Mango predstavlja kampanju održive odeće „Life in Bloom“

Nikada nismo tako čeznuli za prirodom u druženjem sa našim prijateljima kao ovog proleća.

Ovo proleće potpuno se razlikovalo od prethodnih koje smo doživeli i sada nas je Mango naterao da sanjamo o sunčevim zracima, poljima u cvatu i prolećnim trendovima.

Španski brend predstavio je svoju novu kampanju “Life in Bloom” i ona nije samo puna fantastične odeće, već je i održiva. Situacija u kojoj živimo oduzela nam je mnoge stvari, ali uvek možemo sanjati i zamisliti sve zagrljaje koje ćemo jedni drugima dati uskoro. Ponekad je razmišljanje o svim dobrim stvarima komplikovano, ali uvek postoji nešto što nas podseća na to. Danas, u našem slučaju, to je bila nova kampanja brenda Mango.

Modeli Andreea Diaconu, Kaja Vilkins, Džil Kortlev, Umi Džame, Boid Gejts i Anders Haivard bili su zaduženi za predstavljanje ovog prolećnog dana. Kampanja je snimljena od strane poznatog modnog fotografa Kasa Birda.

„Ovaj projekat je odraz modernog konteksta u kojem se, nakon višemesečnog fizičkog distanciranja, obnavlja energija, a želja za napuštanjem doma, uživanje u prirodi, društvu prijatelja i svemu što nam svet nudi poprima više značaja nego ikad” – objasnili su iz Manga.

Ali pored predstavljanja izvanredne kampanje s odećom koja je čisti trend, želeli su da odu korak dalje sa ovom kolekcijom. Sva Mango odeće ‘Life in Bloom’ nastala je prenošenjem ovog optimističnog osećanja uz upotrebu razigranih asortimana i prirodnih tkanina u 100% održivoj kolekciji odeće. Namera ove vrste tonova i cvetnih oblika je da se probudi optimizam. Boje poput crvene, žute i pastelno ružičaste podižu raspoloženje a volumen odeće i siluete odaju počast čudesima prirode. Poplin postaje zvezdana tkanina ženskog dizajna.

Kao što je urađeno prošle godine 2020. godine, Mango je dao glas svojoj zajednici, koja je učestvovala u ‘snimanju’ putem Instagrama. Pratioci i ljubitelji brenda imali su pristup snimanju i mogli su da znaju i druge ekskluzivne detalje kao što su lokacija, ‘set’, da odluče koje scene žele da vide ili otkriju neke odevne predmete i boje koje su malo po malo otkrivene. Rezultat? Prolećna priča koja će vas ove nedelje napuniti optimizmom.