Kampanja Dolce & Gabbana proleće/leto 2021

Modni brendovi nastavljaju aktivno da predstavljaju reklamne kampanje za sezonu proleće-leto 2021.

Italijanski brend Dolce & Gabbana takođe je predstavio svoju viziju koja predstojeće proleće vidi zaista sjajno i živopisno. Glavni lajtmotiv je patčvork, koji se koristi i u scenografiji i u dizajnu samih predmeta. Živopisni duh kampanje, koju je snimio Bronislav Simonczik, istaknut je vrlo raznolikim izborom modela – autori su se oslanjali na grupne portrete koje želite pažljivo detaljno ispitati.

„Ova kolekcija je naš omaž fatto a mano estetici ili rukotvorinama bez kojih je nemoguće zamisliti italijansku modu“, rekli su Domenico Dolce i Stefano Gabbana, koji su vešto kombinovali cvetne motive i tufne, voćne printove i teksas, grafičke linije i složeni vez. Dizajneri nazivaju svoju voljenu Siciliju jednim od ključnih izvora inspiracije.

 Dolce & Gabbana su posebnu pažnju posvetili liniji dodataka kako bi podsetili sve da se torbe brenda mogu uporediti sa umetničkim delima.

 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.