Milanska nedelja mode: prvo digitalno izdanje u julu 2020. godine

Glavni akteri su muške kolekcije za proleće/leto 2021. i muške i ženske kolekcije za proleće/leto 2021.

Nacionalna komora italijanske mode najavila je prvu milansku Nedelju digitalne mode koja je zakazana od 14. do 17. jula 2020. godine. Događaj predstavlja konkretan odgovor na potrebu promocije i poslovanja brendova koji će imati priliku da, u digitalnom kalendaru, predstave kolekcije za proleće/leto 2021 za muškarce i za muškarce i žene za proleće/leto 2021.

Za prvi Milano Digital Fashion Week u julu 2020. godine, Nacionalna komora italijanske mode predložiće digitalnu platformu na kojoj će biti predstavljeni fotografski i video sadržaj, intervjui i kreativni trenuci snimljeni iza kulisa, sa ciljem stvoriti bogat i raznovrstan raspored.

Digitalni događaj će biti obogaćen daljim detaljnim sadržajima posvećenim operaterima u sektoru i trenucima zabave i živog nastupa kreativaca. U cilju pružanja podrške mladim brendovima, više nego ikad presudnih u vremenu poslovnih poteškoća poput onog kroz koje prolazimo, podržaće se digitalni sadržaj novih brendova, u kontinuitetu sa aktivnostima podrške već organizovanim u prethodnim događajima.

Paralelno s prezentacijama kolekcija Milano Digital Fashion Week, aktiviraće se deo platforme u potpunosti posvećen izložbenim salonima.

“Razvoj nedelje digitalne mode predstavlja konkretan odgovor u ovom trenutku”, komentariše predsednik Nacionalne komore italijanske mode Karlo Capasa. „U ovoj teškoj situaciji ključno je pružiti priliku svim kompanijama da predstave kolekcije. Naš cilj je da podržimo ponovno pokretanje celokupnog modnog sistema i da dođemo do medija, kupaca i cele modne zajednice kroz mnoštvo sadržaja, dizajnirano je za sve igrače u sistemu.“

vogue.it/