U novoj sezoni, Pjerpaolo Pićioli, kreativni direktor kompanije Valentino, vraća se arhivama modne kuće – njegovu kolekciju Bluegrace inspirisao je kineski print – Delft svojim karakterističnim plavo-belim uzorkom.
![](https://static.grazia.rs/storage/app/public/posts/gallery/2020/Jun/169816/keramicki-otisak-nova-kolekcija-valentino-bluegrace.jpeg)
![](https://static.grazia.rs/storage/app/public/posts/gallery/2020/Jun/169817/keramicki-otisak-nova-kolekcija-valentino-bluegrace.jpeg)
![](https://static.grazia.rs/storage/app/public/posts/gallery/2020/Jun/169818/keramicki-otisak-nova-kolekcija-valentino-bluegrace.jpeg)
![](https://static.grazia.rs/storage/app/public/posts/gallery/2020/Jun/169819/keramicki-otisak-nova-kolekcija-valentino-bluegrace.jpeg)
![](https://static.grazia.rs/storage/app/public/posts/gallery/2020/Jun/169820/keramicki-otisak-nova-kolekcija-valentino-bluegrace.jpeg)
U istoriji italijanskog brenda sreo se već više puta sa ovim otiskom, a prvi put se ovaj prepoznatljivi uzorak pojavio u kolekciji Valentino jesen/zima 1968/1969, a zatim je ponovo redizajniran 2013. godine.
Godine 2020., Delft obrasci krase lepršave i čipkane haljine specifične za brend Valentino, kao i ležerniju odeću. Štaviše, Pjerpaolo Pićioli ne samo da koristi obrazac, već eksperimentiše s njim, pretvarajući ga u vez, a zatim u apstraktni uzorak.