Irina Šajk je postala lice brenda Furla

Nova reklamna kampanja italijanskog brenda Furla istražuje tipične italijanske koncepte.

Ruska top manekenka Irina Šajk i njen filmski partner Argentinac Nikolas Ripola razgovaraju o tome šta su Amore (ljubav), Modernita (aktuelnost), Eleganza (elegancija), Design (dizajn), Colore (boja) i, naravno, Italijana.

Čini se da takav međunarodni skup naglašava kosmopolitizam brenda – da, dolazi iz Italije, ali svi razumemo ove zajedničke vrednosti. Reklamna kampanja, koju je snimio fotograf Džiampaolo Sgura, pokazala se kao italijanska, ironična i živahna.     

„Moja torba zna sve o meni“, kaže Irina i vadi razne sitnice iz nje. “Čuva moje tajne i lične stvari.” Ups … ponekad vrlo lične!

Crno-bela klasika idealna je za poslovne stajlinge, ležerne casual haljine u toplim bojama, a svetle provokativne torbice različitih boja – za promenu stajlinga, kao i samog raspoloženja.

Tako Furla želi pokazati da uz pomoć dodataka lako možete uneti boju i radost u svakodnevni život.
     

 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.