Digitalna kolekcija visoke mode izgleda ne manje impresivno od modne piste.
Pandemija 2020. godine pogodila je ne samo maloprodaju, već i „nebesa“ modne industrije – visoku modu. Dok se čitav svet nastavlja boriti protiv koronavirusa, mnogi uvaženi domovi napustili su tradicionalne revije, baveći se digitalnom stvarnošću.
Dolce & Gabbana već dugo znaju digitalna pravila igre. Brend je jedan od prvih koji je na modnu pistu doveo novu generaciju poznatih ličnosti – uticajnih osoba. Ovog puta brend poprima nove visine putem interneta sa kolekcijom Dolce & Gabbana Alta Moda, koja se obično prikazuje klijentima, zvezdama i novinarima na italijanskom imanju negde na Kapriju. Ove godine su pozvani svi – u prvi red na svojim ekranima.
Za novu sezonu visoke mode, italijanska kuća predstavlja tri filma koja će biti objavljena ove nedelje: 7., 8. i 9. decembra.
Za novu sezonu visoke mode, dizajneri Domenico Dolce i Stefano Gabbana odaju počast glamuroznom i sofisticiranom Milanu u tri kolekcije: Alta Moda, Alta Sartoria i Alta Gioielleria. Inspiracija za celo „trojstvo“, kao i obično, bila je velika italijanska porodica i tradicija okupljanja za stolom „povodom“ nekoliko generacija. Što u sadašnjoj stvarnosti zvuči još glasnije.
Prvi od tri čina već se emituje na Instagramu:
Čini se da visoka moda nikada ranije nije bila toliko nestašna.