moja torba zna sve o meni“, kaže Irina i vadi razne sitnice iz nje. “Čuva moje tajne i lične stvari.” Ups … ponekad vrlo lične!

Crno-bela klasika idealna je za poslovne stajlinge, ležerne casual haljine u toplim bojama, a svetle provokativne torbice različitih boja – za promenu stajlinga, kao i samog raspoloženja.

Tako Furla želi pokazati da uz pomoć dodataka lako možete uneti boju i radost u svakodnevni život.