Irina Šajk u novoj Burberry kampanji

Brendovi postepeno nakon karantina predstavljaju nove reklamne kampanje.

Dakle, prve stajlinge za nadolazeću jesen predstavila je britanska modna kuća Burberry, čiju kolekciju predstavlja Irina Šajk, bliska prijateljica kreativnog direktora brenda Rikarda Tišija.

U ovoj kolekciji arhivski modeli dobijaju novo tumačenje kroz prizmu slobode i dinamike. Tiši takođe proširuje bazu Burberry palete – na tradicionalne nijanse kao što su bež, braon i crna, dodaje ružičastu. “Oduvek me privlačio koncept dualnosti i gledam na stvari sa dve strane. Ova kampanja istražuje ideju  dualnosti koja je prisutna u bogatoj istoriji Burberry kuće”, kaže dizajner.

 

 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.