Kuda ide detinjstvo: Gucci Pre-Fall 2020 reklamna kampanja

Gucci modna kuća predstavila je novu reklamnu kampanju koja je posvećena prolaznom, ali vrlo važnom vremenu u životu svake osobe – detinjstvu.

U prvim godinama života smo neverovatno bliski s prirodom, u svakom pauku i golubu vidimo svog najboljeg prijatelja, možemo iskreno uživati u jednostavnim stvarima kao što su kapljice rose posle kiše ili naleti vetra. Prema kreativnom direktoru brenda Gucci, Alesandru Mikeleu, odrasloj osobi sa već stečenim iskustvom i znanjem, vrlo je važno ne izgubiti ta sećanja. Poziva vas da provedete što više vremena na svežem vazduhu, komunicirate sa stvarnim životom i postanete njegov deo.

U ovaj istovremeno stvarni i zamišljeni svet, on smešta heroje nove reklamne kampanje koja prati lansiranje kolekcije Pre-Fall 2020. godine. Na slikama glavni likovi poziraju zajedno sa zečevima i ježevima, vevericama i jelenima, sovama i žabama – na svakoj slici čovek i priroda su u harmoniji, ne mešaju se međusobno, već se međusobno nadopunjuju.