Madonina ćerka Lurd Leon lice je kampanje adidas by Stella McCartney

Nova generacija zvezda odrasta.

I ako ćerka Monike Beluči ima tek 15 godina, Lurd Leon, ćerka Madone će napuniti 24 godine. Mnogi brendovi je pozivaju na saradnju kako bi pokazali svoju podršku duhu slobode svojstvenom mladim ljudima. Tako je Lurd Leon postala glavni lik nove adidas kampanje, nastale u saradnji sa Stella McCartney.

Snimanje se odigralo na napuštenoj plaži i poljima u blizini Njujorka, kao i u jednoj od zgrada metropole. Pored same Lurd u snimanju filma učestvovali su mladi talenti i prijatelji manekenke, među kojima su Uzumaki Zepeda, Umo Traore, Henri Česli, Linet Paz i Anisia Kim Bats.

Kolekcija adidas by Stella McCartney sastoji se od dva dela: prvi je namenjen odeći za vežbanje, a drugi zimskoj odeći – biće u prodaji od 17. septembra.

Stella McCartney koristi održive i reciklirane materijale za izradu stvari. “Lolu poznajem od detinjstva. Važno mi je da ovu saradnju sa adidasom koristim kako bih pokazala mlade talente, razveselila mlađu generaciju i pružila im platformu za samoizražavanje”, rekla je Stella McCartney.