Za prazničnu sezonu 2020. godine Gucci putuje u prošlost i priređuje zabavu devedesetih, pretvarajući kancelariju u plesni podijum, noćni klub i bar.
Kampanju su kreirali kreativni direktor brenda Gucci, Alesandro Mikele, a snimili su je fotograf Mark Pekmezian i reditelj Akinola Dejvis.
Nova kampanja Gucci Gift daje retro atmosferu korporativnih zabava iz 90-ih. Dekor, trake i baloni – kada se radni dan završi, kancelarijsku monotoniju zamenjuje vesela pop muzika 80-ih i zabava. Radnici odeveni u Gucci postaju klaberi željni da pokažu kako se mogu zabaviti na plesnom podijumu. Gucci kolekcija poklona je ključ ove čarobne zabave. Svečana postava brenda uključuje srednje do male GG Marmont 2.0 torbe na rame, kao i sitnu kožnu galanteriju, rančeve i patike Gucci Tennis 1977 u nekoliko stilova. Ostali ikonski dodaci uključuju bejzbol kape, panama šešire, slušalice, čarape i šalove. Svi modeli su interpretirani u svečanim bojama i ukrašeni šljokicama.
Takođe, italijanska modna kuća predstavila je igru Gucci Arcade koja će biti objavljena u aplikaciji Gucci. Po uzoru na legendarnu arkadnu igru Conga Master, koju je razvio Undercoders, igrači preuzimaju kontrolu nad zaposlenim u kancelariji da bi se zabavili sa kolegama na zabavi.