Modne ikone nose Icon Bra: Veliki povratak brenda Victoria’s Secret

There’s an icon in all of us, slogan je nove Victoria’s Secret kampanje koja je okupila same ikone modelinga. Žizel Bundšen, Naomi Kembel, Adut Akeš, Hejli Biber, Emili Ratajkovski, Sui He, Paloma Elseser, Adriana Lima i Kendis Swanepoel, lica su promo videa za novi Icon Bra, koji je za nekoliko minuta srušio internet. 

Videti sve te lepotice na jednom mestu, pritom evocirati uspomene na neke magične revije brenda, zaista budi divna sećanja, ali i želju za novim Victoria’s Secret komadima. The Icon by Victoria’s Secret zapravo je nova kolekcija grudnjaka, gaćica i donjeg veša koja slavi oblik ženskog tela.

Da bi pomogle lansiranje novih komada dobro poznatog brenda, lepotice su se našle pred kamerom Mikaela Jansona, a stilizovala ih je Kamila Nikerson.

Tako smo uzbuđeni što predstavljamo The Icon by Victoria’s Secret kolekciju, izjavila je glavna dizajnerka Victoria’s Secret, Dženi Šafer. 

Nova kolekcija je napravljena da poboljša i naglasi prirodni oblik svakog tela, a da se pritom u komadima koje nosimo osećamo besprekorno.

To je uzbudljiva, uzvišena kolekcija, koja istovremeno potvrđuje da smo sve mi ikone, izjavila je Šaferova. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dr Naomi Campbell (@naomi)

Kolekcija, koja uključuje Icon by Victoria’s Secret Push-Up Demi Bra, prvi na kojem je primenjena takva vrsta tehnologije podizanja i oblikovanja tela – prilagođena da poboljša njegov prirodni oblik, od danas je u prodaji. 

Kakav divan osećaj pripadnosti i povratka kući mojoj VS porodici, napisala je na instagramu, povodom učešća u The Icon kampanji, Kendis Svenpul. “To je mesto na kojem sam kreirala bezbroj sećanja i pronašla svoju moć”, stoji u njenom postu. 

Nova Victoria’s Secret kampanja dolazi u toku priprema njihovog prvog televizijskog šoua, što je na neki način povratak brenda koji je prestao sa revijama 2018. godine. Pod nazivom The Victoria’s Secret World Tour ovaj šou biće delom dokumentarac, a delom modni event, čiji će host biti Dodža Ket, koja će predstaviti novu muziku.  

Victoria’s Secret je za mene uvek bio zabavan brend i volim što to mogu da kažem da je to i danas. Biti deo globalnog fenomena kao što je Tour, neverovatno je iskustvo, izjavila je pevačica za magazin Harper’s BAZAAR. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by art8amby (@art8amby)

Tekst: J. M. 

Fotografije: Profimedia, Instagram