Koristan karantin sa brendovima Bottega Veneta, Alexander McQueen i Loewe

Svi koriste karantin kako bi poboljšali svoje veštine ili organizovali internet žurke sa prijateljima. U međuvremenu, modni brendovi odlučili su da koriste sopstvene društvene mreže kako bi predstavili svoje mogućnosti zabave tokom samoizolacije.

Od ugodnih filmskih večeri Bottega Veneta do serije umetničkih projekata Alexsandra McQueena, svako će pronaći nešto za sebe. Dok je vaš stari školski prijatelj iznenada postao strastveni pekar na Instagramu, vaš daleki rođak je ljubitelj poezije, a vaš komšija je TikTok superzvezda, zašto ne biste uzeli inspiraciju od lidera modne industrije i isprobali nešto novo?

Bottega Veneta

Inicijativa Bottega Veneta – Bottega Residency – na zvaničnim društvenim kanalima brenda (YouTube, Spotify i Instagram) predstavlja raznovrsne interaktivne sadržaje. Kako kreativni direktor brenda Daniel Li kaže: „Kreativnost i snaga su u srži Bottega Venete. U ovom krajnje tužnom vremenu osećamo se odgovornim za veličanje tih vrednosti i buđenja osećaja radosti i nade u našem društvu i šire“ Muzika uživo, recepti i večernji filmovi su na dnevnom redu brenda.

Alexander McQueen

McQueen Creators je potpuno novi projekat koji podstiče pratioce na kreativnu interakciju sa svojim omiljenim radovima Alexandra McQueena da ih dele putem svojih profila na društvenim mrežama – od stvaranja 3D modela do kućnog veza. Kreativni koncept će se menjati svake nedelje i uključivaće online predavanja od timova i zaposlenih u modnoj kući.

Loewe

Period #StayAtHome znači da poseta umetničkoj galeriji i muzeju trenutno nije moguća. Ne brinite: neka inicijativa Loewe En Casa zadovolji vaše umetničke sklonosti. Serija onlajn seminara, turneja i događaja biće objavljena putem Instagram Live brenda radnim danima i vikendima, okupljajući bivše saradnike i finaliste Loewe Craft Prize koji će čitati „zanat, inovativnost i umetnički izraz“.

JW Anderson


JW Anderson je odlučio da organizuje niz pitanja i odgovora sa prijateljima brenda i podstakne svoje fanove da odaberu kome će želeti da postavljaju pitanja. Sastav gostiju još nije objavljen, ali poznato je da će Tajler Mičel biti prvi koji će odgovoriti na pitanja. Publika JW-a dobila je upute da pošalje lične poruke ili video zapise sa svojim pitanjima poznatom fotografu i režiseru.